ja net of je die hard fan moet zijn van begin tot eindquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef sp3c het volgende:
dat gezeur over die gelegenheidsfans is wel iets waar ik doodmoe van kan worden
de klacht is niet terecht, buiten de baan inhalen mag niet, straf terecht, geen klacht mogelijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar de klacht is terecht. Mensen buiten de max fandom zijn er ook kritisch over, dat zegt al duidelijk genoeg dat de beslissing niet onomstreden is.
Niks mis met gelegenheidsfans hoor ,ik ben er zelf ook één van.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef sp3c het volgende:
dat gezeur over die gelegenheidsfans is wel iets waar ik doodmoe van kan worden
is met elke sport zo, de die hard fans hopen dat een Nederlander hier of daar aan de bak komt omdat dat zo goed is voor de sport en als die dan beginnen te klagen dan moeten ze hun bek houden van diezelfde die hards omdat ze niet net zovaak zijn wezen kijken en oranje komkommers op hun kop zettenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net of je die hard fan moet zijn van begin tot eind
nou en?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Niks mis met gelegenheidsfans hoor ,ik ben er zelf ook één van.. Maar die groep heeft wel de meeste Max-aanbidders in zich dus tja.
De klacht is wel terecht want de regel werd niet consequent gebruikt en de onafgesproken regel dat men niet uit zichzelf straffen gingen opleggen zonder aandringen va nde trams hoort er ook nog eens bij. En zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
de klacht is niet terecht, buiten de baan inhalen mag niet, straf terecht, geen klacht mogelijk
maar hunnie, kleuter argument, onterechtquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
De klacht is wel terecht want de regel werd niet consequent gebruikt
niet bestaand dus niets om over te klagenquote:en de onafgesproken regel dat men niet uit zichzelf straffen gingen opleggen zonder aandringen va nde trams hoort er ook nog eens bij. En zo is het cirkeltje weer rond.
als je de regel breekt ben je strafbaar, dan kun je je niet beroepen op anderen die de regel toen ooit hebben gebroken ... dat had je toen moeten doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
De klacht is wel terecht want de regel werd niet consequent gebruikt en de onafgesproken regel dat men niet uit zichzelf straffen gingen opleggen zonder aandringen va nde trams hoort er ook nog eens bij. En zo is het cirkeltje weer rond.
je mag wel kijken, dat is goed voor de sport, dat maakt bruikbare statistiekenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het wel lastig om weer formule 1 te kijken, blijkbaar had ik in moeten stromen voordat Max meereed. Nu moet ik wachten tot het einde van zijn carriere voordat ik weer mag kijken van de anderen
erger nog zijn de mensen die vinden dat je perse elke sporter uit land moet supportenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
is met elke sport zo, de die hard fans hopen dat een Nederlander hier of daar aan de bak komt omdat dat zo goed is voor de sport en als die dan beginnen te klagen dan moeten ze hun bek houden van diezelfde die hards omdat ze niet net zovaak zijn wezen kijken en oranje komkommers op hun kop zetten
leg het dan gewoon goed uit
Niks nou en, ik haalde ze aan juist om duidelijk te krijgen dat het geklaag niet alleen uit de hoek komt van blinde Max aanbidders. Dus dat het breder is dan dat, wat het wat meer legitimiteit geeft.quote:
daar heb ik niet eens zo'n moeite mee, die zijn gewoon supporter van het land, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
erger nog zijn de mensen die vinden dat je perse elke sporter uit land moet supporten
dat het breed is geeft het nog geen legitimiteit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Niks nou en, ik haalde ze aan juist om duidelijk te krijgen dat het geklaag niet alleen uit de hoek komt van blinde Max aanbidders. Dus dat het breder is dan dat, wat het wat meer legitimiteit geeft.
Voor een land zijn is zo 1900.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
erger nog zijn de mensen die vinden dat je perse elke sporter uit land moet supporten
one world, one love, one racequote:
dan zijn wij al op Kepler broquote:
Eens. Al kan je misschien wel een punt hebben als het lijkt dat de scheidsrechter de éne ploeg wel aanpakt voor bepaalde overtredingen en de andere ploeg niet. Dan heb je wel een poppetje aan het dansen hier en daar en dan hebben de dansende poppetjes een punt. De regels zijn er niet alleen voor de stewards om in te zetten wanneer zij er zin in hebben, wat nu wel gebeurt lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:44 schreef sp3c het volgende:
vechten mag bij ijshockey ook niet maar als het er van komt begin ik te juichen omdat het supercool is
en aan het einde krijgen ze straf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |