In het rechtssysteem heb je zoiets als jurisprudentie. Niet alleen de regel/wet, maar ook hoe de regel/wet in het verleden is toegepast zijn van belang. Als jij de enige bent die voor een bepaalde overtreding bestraft wordt, terwijl dezelfde overtreding bij anderen wel geconstateerd is, maar bewust niet bestraft is heerst er ongelijkheid en daar kan je best over klagen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je de regel breekt ben je strafbaar, dan kun je je niet beroepen op anderen die de regel toen ooit hebben gebroken ... dat had je toen moeten doen
Dat is wel een beetje weinig. Hopelijk dan wel een lange race, 24 uurs van Le mans of zo.quote:
Met cabrios en topless vrouwen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje weinig. Hopelijk dan wel een lange race, 24 uurs van Le mans of zo.
Dus elke keer als er investegation is tijdens race is dat alleen maar omdat 1 of de 2 teams een klacht neerlegt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
De klacht is wel terecht want de regel werd niet consequent gebruikt en de onafgesproken regel dat men niet uit zichzelf straffen gingen opleggen zonder aandringen va nde trams hoort er ook nog eens bij. En zo is het cirkeltje weer rond.
Heb ik ook maar van horen zeggen maar dat inderdaad en wanneer er echt een gevaarlijke situatie is gecreëerd of een ongeluk etc. Maar dat lijkt meer een leidraad te zijn dan een harde regel. maakt ook niet heel veel uit, alleen is het wel vervelend als regels enkel ingezet worden als de Steward dat wil en niet wanneer deze wordt overtreden, daar vallen de meeste mensen over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus elke keer als er investegation is tijdens race is dat alleen maar omdat 1 of de 2 teams een klacht neerlegt?
Geen klacht is ook geen straffen tijdens de race?
Charlie Whiting heeft ooit in een interview aangegeven dat ze het werk niet gaan opzoeken, ik kan alleen de bijbehorende bron even niet vinden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus elke keer als er investegation is tijdens race is dat alleen maar omdat 1 of de 2 teams een klacht neerlegt?
Geen klacht is ook geen straffen tijdens de race?
niet opzoeken maar als er recht voor je neus wat gebeurt kun je het moeilijk negerenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:15 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Charlie Whiting heeft ooit in een interview aangegeven dat ze het werk niet gaan opzoeken, ik kan alleen de bijbehorende bron even niet vinden.
precies.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet opzoeken maar als er recht voor je neus wat gebeurt kun je het moeilijk negeren
In dit geval een scheids die overtredingen lekker laat gaan behalve in bepaalde gevallen, waar deze persoon op de strepen gaat staan en dan wél zegt regels zijn regels. De onrust die er nu even is (tot de volgende race) is wel voor een groot deel aan de steward toe te schuiven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies.
Een voetbal scheids die gewoon door laat spelen omdat er geen protest is van beide teams.![]()
En achteraf zegt: Ja ik ga het werk niet opzoeken.
Die is dood a matskoquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:15 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Charlie Whiting heeft ooit in een interview aangegeven dat ze het werk niet gaan opzoeken, ik kan alleen de bijbehorende bron even niet vinden.
quote:Op zondag 19 juli 2020 17:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar de datum van zijn post!
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Mensen verheerlijken die in een auto rijden.
En het dan nog sport noemen ook.
Waarschijnlijk omdat Nederland momenteel het zo slecht doet met voetbal, zoeken ze naar een surrogaat.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde dat Max zijn adem ruikt naar gerecycled plastic van een kippengehakt slachterij.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:21 schreef byah het volgende:
Al die formule1 supporters die ineens uitkijken naar het F1 seizoen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:38 schreef renwan het volgende:
Terechte klacht, eerst hoorde je vrijwel niemand over F1 en nu er een Nederlander meedoet en schijnbaar een beetje succes boekt kijkt elke mongool ernaar
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee. Auto's die rondjes rijden, wat een feest
Zoveel waarh in deze topicquote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:26 schreef netflanders het volgende:
Zelf vind ik het ook niet zo boeiend om een opgeschoten VMBO-er* die is geboren met een zilveren lepel in zijn reet rondjes te zien rijden. Maar wat doe je er aan?
*Ik weet dat dit met kleine letters geschreven dient te worden. Ik ben het hier niet mee eens.
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 04:41 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik logde na een jaar weer in, geen reden eigenlijk. Max Verstappen blijft een hype.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 04:41 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik logde na een jaar weer in, geen reden eigenlijk. Max Verstappen blijft een hype.
Viesjaloers deze userquote:Op dinsdag 1 september 2020 04:41 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:55 schreef DikPropje het volgende:
[..]
F1 is idd peanuts. Graadje of 45 a 50 in de cockpit. Onder constante druk van 2 a 3g doordat je eigenlijk non stop accelereert, remt en het zwaarste gedeelte in de bocht hebt.
Denk dat jij na 10 rondjes buiten adem uitstapt en 3 weken lang je nek niet kunt bewegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |