Nee, vice versa uiteraard.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Dat laatste begrijp ik niet helemaal. Bedoel je te zeggen dat Wilders schuldig is aan de bedreigingen richting Anne?
Die tweets zijn zwaar over de schreef. Maar dat zijn doodsbedreigingen ook. Er is aan de andere kant van het politieke spectrum ook iemand die constant beveiligd moet worden, waar het komt door uitlatingen in de media. De schuld ligt toch vooral bij de mensen die willens en wetens de wet overtreden. Links, rechts, moslim of katholiek.quote:
Nou ja, geweld veroorzaakt? ze lokt uit, als je maar lang genoeg en hard genoeg schopt dan komt er vanzelf eens een reactie.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook Artikel1 wil de zaak natuurlijk maar van 1 kant bekijken:Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
![]()
Inderdaad:quote:Op zondag 26 maart 2017 17:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is toch wel de partij van Sylvana & co.
quote:Een nieuwe politiek van gelijkwaardigheid is hard nodig. Doe mee! Word lid, vrijwilliger en/of donateur! Dit is de officiële Twitteraccount van Artikel1.
Mensen die slachtoffer zijn van extreemlinkse activisten noemen ze dus bewust niettwitter:21maartComite twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 16:21:03Comité 21maart is solidair met alle slachtoffers van extreemrechtse intimidatie zoals @annefleurdd @ashatenbroeke… https://t.co/NLcfiaiMtp reageer retweet
Dan heb je helemaal gelijkquote:Op zondag 26 maart 2017 17:19 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Het is zeker wel Sylvana en haar geflopte partij.!
Het was een grapje.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die tweets zijn zwaar over de schreef. Maar dat zijn doodsbedreigingen ook. Er is aan de andere kant van het politieke spectrum ook iemand die constant beveiligd moet worden, waar het komt door uitlatingen in de media. De schuld ligt toch vooral bij de mensen die willens en wetens de wet overtreden. Links, rechts, moslim of katholiek.
Ze doet het zelf ook, dat bedreigenquote:Op zondag 26 maart 2017 17:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het was een grapje.![]()
Ik vind haar wel een beetje hypocriet nu. Ze geeft aan de ze bedreigd wordt door de aanhang van FvD, en dat Thierry dus nog gevaarlijker is dan Wilders.
Zou ze echt niet beseffen dat er vanuit haar hoek ook zulke berichten naar richting Thierry gaan?Misschien heeft ze het toch begrepen, want ze is rustig vandaag.
Het grappige is dat afa en neonazi's, moslimextremisten en ander extreem tuig meer met elkaar gemeen hebben dan ze zelf durven toegeven.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tegenkamp?
Iedereen die tegen AF is, is een nazi. Als je je zo keihard wil onderscheiden van de nuance, dan maak je er zelf een wij tegen jullie van.
Het is zondag, dan moet ze hockyen.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het was een grapje.![]()
Ik vind haar wel een beetje hypocriet nu. Ze geeft aan de ze bedreigd wordt door de aanhang van FvD, en dat Thierry dus nog gevaarlijker is dan Wilders.
Zou ze echt niet beseffen dat er vanuit haar hoek ook zulke berichten naar richting Thierry gaan?Misschien heeft ze het toch begrepen, want ze is rustig vandaag.
Ze zal vast wel uitgescholden zijn maar bedreigingen zoals Wilders die ontvangt nou nee daar geloof ik niks van..quote:Op zondag 26 maart 2017 17:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik geloof helemaal niets van die bedreigingen.
In dat geval al helemaal!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze doet het zelf ook, dat bedreigen
Wilders laten stenigen, aanhangers haar laten weten wanneer ergens een bijeenkomst is (om daar niet vreedzaam te gaan protesteren mag ik wel aannemen)... Demoniseren is ook iets wat wmb absoluut niet vrijuit mag gaan.
Dat bedoel ik ja, wie een hoge boom wil zijn moet ook voorbereid zijn op meer tegenwind.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ze zal vast wel uitgescholden zijn maar bedreigingen zoals Wilders die ontvangt nou nee daar geloof ik niks van..
Misschien heeft ze de hoop binnenkort d'r klaagzang bij DWDD te kunnen doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, wie een hoge boom wil zijn moet ook voorbereid zijn op meer tegenwind.
Maar in het geval van Anne Fleur lijkt het wel of ze het met opzet aan het uitlokken is en dus elke strohalm aangepakt word als zijnde een bedreiging.
Die moet tegen haarzelf in bescherming genomen worden.
Dat verbaast me niets, die krijgt op zeker een podium.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de hoop binnenkort d'r klaagzang bij DWDD te kunnen doen.
O dat zal me niets verbazen dat ze daar huilie huilie mag doen..quote:Op zondag 26 maart 2017 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de hoop binnenkort d'r klaagzang bij DWDD te kunnen doen.
quote:Zorgen over de veiligheid van Baudet
Bovenstaande foto werd gemaakt op donderdag 14 maart 2002. Pim Fortuyn werd die dag in Nieuwspoort ‘getaart’ door extreem-linkse types tijdens de presentatie van zijn boek en verkiezingsprogramma in Nieuwspoort. Nog geen twee maanden later lag de LPF-leider levenloos op de stenen van het Mediapark, geëxecuteerd door de extreemlinkse terrorist Volkert van der Graaf. Later zou blijken dat de Wageningse GroenLinks-wethouder Jack Bogers kort na de moord in het geheim contact had opgenomen met Vereniging Milieu-Offensief (VMO) om deze club te melden dat hun medewerker werd verdacht van de moord op Pim Fortuyn. Het lichaam van Fortuyn was nog niet eens koud of een GroenLinkser had het politieonderzoek al in de wielen gereden: later bleek dat VMO delen van de harddisks had gewist voordat de politie onderzoek op Van der Graafs werkplek kon doen. Daar moest ik aan denken toen ik las dat GroenLinks-activiste Anne Fleur Dekker Forum voor Democratie-fractievoorzitter Thierry Baudet wil taarten.
De opiniemaker van NPO/VARA-website Joop twitterde dat op 16 maart, bijna exact 15 jaar na die dag dat Fortuyn door collega’s van haar werd vergast op een taart gevuld met kots en stront. Vervolgens vroeg ze haar volgers haar te tippen waar en wanneer Baudet in het openbaar zal optreden. Dat was niet aan dovemans oren gericht. De enkele jaar terug wegens opruiing veroordeelde Joke ‘Kaviaar’ Kuyt riep vrijdag op om Baudet te gaan bekogelen met taarten gebakken van menstruatiebloed.
Citaat: “Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maandstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe.”
Joke Kaviaar, 24 maart 2017 (mirror)
“Iets anders kan natuurlijk ook.” U leest het goed.
Begin dit jaar mijmerde Volkskrant-medewerker en VARA-tafeldame Antoinnette Scheulderman in het openbaar over het snipen van de democratisch verkozen Amerikaanse president Donald Trump. GroenLinks-activiste en NPO-publiciste Dekker krijgt zeer dubieuze bijval voor haar taartactie en dat in dezelfde maand dat GroenLinks-leider Jesse Klaver voor het oog van de camera de veroordeelde activist Wijnand Duyvendak op het podium trok.
Deze gebeurtenissen doen onvermijdelijk terugdenken aan die woeste periode van november 2001 tot mei 2002 toen het radikale aksiewezen met goedkeuring van de linkse media Pim Fortuyn opjaagde in een klassieke drukjacht en het werpen van taarten uiteindelijk eindigde in een kogelregen.
Zorgen over de veiligheid van Thierry Baudet zijn op zijn plaats.
Ik denk dat zorgen over de veiligheid van Thierry Baudet ook zeker op zijn plaats zijn..quote:
Mooi stukje beeldvorming.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |