Heb het uiteindelijk met deze methode gedaan: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4653388/quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:23 schreef Pandarus het volgende:
Ik zou eens kijken naar Ligand Dock van Rosetta.
Goed bezig... kun je het filmpje (of het statische resultaat) hier ook laten zien. Altijd leuk om zulke dingen te zien.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb het uiteindelijk met deze methode gedaan: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4653388/
Rosetta kan, maar ik las dat het voornamelijk op supercomputers wordt gedraaid. Die heb ik niet.
Nee, want NDA. :S Maar wildtype mag vast wel, zal straks een screenshot maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goed bezig... kun je het filmpje (of het statische resultaat) hier ook laten zien. Altijd leuk om zulke dingen te zien.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wildtype mag vast wel, zal straks een screenshot maken.
Gaan ze niet doen want tijd en zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Nice... volgende stap is het gewoon met x-ray kristallografie bekijken met de ligand erbij
Zitten de residueën die in jullie mutant (of andere bekende mutanten) gemuteerd zijn ook daar in de buurt? Dat zou je natuurlijk indicaties geven of het echt de bindingsplaats is van het ligandquote:
Ja, als je de clefts die niet logisch zijn buiten beschouwing laat is de 'beste' degene waar ook mijn residueën zitten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zitten de residueën die in jullie mutant (of andere bekende mutanten) gemuteerd zijn ook daar in de buurt? Dat zou je natuurlijk indicaties geven of het echt de bindingsplaats is van het ligand
Vergeet niet dat een eventuele mutatie in het "membraan-deel" natuurlijk ook de gehele conformatie van het eiwit kan veranderen, en dus ook die cleft...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als je de clefts die niet logisch zijn buiten beschouwing laat is de 'beste' degene waar ook mijn residueën zitten.
Niet helemaal want een effect hoeft niet lokaal te zijn (zie bovenstaande post)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:15 schreef Rezania het volgende:
Je kan trouwens ook zeggen dat een bepaald residue sowieso bij de clefts moet zitten, ook handig.
Ja, natuurlijk. Dat zal je ook niet terugvinden in het model, aangezien het berekend is op basis van homologie en natuurkunde. Het is dan ook meer een visualisatietool op basis waarvan ik verklaren hoe en wat dan een verklaring op zichzelf.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een eventuele mutatie in het "membraan-deel" natuurlijk ook de gehele conformatie van het eiwit kan veranderen, en dus ook die cleft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |