abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2017 @ 17:19:53 #201
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169793729
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Uiteraard niet.
Dat laatste begrijp ik niet helemaal. Bedoel je te zeggen dat Wilders schuldig is aan de bedreigingen richting Anne?
Nee, vice versa uiteraard.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169793793
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Indirect. :P
Die tweets zijn zwaar over de schreef. Maar dat zijn doodsbedreigingen ook. Er is aan de andere kant van het politieke spectrum ook iemand die constant beveiligd moet worden, waar het komt door uitlatingen in de media. De schuld ligt toch vooral bij de mensen die willens en wetens de wet overtreden. Links, rechts, moslim of katholiek.
pi_169793797
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook Artikel1 wil de zaak natuurlijk maar van 1 kant bekijken:
Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50 Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over...... :D
Nou ja, geweld veroorzaakt? ze lokt uit, als je maar lang genoeg en hard genoeg schopt dan komt er vanzelf eens een reactie.
Dan kan het slachtoffer spelen beginnen want rechts is natuurlijk zeer gevaarlijk met stront taarten kogels AFA en bommen bij de jongeren beweging.. ohh dat was en hoort bij GroenLinks Dwars.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169793803
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het is toch wel de partij van Sylvana & co. :Y
Inderdaad:

https://twitter.com/Art1kel
quote:
Een nieuwe politiek van gelijkwaardigheid is hard nodig. Doe mee! Word lid, vrijwilliger en/of donateur! Dit is de officiële Twitteraccount van Artikel1.
pi_169794017
Dit is ook een mooie:
21maartComite twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 16:21:03 Comité 21maart is solidair met alle slachtoffers van extreemrechtse intimidatie zoals @annefleurdd @ashatenbroekehttps://t.co/NLcfiaiMtp reageer retweet
Mensen die slachtoffer zijn van extreemlinkse activisten noemen ze dus bewust niet :{w
Die Frank van der Linde die ook genoemd wordt is beroepsactivist, en bepaald geen lieverdje.
http://politiek.tpo.nl/20(...)rdouwer-laatbloeier/
pi_169794025
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:19 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Het is zeker wel Sylvana en haar geflopte partij.!
Dan heb je helemaal gelijk :)
Hell To The Liars
pi_169794086
Al die steunbetuigingen voor een extremistisch gewelddadig extreemlinkse terrorist in wording :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169794132
Mag alleen hopen dat de AIVD meekijkt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169794242
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die tweets zijn zwaar over de schreef. Maar dat zijn doodsbedreigingen ook. Er is aan de andere kant van het politieke spectrum ook iemand die constant beveiligd moet worden, waar het komt door uitlatingen in de media. De schuld ligt toch vooral bij de mensen die willens en wetens de wet overtreden. Links, rechts, moslim of katholiek.
Het was een grapje. O+

Ik vind haar wel een beetje hypocriet nu. Ze geeft aan de ze bedreigd wordt door de aanhang van FvD, en dat Thierry dus nog gevaarlijker is dan Wilders.
Zou ze echt niet beseffen dat er vanuit haar hoek ook zulke berichten naar richting Thierry gaan? :? Misschien heeft ze het toch begrepen, want ze is rustig vandaag.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 17:44:41 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169794334
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het was een grapje. O+

Ik vind haar wel een beetje hypocriet nu. Ze geeft aan de ze bedreigd wordt door de aanhang van FvD, en dat Thierry dus nog gevaarlijker is dan Wilders.
Zou ze echt niet beseffen dat er vanuit haar hoek ook zulke berichten naar richting Thierry gaan? :? Misschien heeft ze het toch begrepen, want ze is rustig vandaag.
Ze doet het zelf ook, dat bedreigen _O-
Wilders laten stenigen, aanhangers haar laten weten wanneer ergens een bijeenkomst is (om daar niet vreedzaam te gaan protesteren mag ik wel aannemen)... Demoniseren is ook iets wat wmb absoluut niet vrijuit mag gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169794348
Ik geloof helemaal niets van die bedreigingen.
pi_169794360
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 14:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het tegenkamp? _O-

Iedereen die tegen AF is, is een nazi. Als je je zo keihard wil onderscheiden van de nuance, dan maak je er zelf een wij tegen jullie van.
Het grappige is dat afa en neonazi's, moslimextremisten en ander extreem tuig meer met elkaar gemeen hebben dan ze zelf durven toegeven.

- ze hebben een vrij simpele en duidelijk oplossing voor 'alle' problemen
- ze voelen zich moreel verheven boven 'de rest'
- ze ontmenselijken de tegenstander
- het pad naar geweld is vrij dichtbij, vaak wordt geweld gebagatelliseerd of goedgepraat door medestanders.
Whatever...
  zondag 26 maart 2017 @ 17:46:13 #213
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169794364
Nazi-aanvallen. :') Die Antifa gekkies kunnen 1945 echt niet loslaten he?
  zondag 26 maart 2017 @ 17:46:30 #214
117098 Hathor
Effe niet
pi_169794378
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het was een grapje. O+

Het is zondag, dan moet ze hockyen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 26 maart 2017 @ 17:48:25 #215
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169794423
Ik denk echt dat die Anne Fleur autisme heeft. Dat is de enige verklaring.
pi_169794470
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik geloof helemaal niets van die bedreigingen.
Ze zal vast wel uitgescholden zijn maar bedreigingen zoals Wilders die ontvangt nou nee daar geloof ik niks van..
pi_169794564
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze doet het zelf ook, dat bedreigen _O-
Wilders laten stenigen, aanhangers haar laten weten wanneer ergens een bijeenkomst is (om daar niet vreedzaam te gaan protesteren mag ik wel aannemen)... Demoniseren is ook iets wat wmb absoluut niet vrijuit mag gaan.
In dat geval al helemaal!

Ik weet niet of zulke berichten onder smaad of laster vallen. Het lijkt eerder een beetje op stalking ofzo, maar dan zonder dat het slachtoffer er last van hoeft te hebben. :P
pi_169794566
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:50 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ze zal vast wel uitgescholden zijn maar bedreigingen zoals Wilders die ontvangt nou nee daar geloof ik niks van..
Dat bedoel ik ja, wie een hoge boom wil zijn moet ook voorbereid zijn op meer tegenwind.
Maar in het geval van Anne Fleur lijkt het wel of ze het met opzet aan het uitlokken is en dus elke strohalm aangepakt word als zijnde een bedreiging.
Die moet tegen haarzelf in bescherming genomen worden.
  zondag 26 maart 2017 @ 17:56:27 #219
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169794586
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja, wie een hoge boom wil zijn moet ook voorbereid zijn op meer tegenwind.
Maar in het geval van Anne Fleur lijkt het wel of ze het met opzet aan het uitlokken is en dus elke strohalm aangepakt word als zijnde een bedreiging.
Die moet tegen haarzelf in bescherming genomen worden.
Misschien heeft ze de hoop binnenkort d'r klaagzang bij DWDD te kunnen doen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169794628
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets, die krijgt op zeker een podium.
pi_169794691
Aanstellerig wijf! Eerst oproepen tot het stenigen van WIlders en dan verbaasd lopen janken dat daar een reactie op komt? Donder toch op naar IS gebied eng wijf!
pi_169794697
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

O dat zal me niets verbazen dat ze daar huilie huilie mag doen..
pi_169794872
quote:
Zorgen over de veiligheid van Baudet

Bovenstaande foto werd gemaakt op donderdag 14 maart 2002. Pim Fortuyn werd die dag in Nieuwspoort ‘getaart’ door extreem-linkse types tijdens de presentatie van zijn boek en verkiezingsprogramma in Nieuwspoort. Nog geen twee maanden later lag de LPF-leider levenloos op de stenen van het Mediapark, geëxecuteerd door de extreemlinkse terrorist Volkert van der Graaf. Later zou blijken dat de Wageningse GroenLinks-wethouder Jack Bogers kort na de moord in het geheim contact had opgenomen met Vereniging Milieu-Offensief (VMO) om deze club te melden dat hun medewerker werd verdacht van de moord op Pim Fortuyn. Het lichaam van Fortuyn was nog niet eens koud of een GroenLinkser had het politieonderzoek al in de wielen gereden: later bleek dat VMO delen van de harddisks had gewist voordat de politie onderzoek op Van der Graafs werkplek kon doen. Daar moest ik aan denken toen ik las dat GroenLinks-activiste Anne Fleur Dekker Forum voor Democratie-fractievoorzitter Thierry Baudet wil taarten.

De opiniemaker van NPO/VARA-website Joop twitterde dat op 16 maart, bijna exact 15 jaar na die dag dat Fortuyn door collega’s van haar werd vergast op een taart gevuld met kots en stront. Vervolgens vroeg ze haar volgers haar te tippen waar en wanneer Baudet in het openbaar zal optreden. Dat was niet aan dovemans oren gericht. De enkele jaar terug wegens opruiing veroordeelde Joke ‘Kaviaar’ Kuyt riep vrijdag op om Baudet te gaan bekogelen met taarten gebakken van menstruatiebloed.

Citaat: “Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maandstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe.”
Joke Kaviaar, 24 maart 2017 (mirror)

“Iets anders kan natuurlijk ook.” U leest het goed.

Begin dit jaar mijmerde Volkskrant-medewerker en VARA-tafeldame Antoinnette Scheulderman in het openbaar over het snipen van de democratisch verkozen Amerikaanse president Donald Trump. GroenLinks-activiste en NPO-publiciste Dekker krijgt zeer dubieuze bijval voor haar taartactie en dat in dezelfde maand dat GroenLinks-leider Jesse Klaver voor het oog van de camera de veroordeelde activist Wijnand Duyvendak op het podium trok.

Deze gebeurtenissen doen onvermijdelijk terugdenken aan die woeste periode van november 2001 tot mei 2002 toen het radikale aksiewezen met goedkeuring van de linkse media Pim Fortuyn opjaagde in een klassieke drukjacht en het werpen van taarten uiteindelijk eindigde in een kogelregen.

Zorgen over de veiligheid van Thierry Baudet zijn op zijn plaats.
pi_169795357
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik denk dat zorgen over de veiligheid van Thierry Baudet ook zeker op zijn plaats zijn..
Types als AnneFleur en terrorist Joke Kaviaar zijn levensgevaarlijk..
pi_169796540
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Mooi stukje beeldvorming.

Er was ooit eens een vrij radicale politicus, en toen deed een GL-er iets wat niet mocht. Nu is er weer een andere vrij radicale politicus, dus zal er wel weer een GL-er zijn die iets gaat doen wat niet mag.

Ja, zo werkt dat inderdaad. Puik stuk zeg.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')