Safwan is een stuk kleiner als ik en ik ben 161. Voor mij een rare gewaarwording als ik ;m zie. We knuffelen altijd maar ik moet altijd bij knuffelen op mijn tenen en nu door de knieenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe klein is Safwan?
En 85? No way!
En hij is het ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind onze Safwan toch altijd zo lief kijken.
Trustenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:32 schreef liedetector het volgende:
nou ik heb half negen weer gered.... truste all
Wat verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hij is het ook.
Momenteel heeft hij het erg moeilijk. Er zijn moordpartijen aan de gang in zijn dorp.En momenteel kan hij moeilijk contact krijgen met zijn zus, die is achtergebleven toen de familie is gevlucht. Er kan ook niemand in of uit het dorp, dus eten is ook heel moeilijk
Billy Connollyquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarover gesproken; ik schrok me gisteravond rot van Billy Connolly.
Damn, die is aan het aftakelen. Zo jammer voor zo'n geweldige vent..
Je hoort hem zijn in vertellingen-modus gaan...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Billy Connolly
![]()
![]()
Hoe hij vertelde dat de douane op het vliegveld vroeg of hij zijn eigen koffer gepakt had en hij, No there was this guy in the hotel, Rasheed, he was awfully nice...
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Genieten joh, Bulgarije-Nederland.
M'n broertje reageert als een typische voetbal supportet, ik lag?? hem keihard uit en hij wordt nog kwaaier![]()
Goede opbouwend reactie voor een taalmaatjequote:
Jeej! Zin in!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:52 schreef z80 het volgende:
De ruwe sorteerslag en renaming van de vakantiefoto's is klaar. Het uploaden loopt nu.
Als ik er zin voor kan maken morgen even een stukje typen.
Wat moet dat eng en frustrerend zijn als gewoon zelf weer die kant opgaan geen optie is. Brr.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hij is het ook.
Momenteel heeft hij het erg moeilijk. Er zijn moordpartijen aan de gang in zijn dorp.En momenteel kan hij moeilijk contact krijgen met zijn zus, die is achtergebleven toen de familie is gevlucht. Er kan ook niemand in of uit het dorp, dus eten is ook heel moeilijk
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:52 schreef z80 het volgende:
De ruwe sorteerslag en renaming van de vakantiefoto's is klaar. Het uploaden loopt nu.
Als ik er zin voor kan maken morgen even een stukje typen.
Die kant opgaan is geen optie, en de familie hierheen halen ook niet. Safwan weet dat hij zijn ouders waarschijnlijk nooit weer zal zien. En het grootste deel van zijn familie ook niet, want die is de afgelopen 3 weken vermoord. Ik schrijf dat nu heel nuchter, maar als ik er toch aan denk, zet het om naar mijn familie, dat een oom belt en zegt, "we weten waar neef ...is, we hebben zijn lichaam gevonden, maar zijn hoofd nog niet". Om ijskoud van te worden, dat kan je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat moet dat eng en frustrerend zijn als gewoon zelf weer die kant opgaan geen optie is. Brr.
Gelukkig heeft -ie jou.
Ik hoor af en toe verhalen en die dringen later eigenlijk pas tot me door. Wat heb ik eigenlijk gehoord, en waarom reageer ik niet met meer afgrijzen, maar je hoort dingen die in een c-film gebeuren.quote:
Oppassen dat je er niet afgestompt door raakt. Sommige zaken zijn daar zo gruwelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoor af en toe verhalen en die dringen later eigenlijk pas tot me door. Wat heb ik eigenlijk gehoord, en waarom reageer ik niet met meer afgrijzen, maar je hoort dingen die in een c-film gebeuren.
Ik denk niet dat deze ellende snel voorbij is. En dan moet de familie nog maar zien te overleven. Zus zit nu zonder eten met een paar kinderen in een oorlogsgebied, en de ouders zijn ook niet de jongsten meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Een gedachte die je je niet voor kunt stellen Kaatje.
Waarom heeft hij nooit meer kans om zn ouders en zus terug te zien? Misschien verandert de situatie hopelijk ooit en mogen ze er wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |