Ik heb je toegevoegd!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
#VUVJU2V
Kun je mij op toevoegen. Level 174 inmiddels.
Als je Duits spreekt dan kan je wel bij mijn groep.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:11 schreef DonnaRush het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke buurt die niet extreem actieve spelers ook waardeerd.
Farmily heeft me gekickt.
Haha zie dit topic toevallig langs komen, en dacht start HD maar weer eens, blijkt dat ik 30 dagen geleden gekickt te zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:11 schreef DonnaRush het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke buurt die niet extreem actieve spelers ook waardeerd.
Farmily heeft me gekickt.
Nein! Haha. Dat is het enige Duits wat ik ongeveer kanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je Duits spreekt dan kan je wel bij mijn groep.
De helft doet 320-aufgaben andere helft gemiddeld 270
Of Derby gewoon uit doen.
Ja same here.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:02 schreef 46 het volgende:
[..]
Haha zie dit topic toevallig langs komen, en dacht start HD maar weer eens, blijkt dat ik 30 dagen geleden gekickt te zijn
Jij hebt ookal tig weken 10 kaas en 10 suiker in je kraam staan die ik had gekochtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:02 schreef 46 het volgende:
[..]
Haha zie dit topic toevallig langs komen, en dacht start HD maar weer eens, blijkt dat ik 30 dagen geleden gekickt te zijn
Zijn er nu uitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij hebt ookal tig weken 10 kaas en 10 suiker in je kraam staan die ik had gekocht
Heb mezelf verbaasd dat ik me toch behoorlijk goed verstaanbaar kan maken in het Duitsquote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:51 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nein! Haha. Dat is het enige Duits wat ik ongeveer kan
Dat werd eens tijd zeg!quote:Op maandag 27 maart 2017 08:23 schreef trainfreak het volgende:
Sneak Peek #5: Leaders and Co-Leaders can opt out neighborhood members from the Derby!Don't you LIKE that?
[ afbeelding ]
Ergens in de 170quote:Op maandag 27 maart 2017 13:59 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Niet zo hoog: 59.Maar ik heb ook een tijd niet gespeeld. En jij?
geloof beide 5800 en viskoffer 310quote:Op maandag 27 maart 2017 14:08 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Damn...Hoeveel dingen kan je in jouw schuur/silo opslaan?
Ik wel op Android. Over 20 min nog eens proberen zegtie.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:19 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Alweer? Ik zat er een paar min. geleden nog in.
Haha, wow! Ik heb nog niet eens 1000 in mijn schuur...quote:Op maandag 27 maart 2017 15:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
geloof beide 5800 en viskoffer 310
En nog steeds te weinig ruimte in de schuur
Ik zit ook op Android. Ik ga straks wel weer eventjes kijken. Ik had net Gijs en Saar ingeschakeld misschien dat dat de crash veroorzaakt heeft...quote:Op maandag 27 maart 2017 15:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik wel op Android. Over 20 min nog eens proberen zegtie.
lol maar ik ben dan ook 100 lvls verderquote:Op maandag 27 maart 2017 15:25 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Haha, wow! Ik heb nog niet eens 1000 in mijn schuur...
[..]
Ik zit ook op Android. Ik ga straks wel weer eventjes kijken. Ik had net Gijs en Saar ingeschakeld misschien dat dat de crash veroorzaakt heeft...
Eigenlijk is alleen mir nog actief van de fokkers, hoewel die niet meer op Fok zit geloof ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit er weer helemaal in. Zit nu bij een buurt van m`n dorp. Opzich prima buren, maar mis alle FOKkers wel!
Moeten wij vrienden worden d.m.v. ID? Dat kan toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen mir nog actief van de fokkers, hoewel die niet meer op Fok zit geloof ikEn Joy is er af en toe nog.
Heb al flink veel land vrijgespeeld, had nog een hele hoop voorraad op een andere boerderij. Alleen nog geen enkele uitbreidingsvergunning gekregen.
Ja dat kan inderdaad, mijne is llvgvu90quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Moeten wij vrienden worden d.m.v. ID? Dat kan toch tegenwoordig?
Gelukt Ik weet niet of je mijne dan nog moet, maar dat is GG0JJRL0quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad, mijne is llvgvu90
Ik heb je ook toegevoegd!quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad, mijne is llvgvu90
Heb je toegevoegd!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:13 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd!
Kan iemand de OP aanpassen?
Mijn naam mag er ook bij.
Eventueel ID's er bij zetten?
De mijne is #C2VYG8YQ
Momenteel level 61.
Ben ik geen FOK!ker dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen mir nog actief van de fokkers, hoewel die niet meer op Fok zit geloof ikEn Joy is er af en toe nog.
Heb al flink veel land vrijgespeeld, had nog een hele hoop voorraad op een andere boerderij. Alleen nog geen enkele uitbreidingsvergunning gekregen.
Ik bedoel de fokkers die nu nog in de buurt zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben ik geen FOK!ker dan?![]()
Mijn ID staat in het vorige topic. Voeg me maar toe
Ahzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik bedoel de fokkers die nu nog in de buurt zitten.
Zal ik haar even appen voor je? Niet nu, maar wanneer het een normaal tijdstip is voor een zondagquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:08 schreef DonnaRush het volgende:
Jammer dat Mir hier niet meer komt. Ik wil haar ID wel haha.
Haha ja is goed dat mag wel!quote:Op zondag 2 april 2017 05:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik haar even appen voor je? Niet nu, maar wanneer het een normaal tijdstip is voor een zondag
Nee eigenlijk niet. Opstarten is nooit echt snel geweest, maar merk geen verschil met de laatste updates.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef trainfreak het volgende:
Is Hay Day bij jullie ook zo traag tijdens het opstarten?
Voor de update ging alles goed, nu duurt het bij mij 5x zo lang om op te starten, echt motiverend werkt dat ook niet ..
Of je maakt gewoon een groep aan voor jullie tweetjes?quote:Op woensdag 26 april 2017 12:04 schreef Experiment513 het volgende:
Ah zo, nouja, ik blijf proberen. En anders moet ik samen met mijn vriendin maar een groep gaan zoeken zodat wij meer kunnen hoefijzers binnen kunnen slepen. Met zijn 2-tjes vorige week 4550 punten gehaald. Niet slecht denk ik.
Dat hebben wij nu ook maar dan wordt de hogere regionen van de hoefijzers halen een stukje lastiger.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:35 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Of je maakt gewoon een groep aan voor jullie tweetjes?
Zo doen wij het nu ook
Maar met 5 haal je het aantal punten per hoefijzer veel makkelijker.quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:26 schreef trainfreak het volgende:
Dat zou toch niets mogen uitmaken?
De andere groepen van de derby's worden gekozen aan de hand van een gelijkaardige groep.
Heb je bv. een groep van 5 waarvan er maar 3 meedoen met de derby, dan gaan de andere groepen er ook zijn van 3...
Speel je met 2, dan gaan de andere groepen ook van 2 zijn.
Liggen de doelen voor een hoefijzer dan niet lager?quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar met 5 haal je het aantal punten per hoefijzer veel makkelijker.
Nee, zijn vaste getallen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:18 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Liggen de doelen voor een hoefijzer dan niet lager?
Ik heb nog niet zoveel ervaring met de hogere klasses, hoger dan kampioen ben ik nog niet geraakt..
En wat vind je er zelf van?quote:
ik heb helaas nog niet genoeg land expansions in de town om bij de zoo te kunnen. Maar ach, het lijkt me wel een geinige feature.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
En wat vind je er zelf van?
Ik vond deze van in het begin niet zo leuk, in mijn ogen is het weer zo'n nutteloze uitbreiding die eigenlijk niets met de boerderij zelf te maken heeft.
Maar wat afwachten en spelen om te zien of er iets van toegevoegde waarde bij zit of niet.
Mijn game ID is trouwens #C2VYG8YQ, en ik speel ook zo goed als dagelijks, en ben nu level 62.
Het gedoe in de town vind ik zwaar irritant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:19 schreef trainfreak het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe features?
Het is wel handiger aangezien je nu bovenaan tabbladen hebt, zo kan je snel zien wie er wordt bediend, en wie waar staat te wachten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gedoe in de town vind ik zwaar irritant.
Precies. Heel vervelend. Veel onoverzichtelijker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik deed de stad altijd via dat witte gebouw.
Ze staan niet meer in de volgorde zoals eerst (1x bovenaan, daarna 2x, daarna 3x).
Klanten aanklikken kost je nu dus een klik meer en soms nog scrollen ook.
Pfff echt, wat een bagger.
Thank you!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:51 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
TopGezellig hayday vrienden geworden.
Gefeliciteerd met de zwangerschap
Ja de volgorde is zwaar onlogisch geworden daar inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik deed de stad altijd via dat witte gebouw.
Ze staan niet meer in de volgorde zoals eerst (1x bovenaan, daarna 2x, daarna 3x).
Klanten aanklikken kost je nu dus een klik meer en soms nog scrollen ook.
Pfff echt, wat een bagger.
Was dat niet altijd al zo? Dat het product al zichtbaar was, maar je wellicht nog niet alle ingrediënten kan krijgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het is wel handiger aangezien je nu bovenaan tabbladen hebt, zo kan je snel zien wie er wordt bediend, en wie waar staat te wachten.
Zoals gewoonlijk zijn er wel nog wat bugs in het spel.
De derby wil niet laden op mijn telefoon, op tablet dan weer geen problemen.
En er is een nieuw product dat ik wel al kan maken, maar citroenen voor nodig heb, die ik pas over 2 levels kan plukken...
Ik kan het product al maken, maar hiervoor mis ik dus de citroenen, die pas over 2 levels komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:20 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Was dat niet altijd al zo? Dat het product al zichtbaar was, maar je wellicht nog niet alle ingrediënten kan krijgen?
Blijkbaar is het wel al bekend en was het de bedoeling om bij de kleinere update die later gekomen is, het level van de citroenboom naar beneden te halen (naar 62 ipv 66).quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ohh en anders is het product grijs zeker?
Haha ja dat lijkt me niet kloppen idd.
Ja, de citroenboom is wel een leuke!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:33 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel al bekend en was het de bedoeling om bij de kleinere update die later gekomen is, het level van de citroenboom naar beneden te halen (naar 62 ipv 66).
Nog even afwachten dus..
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dan je bijen niks hebben gedaan als je weggeweest bent?
Dit was een probleem waarvan Supercell ook op de hoogte van was.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dan je bijen niks hebben gedaan als je weggeweest bent?
Het lijkt sinds vorige week wel beter idd!quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:33 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dit was een probleem waarvan Supercell ook op de hoogte van was.
Normaal zou dit moeten opgelost zijn met één van de laatste updates.
Wat vaker spelen en puzzelboten doen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:50 schreef mootie het volgende:
Ja leuk, als er ook eens wat puzzelstukjes te zien waren.
En dan moet je eerst nog de giraffe voor je aan de jongen kunt beginnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:20 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Wat vaker spelen en puzzelboten doen?
Ik heb ondertussen een olifant en sinds gisteren mijn nijlpaard
Dat lukt wel .. ooit.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan moet je eerst nog de giraffe voor je aan de jongen kunt beginnen.
Ja!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
ik had er laatst weer last van toen ik even wat fanatieker speelde. Speel niet zo heel vaak meer eigenlijk. Geen tijd meer voorquote:Op woensdag 1 november 2017 16:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het lijkt sinds vorige week wel beter idd!
Ik heb zo nu en dan even zo'n weekje dat ik vaak speel en daarna is het weer voorbij haha.quote:Op maandag 25 december 2017 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik had er laatst weer last van toen ik even wat fanatieker speelde. Speel niet zo heel vaak meer eigenlijk. Geen tijd meer voor
Heb je toegevoegd!quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:55 schreef trainfreak het volgende:
Ik speel nog bijna dagelijks!
Mijn ID is #C2VYG8YQ
Momenteel level 64.
Geluk hebben en ze in de krant vinden, soms bij t oogsten en dieren voeren enzo. Soms in de stad in dat kistje vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Vraagje aan de die hard hay dayers hier
Ik speel het nu een tijdje, samen met m'n zus spelen we vooral voor de kinderen (die hebben een eigen farm maar die hebben uiteraard vaak hulp nodig bij het maken van spullen/vullen van boten)
Nu zijn we inmiddels in de stad aangekomen maar hoe kom je in hemelsnaam aan veel kaarten etc om uit te breiden naar t reservaaten dan zonder euro's uit te geven aan diamanten uiteraard
Heeeeeeel soms zie je er een in een kraam maar niet vaak en ze zijn vaak al weg
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Geluk hebben en ze in de krant vinden, soms bij t oogsten en dieren voeren enzo. Soms in de stad in dat kistje vinden.
Maar als je me je id doorgeeft, kunnen we mss ff vrienden worden en gooi ik wat voor je in mn kraam. Heb een overschot aan die zooi liggen.
En, speel je nog steeds?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ahhhhh wat duurt die update lang
Heb het echt maaaaaanden niet gespeeld. Nu sinds een paar weken weer.
Ik ben level 200 ofzoquote:Op zondag 8 september 2019 08:50 schreef Michellee het volgende:
Sinds een maandje zeer verslaafd aan dit spel. Zijn er hier nog actieve spelers?
Mocht je hulp nodig hebben. Ik verkoop je graag de tools om schuur en silo groter te maken.quote:
Mijn iPhone is bijna leeg. Oplader is dood. Maar ik ga morgen dus weer HayDay doenquote:Op zondag 8 september 2019 08:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zag je code in het begin van de topic, ik heb je toegevoegd.
OMG. Ik heb constant ruimte te kort en geld tekort.quote:Op zondag 8 september 2019 09:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mocht je hulp nodig hebben. Ik verkoop je graag de tools om schuur en silo groter te maken.
Alles voor 1 muntje natuurlijk. Ik heb miljoenen muntjes
quote:Op zondag 8 september 2019 09:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn iPhone is bijna leeg. Oplader is dood. Maar ik ga morgen dus weer HayDay doen
Ik heb je ook (opnieuw) toegevoegd.quote:Op zondag 8 september 2019 09:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mocht je hulp nodig hebben. Ik verkoop je graag de tools om schuur en silo groter te maken.
Alles voor 1 muntje natuurlijk. Ik heb miljoenen muntjes
Okay ik heb je ook toegevoegd! Leuk! Ik ben trouwens 8V8VORJJQquote:Op zondag 8 september 2019 09:10 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik heb je ook (opnieuw) toegevoegd.
Ik heb ook altijd plaats tekort in mijn schuur
Sinds ik een nieuwe smartphone heb, speel ik terug actiever.
Ondertussen level 69 en mijn ID is #C2VYG8YQ
Leuk! Ik heb regelmatig spulletjes in mijn kraamquote:Op zondag 8 september 2019 09:10 schreef Michellee het volgende:
[..]
Aaah! cool meer medestanders, ik heb jou ook toegevoegd!
Oh gaaf! Ik ben nl regelmatig alle kraampjes aan het afspeuren naar spullen.quote:Op zondag 8 september 2019 09:45 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb regelmatig spulletjes in mijn kraam
Ja echt wel!quote:Op woensdag 11 september 2019 10:02 schreef Michellee het volgende:
Jammer dat er geen chat functie in Hayday zit.
Er zit een filmpje in je Hayday ding, maar o.a. verbeteringen in het dorp wat betreft de zonnetjes verdienen, nieuwe crops, nieuwe producten, halloween pumpkins zoeken op Gregs boerderij in de week voor Halloween.quote:
Mja. Ja dat klopt op zich wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk van wel, kan mij alleen herinneren dat het spel nogal batterij intensief was
Enorm veel klachten over. Op het Hayday forum ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Zooooo wat ruk zeg! Je mag nu maar 80 stuks uitbreidingsmateriaal kopen. Zit je daar met een kraam vol silo en schuurspul voor je in de krant, kun je het dus niet kopen
Ja dat dus. Zelf geen stadspul nodig maar kocht het altijd op voor buurtgenoten of vrienden met een laag level.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Enorm veel klachten over. Op het Hayday forum ook.
Ik hoop dat ze het snel terug draaien, wat een bizarre beslissing ook.
En dan ook nog zeggen dat het maar een klein deel van de spelers benadeeld. Nou dat denk ik niet, zijn echt veel die er last van hebben.
Ik kocht altijd veel stad uitbreiding, maar nu niet meer, anders kan ik geen silo of schuur meer kopen als ik iets tegenkom. Echt belachelijk.
Oh, ik had dat nog niet eens gemerkt :pquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Zooooo wat ruk zeg! Je mag nu maar 80 stuks uitbreidingsmateriaal kopen. Zit je daar met een kraam vol silo en schuurspul voor je in de krant, kun je het dus niet kopen
toen ik actief speelde was dat sowieso nooit te vinden, als je er 1 vind was hij al wegquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Oh, ik had dat nog niet eens gemerkt :p
Wat ik zoek (vooral bouten en spijkerdoosjes) vind ik toch amper terug in dat krantje..
Ik probeer juist in de kraampjes van mijn buren zoiets te vinden, want in een krantje is het haast niet te vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
toen ik actief speelde was dat sowieso nooit te vinden, als je er 1 vind was hij al weg
friendcode van mij is #9lvvcvvgu
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik probeer juist in de kraampjes van mijn buren zoiets te vinden, want in een krantje is het haast niet te vinden.
Ik heb je trouwens net toegevoegd.
Oh ik speel vaak op mijn tablet, groter en een grotere krant.quote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik pak het niet vaak genoeg op dit spel![]()
stomme batterijvreter
en een lege telefoon kan ik mij niet veroorloven
Ohhh ik zit nu in een fijne buurt: als zij slapen ben ik wakker en vice versa dusquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:31 schreef Donna het volgende:
Zooo, ik doe weer eens mee met de derby!
Super! Ja die brutale Belg bij ons was echt niet tof.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik zit nu in een fijne buurt: als zij slapen ben ik wakker en vice versa dus
En helemaal chillll met de derby ook. Heerlijk.
Baal alleen nog steeds van die max 80 aan uitbreindingsspul
Jep!quote:
ahhhh leuk. Ze staan inmiddels bij mij, nu alleen nog ruim 3 dagen wachtenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep!
Ik las o.a. een wokpan als nieuwe machine!
*Oh het is een wokkeuken en een fonduepan, okay!![]()
Haha, ik heb weer een tijdje niet zoveel gedaan, wil nu weer meer spelen.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahhhh leuk. Ze staan inmiddels bij mij, nu alleen nog ruim 3 dagen wachten
Merk wel wie van mijn "vrienden" thuiswerken, zie ze opeens overdag ook onlineHet is iig een stuk drukker.
Achja, genoeg tijd om de gewassen die er nodig voor zijn te zaaien en oogstenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ik heb weer een tijdje niet zoveel gedaan, wil nu weer meer spelen.
Maar idd, ruim 3 dagen wachten, hoe verzinnen ze het!
ik inmiddels wat verkocht en de versierde taart staat in de wachtrij.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:39 schreef Donna het volgende:
Ik heb wel gewassen. Ik wil wokken verdorie!
Oja, ik deed aan de derby mee. Niet vergeten af te maken.quote:
Ohhh het is zo fijn met een grotere krant en scherm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:40 schreef Donna het volgende:
Ahhh nice! Ik speel alleen op m'n smartphone. Heb ook nog een iPad, maar die gebruik ik nooit.
Haha ik zal eens bij je komen kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh het is zo fijn met een grotere krant en scherm.
Ben ook erg tevreden met mijn boerderij. Heb er wel een aantal weken over gedaan om ‘m zo tof en strak te krijgen.
Het was eerder echt 1 grote bende
Dan is het idd niet prettig spelen idd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ik zal eens bij je komen kijken.
Mijn iPadje is echt al heel oud en kan het niet meer zo heel goed aan.
Sprechen sie Deutch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
Is er een buurt die ik kan joinen? Ik speel dagelijks. Niet enorm actief, maar hou de boel draaiend
9 9 9 !quote:
Is niemand meer actief hier dan? Ik heb nu die opdracht om 6 danseressen te helpen, maar elke keer met de trein komt er eentje mee met geluk. De rest allemaal verkeerden. Zo duurt het een eeuwigheidquote:
Klopt. De stad is ook mijn favoriete onderdeel van HayDay.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is niemand meer actief hier dan? Ik heb nu die opdracht om 6 danseressen te helpen, maar elke keer met de trein komt er eentje mee met geluk. De rest allemaal verkeerden. Zo duurt het een eeuwigheid
Met een buurt kan je ze zelf selecteren. Dan vlieg je er doorheen..
113 in Hayday, level 32 in de stad.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt. De stad is ook mijn favoriete onderdeel van HayDay.
Welk level ben je?
Je kunt wel bij mij in de buurt. Met de anderen zul je dan Engels moeten praten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
113 in Hayday, level 32 in de stad.
Engels is uiteraard geen enkel probleem. Enige kans dat je mij vandaag al kan (laten) inviten?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kunt wel bij mij in de buurt. Met de anderen zul je dan Engels moeten praten.
Ben nu even niet actief maar ga het weekend weer online.
Dan gaat je derby eraan, he. Die vervalt dan. Kunt beter tot maandag wachten en je prijzen incasseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Engels is uiteraard geen enkel probleem. Enige kans dat je mij vandaag al kan (laten) inviten?
gr,
Oh bagger, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan gaat je derby eraan, he. Die vervalt dan. Kunt beter tot maandag wachten en je prijzen incasseren.
Dan heb ik mijn boerderij ook weer op orde, heb de afgelopen weken niet gespeeld nl, en kan ik jou ook even op gang helpen.quote:
Nee, geen tijd meer voor (waarom volg ik dit dan nog?)quote:
Je doet je naam geen eer aan haha!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee, geen tijd meer voor (waarom volg ik dit dan nog?)
De laatste tijd kwamen er telkens te veel dingen bij die niet meer de essentie zijn van het spel waardoor het te veel werd (het dorp, die trein naar het andere gebied, ..)
Als ik thuis ben kijk ik even voor je of er nog plek is. Wel Engels sprekend, niet superdruk maar wel behulpzaamquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef adder77 het volgende:
Heb het spel na 4jr maar weer eens geïnstalleerd. Is er nog een plekje vrij in een gilde/buurt??
Mijn id is: #VQLQCG0U
Was jou helemaal vergeten, als we ooit weer online zijn voeg ik je toe.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef adder77 het volgende:
Heb het spel na 4jr maar weer eens geïnstalleerd. Is er nog een plekje vrij in een gilde/buurt??
Mijn id is: #VQLQCG0U
Ik zag je alweer een paar keer in m'n kraam geloof ik de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Argggg dit onderhoud duurt tergend lang
Geloof al 2 jaar geen updates meegemaakt inc de daarna altijd te verwachten downtime omdat ik toen steeds niet speelde/actief was, dus dit is echt ff minder![]()
Superleuke update wel. Grafisch ook weer helemaal een dikke prima
Jij hebt er zelden wat inliggenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zag je alweer een paar keer in m'n kraam geloof ik de afgelopen tijd.
Meestal was er na de laatste updates wel wat downtime, maar dit waren wel extreme bugs. Ben heel benieuwd!
Hahaha. Ja klopt, ik verkoop maar heel weinig. Eigenlijk alleen als ik boothulp nodig heb van buitenaf.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij hebt er zelden wat inliggen![]()
Ben alweer een tijdje redelijk actief.
Had ik nu maar (geiten)kaas in mijn zuivelfabriek gedaan voordat we offline gingen![]()
Hahahaha. Ja wij hebben nogal hard gelachen in de buurt. 1 van ons heeft er 60 geplaatst. Je werd helemaal misselijk van het gedraai.quote:
Heb vandaag niet gespeeld maar dat had ik gisteren idd ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Donna het volgende:
Maar het is nog steeds niet goed. Mijn bananenbomen staan 'uit'. Die van jullie ook? Ze groeien niet meer en kan dus geen bananen oogsten.
Ja, dit had ik ook. In twee dagen twee levels omhoog gegaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:10 schreef Donna het volgende:
Ik kreeg ook alles van de boerderijkaart opnieuw. Dus extra boosters, extra XP en geld.
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest?quote:Op donderdag 28 april 2022 08:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dit had ik ook. In twee dagen twee levels omhoog gegaan.
Ik heb ze alle 600 staan 😂
Laat Tom er wel eens voor lopen want dit is geen doen idd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels ook tijd dat we na de extra suikerfabriek ook een extra zuivelfabriek krijgen.
No way dat ik 2 of 3 boter spendeer aan 1 product voor een lullig stukje fudge
Tom loopt er voor mij nu al voor de tweede keer voor. En dan de rest ook nog (kussens, dingen met dubbel kreeft of room etc)quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Laat Tom er wel eens voor lopen want dit is geen doen idd.
En dan heb ik weer 10 nieuwe boter en flop ze zijn weer weg. Moet ook nog kaas maken. En geitenkaas. Gedonder.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tom loopt er voor mij nu al voor de tweede keer voor. En dan de rest ook nog (kussens, dingen met dubbel kreeft of room etc)
Ik ben redelijk hoog qua level maar dit is voor mij geen doen hoor.
Ik heb het gelezen, maar snap er nog steeds geen flikker van.. Graag een antwoord waar ik iets mee kanquote:
Er is een update geweest , daarna bijna een dag downtime en als compensatie kregen spelers bizarre kadoos.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar snap er nog steeds geen flikker van.. Graag een antwoord waar ik iets mee kan
ik zie het al lang te gaan dus net pas begonnen aan deze game bijna lvl 20 alquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar 2 en een half miljoen XP nodig
[ link | afbeelding ]
Hahahah. Het was leuker om sneller level up te gaan. Er zijn nu maar weinig doelen vind ik. En dan ben ik nog in de 130tigers qua level en nog lang niet op jouw niveau.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar 2 en een half miljoen XP nodig
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Het was leuker om sneller level up te gaan. Er zijn nu maar weinig doelen vind ik. En dan ben ik nog in de 130tigers qua level en nog lang niet op jouw niveau.
Damn.. Hoe krijg je zo snel zoveel xp ??quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]11 dagen over gedaan, valt mee
![]()
[ link | afbeelding ]
Hahaha. Jemig hoe dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]11 dagen over gedaan, valt mee
![]()
[ link | afbeelding ]
Interesses kunnen veranderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:26 schreef DjVero het volgende:
Ik was zo verslingerd aan dit spel twee jaar geleden, maar op de één of andere manier kan ik me er nu echt niet meer toe aan zetten; ik probeerde het afgelopen weekend nog wel weer een keer na het zien van bovenstaande foto's maar eigenlijk al na een paar minuten was ik het alweer zat.
Jammer wel, maarja.
Schuur 9700quote:
Ik heb het soms al als ik een week niet speel, weet dan mijn voorraden niet meer, en eer dat alles weer lekker loopt....quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:26 schreef DjVero het volgende:
Ik was zo verslingerd aan dit spel twee jaar geleden, maar op de één of andere manier kan ik me er nu echt niet meer toe aan zetten; ik probeerde het afgelopen weekend nog wel weer een keer na het zien van bovenstaande foto's maar eigenlijk al na een paar minuten was ik het alweer zat.
Jammer wel, maarja.
Ik speel heel fanatiek de stad. Ongemerkt tikt dat lekker aan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Damn.. Hoe krijg je zo snel zoveel xp ??
Ik heb met inmiddels level 265 en 9 jaar verder daar totaal geen actieve herinnering meer aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:05 schreef amp25 het volgende:
vraagje zit nou al op lvl 38 en je raadt het al komt veel coins te kort ik heb teveel op de xp van de truck gefocust
moet ik mijn spel aanpassen op wheat crops zodat coins kan bouwen en de truck vergeten en mijn spullen via de shop verkopen
heb je extra slot open op je machinequote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb met inmiddels level 265 en 9 jaar verder daar totaal geen actieve herinnering meer aan
Weet wel dat ik anderen in mijn buurt hielp door een kraam vol op 1 munt te zetten en dat degene het dan voor volle mep kon doorverkopen.
Wat krijgen we voor nieuws ?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:45 schreef Donna het volgende:
Kijken jullie al uit naar de nieuwe update maandag?!
Yoghurt machine (1.1 miljoen munten)quote:
ach nits intersant tegen die tijd dat daar ben zijn er al 100 ander dingen uitgekomenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Yoghurt machine (1.1 miljoen munten)
Verschillende yoghurts dus
Mango bomen en nog wat producten waar mango in zit o.a. mango sap.
Verder weet ik het nog niet.
Als de yoghurt in de zuivelfabriek wordt gemaakt mag ik hopen dat we er daar net zoals de suikerfabriek 1 extra krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Yoghurt machine (1.1 miljoen munten)
Verschillende yoghurts dus
Mango bomen en nog wat producten waar mango in zit o.a. mango sap.
Verder weet ik het nog niet.
De yoghurt wordt in de yoghurtfabriek gemaakt. Maar er gaat wel 3 melk en 2 room in 1 yoghurt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als de yoghurt in de zuivelfabriek wordt gemaakt mag ik hopen dat we er daar net zoals de suikerfabriek 1 extra krijgen.
De fudge-machine heb ik nagenoeg niks in gemaakt nog, kost me te veel boter. Ik gebruik Tom daarvoor en ik heb 2 vrienden die af en toe een hele rits ervan in hun kraam hebben. Dan koop ik heel de zooi dus mooi op
Wat vind jij leuk dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:02 schreef amp25 het volgende:
[..]
ach nits intersant tegen die tijd dat daar ben zijn er al 100 ander dingen uitgekomen
trouwers lvl40 al kleine maand dat ik speel
Dan zal ook dat een machine zijn die niks produceert bij mijquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Donna het volgende:
[..]
De yoghurt wordt in de yoghurtfabriek gemaakt. Maar er gaat wel 3 melk en 2 room in 1 yoghurt.
Jup. Als er geen extra zuivelfabriek en extra koeien komen dan wordt het niks.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan zal ook dat een machine zijn die niks produceert bij mij
Heb vroeger farmville gespeeld als je dat kent is beetje geljkquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan?
En als je zo snel op 40 zit, is level 100 ook niet heel ver weg haha!
Ja dat speelde ik vroeger ook idd!quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:17 schreef amp25 het volgende:
[..]
Heb vroeger farmville gespeeld als je dat kent is beetje geljk
Tijdens een evenement waarbij je al meer cash of XP krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:38 schreef amp25 het volgende:
Wanneer is het beste eeen 50% zo booster te gebruiken
Eigenlijk die truck event van 1 a 2 weken was een goede geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Tijdens een evenement waarbij je al meer cash of XP krijgt.
Ja maar die komt elke zoveel weken wel terug. Even geduld dus nog!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:52 schreef amp25 het volgende:
[..]
Eigenlijk die truck event van 1 a 2 weken was een goede geweest
had liever die 30gems gehad kan bij middelste 100 punten te kortquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja maar die komt elke zoveel weken wel terug. Even geduld dus nog!
En stomme boosters niet weggooien als je nog ruimte hebt. Als je dan een booster krijgt die veel beter is, kan je ze gratis omwisselen.
Level 44 onder tussen half dag nog wachten op de kreeft poolquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan?
En als je zo snel op 40 zit, is level 100 ook niet heel ver weg haha!
Leuk! Kreeften zijn altijd handig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:03 schreef amp25 het volgende:
[..]
Level 44 onder tussen half dag nog wachten op de kreeft pool
Als ik echt een dag actief speel zo'n 200.000-250.000 XPquote:Op zondag 12 juni 2022 15:58 schreef amp25 het volgende:
Hoeveel XP doen jullie per dag bijna lvl48
En al ruim 300.000 coins buffer
Ik zal wel oud zijn maar wat betekent 'drop rate'?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:27 schreef amp25 het volgende:
Kaarsenmaker is ok binnen zag dat lvl 49 weer een machine is
En vind dat moker markeerder drop rate laag is
Dat je ze krijgt in plaats van de andere materialquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zal wel oud zijn maar wat betekent 'drop rate'?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:45 schreef amp25 het volgende:
[..]
Dat je ze krijgt in plaats van de andere material dat erg laag is
Hoe vaak ze gedropt worden ten opzichte van andere materialen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zal wel oud zijn maar wat betekent 'drop rate'?
Heb even getelt moet nog 36 land boven de weg inclusief dat nieuw stukquote:Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef Donna het volgende:
Ja en die rolletjes zijn schaars. Ik heb nog lang niet alles open en de ruimte ook niet nodig. Er zijn later aan de rechterkant ook nog meer stukken land bij gekomen om uit te breiden.
Door te wachten met uitbreiden heb ik nu heel veel rolletjes en buurtgenoten die de materialen over hebben. Al die tijd heb ik hun geholpen en nu helpen ze mij.
Nee alleen het land de gebouwen dat gaat wel even durenquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:25 schreef Donna het volgende:
Lekker bezig. Heb je alle gebouwen van de stad volledig uitgebreid? Dat vind ik echt knap!
Tip: upgrade de XP en tijd in de stad. Munten lijkt nu wel belangrijk maar is het niet. Zeker nu er ook boosters zijn waar je extra munten krijgt en er regelmatig events zijn met dubbele munten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:05 schreef amp25 het volgende:
[..]
Nee alleen het land de gebouwen dat gaat wel even duren
ben mee bezig alle gebouwen zitten op lvl12quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tip: upgrade de XP en tijd in de stad. Munten lijkt nu wel belangrijk maar is het niet. Zeker nu er ook boosters zijn waar je extra munten krijgt en er regelmatig events zijn met dubbele munten.
Ik tel ze nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 04:35 schreef Sway- het volgende:
Ik kan geen puzzelstukjes meer verdienen met de boot. Heb al meer dan 10 boten gehad zonder die optie.Herkenbaar?
Ik verwachtte al een nieuwe update, laatste 2 weken kreeg ik zo vaak diamanten. Dat is meestal hét teken voor een grote update.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:31 schreef Donna het volgende:
Nou ik heb HayDay weer eens aangeslingerd hoor.
Gisteren een nieuwe update, maar ik loop al een update achter. Nu kon ik 1 machine kopen en moet ik nu verder sparen. Toch weer een beetje uitdaging.
Ik heb een mini boerderij erbij voor room en boter. En ik laat Tom ook rennen voor zulke voorraad.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik verwachtte al een nieuwe update, laatste 2 weken kreeg ik zo vaak diamanten. Dat is meestal hét teken voor een grote update.
Heb Tom in gehuurd, had nog 2x 25 uur aan boosters voor hem dus kan ik de voorraden mooi weer aanvullen.
De laatste 4 machines gebruik ik eigenlijk nooit. Kost me teveel room en boter.
Ik ben net weer begonnen vorige week!quote:Op maandag 27 maart 2023 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb al 5-6 weken niet gespeeld
Ik zal vanavond weer eens kijken. Ben ook al een tijd niet online geweestquote:
Hehe dat wordt sparenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:10 schreef Donna het volgende:
Ik ben nog aan het sparen voor de cupcake machine en nu is er ook alweer een wafel machine.
Ik had ooit ook miljoenen, maar toen regelmatig wat upgrades voor de kraam en de auto gekocht met coins en toen ging het hard.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:03 schreef amp25 het volgende:
[..]
Hehe dat wordt sparen
Ik heb zelf al wel genoeg geld om alle apparaten te kopen alleen zit zelf pas op level 96 en 13 miljoen Coins
Rustig aan opstarten kan ook toch? Ik doe sowieso meestal niet alles tegelijk (bijv, of alleen de stad, of alleen het taakbord, of zoals nu zo veel mogelijk verkopen voor die cupcake machine) anders kost het veel te veel tijd en spullen ook.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben wel benieuwd maar geen puf om die boerderij weer levend te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |