Nee alleen het land de gebouwen dat gaat wel even durenquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:25 schreef Donna het volgende:
Lekker bezig. Heb je alle gebouwen van de stad volledig uitgebreid? Dat vind ik echt knap!
Tip: upgrade de XP en tijd in de stad. Munten lijkt nu wel belangrijk maar is het niet. Zeker nu er ook boosters zijn waar je extra munten krijgt en er regelmatig events zijn met dubbele munten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:05 schreef amp25 het volgende:
[..]
Nee alleen het land de gebouwen dat gaat wel even duren
ben mee bezig alle gebouwen zitten op lvl12quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tip: upgrade de XP en tijd in de stad. Munten lijkt nu wel belangrijk maar is het niet. Zeker nu er ook boosters zijn waar je extra munten krijgt en er regelmatig events zijn met dubbele munten.
Ik tel ze nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 04:35 schreef Sway- het volgende:
Ik kan geen puzzelstukjes meer verdienen met de boot. Heb al meer dan 10 boten gehad zonder die optie.Herkenbaar?
Ik verwachtte al een nieuwe update, laatste 2 weken kreeg ik zo vaak diamanten. Dat is meestal hét teken voor een grote update.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:31 schreef Donna het volgende:
Nou ik heb HayDay weer eens aangeslingerd hoor.
Gisteren een nieuwe update, maar ik loop al een update achter. Nu kon ik 1 machine kopen en moet ik nu verder sparen. Toch weer een beetje uitdaging.
Ik heb een mini boerderij erbij voor room en boter. En ik laat Tom ook rennen voor zulke voorraad.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik verwachtte al een nieuwe update, laatste 2 weken kreeg ik zo vaak diamanten. Dat is meestal hét teken voor een grote update.
Heb Tom in gehuurd, had nog 2x 25 uur aan boosters voor hem dus kan ik de voorraden mooi weer aanvullen.
De laatste 4 machines gebruik ik eigenlijk nooit. Kost me teveel room en boter.
Ik ben net weer begonnen vorige week!quote:Op maandag 27 maart 2023 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb al 5-6 weken niet gespeeld
Ik zal vanavond weer eens kijken. Ben ook al een tijd niet online geweestquote:
Hehe dat wordt sparenquote:Op maandag 27 maart 2023 18:10 schreef Donna het volgende:
Ik ben nog aan het sparen voor de cupcake machine en nu is er ook alweer een wafel machine.
Ik had ooit ook miljoenen, maar toen regelmatig wat upgrades voor de kraam en de auto gekocht met coins en toen ging het hard.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:03 schreef amp25 het volgende:
[..]
Hehe dat wordt sparen
Ik heb zelf al wel genoeg geld om alle apparaten te kopen alleen zit zelf pas op level 96 en 13 miljoen Coins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |