Hier gaat het steeds "tjongejongejongejongejongejongejongejonge".quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met poes en kijk af en toe naar de TV als ik m'n broertje hoor knetteren.
Je broertje heeft last van flatulentie?quote:[b]Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef
Ik lig op de bank met poes en kijk af en toe naar de TV als ik m'n broertje hoor knetteren.
Grappig Peterquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je broertje heeft last van flatulentie?
Buikdans?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Morgen een workshop geven en begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden
Ja hè? Stalkertje.quote:
De van de mannenpraatgroep kende ik nog niet. Gegeven het gegevenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:53 schreef golfer het volgende:
Koot en Bie op NPO2. Het kijken weer waard.
Ik ken elke scène nog uit het hoofd en moet toch weer lachen. Mis dit soort briljante satire heel erg.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
De van de mannenpraatgroep kende ik nog niet. Gegeven het gegeven
Ik ken er ook veel. Dacht vandaag toevallig nog aan scheurgras.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken elke scène nog uit het hoofd en moet toch weer lachen. Mis dit soort briljante satire heel erg.
Scheurgras. Echt ook een klassieker van Jacobse en Van Es.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken er ook veel. Dacht vandaag toevallig nog aan scheurgras.
Belangrijker is: welke aflevering van unforgotten is dit?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:14 schreef golfer het volgende:
Het modebeeld van eind jaren 70 met die wijde soulbroeken.
Derde volgens mij (en niets zeggen ik kijk morgenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Belangrijker is: welke aflevering van unforgotten is dit?
ik heb als eerste aflevering 1 van seizoen 2 gezien.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Derde volgens mij (en niets zeggen ik kijk morgen)
Snackbar Het Hoekje?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:17 schreef Maarten het volgende:
Hallo fok. Het was fantastisch. Top 3 eten aller tijden.
quote:Nederland houdt van kaas. Als echte kaaskoppen houden wij Nederlanders van koeien-, schapen-, én geitenkaas. Ook geitenyoghurt en -melk zijn populair. Om te voorzien in deze vraag worden veel geiten gehouden; een geit geeft immers pas melk als het een lammetje heeft.
Als het geitenlammetje een vrouwtje is heeft het zin om haar groot te laten worden want deze geit gaat later weer lammetjes en melk geven. De mannelijke geitjes zijn op dit moment nog nutteloos en worden geëxporteerd; ze produceren geen melk en bokjesvlees eten we in Nederland niet op. Zonde, want bokjesvlees is erg smakelijk.
Met Pasen wordt traditioneel lamsvlees gegeten. RIJKS® breekt met deze traditie en laat Pasen 2017 en die daarop volgen, in het teken staan van de geitenbok. Laat het direct de jaarlijkse aftrap van het geitenbokkenseizoen zijn.
Goed voor onze boeren, die de export van bokjes niet meer hoeven te bekostigen en beter voor ons vlees bewustzijn. Want als we toch vlees blijven eten, dan liever vlees dat we tot onze beschikking hebben.
* Bluezz zet een emmertje met mollen klaar voor Krea.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:17 schreef Maarten het volgende:
Veel wijb ook.
Komen vast uit ons durrep...en die kun je hier ook etenquote:Op zondag 26 maart 2017 01:37 schreef golfer het volgende:
We gaan geitenbokjes eten. Op 16 april. 3-gangen geitenbokmenu. Bij het intussen met een Michelinster beloonde RIJKS restaurant in Amsterdam.
Zal Pietverdriet aanspreken.
[..]
En wouwe die weiben ook weer thuis de koffie nuttigen?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:17 schreef Maarten het volgende:
Veel wijb ook.
Puik verjaardagscadeau dus. Foto's?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:17 schreef Maarten het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 26 maart 2017 01:37 schreef golfer het volgende:
We gaan geitenbokjes eten. Op 16 april. 3-gangen geitenbokmenu. Bij het intussen met een Michelinster beloonde RIJKS restaurant in Amsterdam.
Zal Pietverdriet aanspreken.
[..]
De tuin winterklaar maken was ook een uitdrukking die van hun komt. Dat is gewoon Nederlands geworden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Scheurgras. Echt ook een klassieker van Jacobse en Van Es.
Wat zou helpen is als de EU het gewoon verbiedt om die arme bokjes (en alle andere boerderijdieren) over een langere afstand dan die naar het dichtsbijzijnde slachthuis levend te vervoeren. Dan kunnen ze gewoon hier in Nederland vetgemest en geslacht worden en als bout vervoerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker!
Het is en blijft alleen lastig geitbokje te kopen, leverbaarheid is slecht. Jammer. Er zouden een paar TV koks en een supermarkt keten dit moeten promoten. Schat dat veel mensen die dit voor het eerst eten het vaker willen eten, en verreweg de meeste mensen die het best eens zouden willen eten hebben het nog nooit gegeten omdat je het vrijwel nooit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoed dat men ze in zuideuropa nog een paar maanden van de bergen laat etenquote:Op zondag 26 maart 2017 09:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat zou helpen is als de EU het gewoon verbiedt om die arme bokjes (en alle andere boerderijdieren) over een langere afstand dan die naar het dichtsbijzijnde slachthuis levend te vervoeren. Dan kunnen ze gewoon hier in Nederland vetgemest en geslacht worden en als bout vervoerd.
quote:Op zondag 26 maart 2017 09:31 schreef Maarten het volgende:
Foto's gaat niet echt lekker, dus dan maar matige kwaliteit.Dus je denkt dat ze hun sauzen wel zelf maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het zo lekker was.
Mijn website: Aziatische-ingrediënten.nl
Je bedoelt "wil laten eten"? Daarom dus die wet, dat dat niet meer kan/mag.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vermoed dat men ze in zuideuropa nog een paar maanden van de bergen laat eten
Het smaakte naar Knor wereldgerechten-sausjes dus dat bekende maakte het extra lekker.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze hun sauzen wel zelf maken?
Fijn dat het zo lekker was.
Restaurant hier in de buurt heeft (nog even, nieuwe kaart komt er bijna aan) bok op de kaart staan. Ze halen het hier vandaan las ik.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker!
Het is en blijft alleen lastig geitbokje te kopen, leverbaarheid is slecht. Jammer. Er zouden een paar TV koks en een supermarkt keten dit moeten promoten. Schat dat veel mensen die dit voor het eerst eten het vaker willen eten, en verreweg de meeste mensen die het best eens zouden willen eten hebben het nog nooit gegeten omdat je het vrijwel nooit ziet.
Dank jequote:Op zondag 26 maart 2017 10:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Restaurant hier in de buurt heeft (nog even, nieuwe kaart komt er bijna aan) bok op de kaart staan. Ze halen het hier vandaan las ik.
staat toch gewoon onderaan? logische plek voor een adres in mijn belevingquote:Op zondag 26 maart 2017 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je
Mooie website, valt me alleen op dat je vreselijk moet zoeken voor je er achter komt waar ze zitten.
quote:Op zondag 26 maart 2017 09:31 schreef Maarten het volgende:
Foto's gaat niet echt lekker, dus dan maar matige kwaliteit.Nog meer dan van het eten, ben ik onder de indruk van de uitgebreide beschrijvingen van de gerechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
teveel weib hequote:Op zondag 26 maart 2017 10:59 schreef mjan het volgende:
[..]
Nog meer dan van het eten, ben ik onder de indruk van de uitgebreide beschrijvingen van de gerechten
Na 2 gerechten weet je het niet meer.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:59 schreef mjan het volgende:
[..]
Nog meer dan van het eten, ben ik onder de indruk van de uitgebreide beschrijvingen van de gerechten
Fixed.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:16 schreef Maarten het volgende:
[..]
Na 2 gerechten weet je ik het niet meer.
Goed idee!quote:Op zondag 26 maart 2017 11:20 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer het menu fotograferen en net doen of ik het onthouden heb.
Ja hoiquote:Op zondag 26 maart 2017 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |