SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroll gecrashed waardoor de laatste 10 minuten niet meer gereden is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:36 schreef komrad het volgende:
goedemorgen, zie net de uitslag van FP3. Whatskeburt?
Weinig eik, Stroll de muur in .quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:36 schreef komrad het volgende:
goedemorgen, zie net de uitslag van FP3. Whatskeburt?
Het was geen echte.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:39 schreef JJH het volgende:
https://www.hasstrollcrashedyet.com/
Ze zitten daar te slapen.
Zijn auto deed het niet meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien, maar de sessie werd toch afgevlagd?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien, maar de sessie werd toch afgevlagd?
wel als er een rode vlag komtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Even de muur raken is toch geen crash?
Wel als je hele ophanging afbreektquote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Even de muur raken is toch geen crash?
verstappen lover pur sangquote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:53 schreef JJH het volgende:
Kamphues, ja vier seconden eraf dus onder de 1:20....
Dat die kerel daar nog zit.
No way dat ik naar die flapdrol ga kijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:54 schreef YokiKater het volgende:
Eindelijk weer volop genieten van Kamphues.
Eindelijk de updatequote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:39 schreef JJH het volgende:
https://www.hasstrollcrashedyet.com/
Ze zitten daar te slapen.
Zelfs een haperende sky stream is beter dan kampheusquote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
No way dat ik naar die flapdrol ga kijken.
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:59 schreef zoem het volgende:
Formula1.com vereist een registratie voor LT, volgens mij was dat vorig jaar niet nodig?
De buffer wat hoger zetten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelfs een haperende sky stream is beter dan kampheus
Het is een stream op twitch. Kan geen aceplayer op m'n Windows rt installerenquote:
En de tijden in beeld, het gaat nog niet helemaal soepel daarquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
No way dat ik naar die flapdrol ga kijken.
Maar Kamphues is zo lekker enthousiast en een eckte F1-deskundigequote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelfs een haperende sky stream is beter dan kampheus
We hebben al een aftelklok!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:04 schreef heywoodu het volgende:
Nu zijn er toch echt wel tijden en nog altijd niet in beeld
Aftel klok is inmiddels in beeldquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:04 schreef tralalala het volgende:
Ja, dit is zwaar kut. We willen de tijden toch weten, wat is deze?
1997 Allard, ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Maar Kamphues is zo lekker enthousiast en een eckte F1-deskundige.
Het is dat ik graag in goede kwaliteit op mijn TV wil kijken ipv een stream, dus ik ben altijd blij als dat studiogelul over is. Ze zouden Allard daar moeten neerzetten ipv die kneus, maar die kunnen ze denk ik niet betalen.
Kan gebeuren, het is niet alsof dit lang van te voren gepland was.quote:
Of jaren doenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan gebeuren, het is niet alsof dit lang van te voren gepland was.
Dat was echt gênant.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of jaren doenIn een live uitzending kan van alles mis gaan, vraag Dionne Stax maar.
NIemandquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:08 schreef Kerplunk het volgende:
Heeft niemand tijden of is het alleen ziggo?
Lijkt bij de productie te liggen, niet bij Ziggo dusquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:08 schreef Kerplunk het volgende:
Niemand, probleem ligt bij FOMquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:08 schreef Kerplunk het volgende:
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:08 schreef Kerplunk het volgende:
Niemandquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:08 schreef Kerplunk het volgende:
Is Q1 maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:09 schreef Kerplunk het volgende:
Leuk hoor. Hier hebben we toch geen zak aan..... man man man
Dat verschilt per team denk ik? Ricciardo heeft wel egaal zwartquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:05 schreef zoem het volgende:
Wat hebben ze met de t-cams gedaanZwart-geel/geel-zwarte banden. Egaal geel en zwart was duidelijker.
Ja. Dan wil ik toch zien wie er in de gevarenzone zit?quote:
Hij heeft een tijd gereden, nu al de verwachtingen overtroffenquote:
App reageert voor geen meter.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die een account op Formula1.com heeft en wél in kan loggen? Hier lukt het niet
Hier niet. En de app ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die een account op Formula1.com heeft en wél in kan loggen? Hier lukt het niet
Geen problemen hierzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig, dan ligt het aan de site en wordt het vanzelf een keer opgelostquote:
mij ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Nu doet de app het wel bij mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ligt het aan de site en wordt het vanzelf een keer opgelost
Ik moet telkens de app verwijderen en opnieuw installeren anders ben ik de extra content kwijt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Ja hier precies hetzelfde. Niet terug naar het home screen gaan is het advies.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik moet telkens de app verwijderen en opnieuw installeren anders ben ik de extra content kwijt.
Maldonado 2.0quote:
Mooi genaaid je betaald er goed geld voorquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:22 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja hier precies hetzelfde. Niet terug naar het home screen gaan is het advies.
Kan het me helaas niet voorstellen, wel netjes gezien de reacties van de Verstappens.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zou wel echt ballen zijn, maar nee denk het niet
gaylord kerplunk d'n eerste.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:23 schreef Kerplunk het volgende:
Ik vind die force india echt gaaf... zou er bijna een 1.18 van willen kopen..
Mooi roze is niet lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:25 schreef potjecreme het volgende:
Onzekere mannen kunnen niet tegen roze.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:28 schreef Kyran het volgende:
Die paarse/groene blokjes zijn nieuw? Wel tof.
Dat is Vettelquote:
jfjklfjjfskljsdf too slow,quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:31 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, nu niet kunnen horen wat Verstappen zei.
Wel of hij uitvalt. Zoals voor elke coureur.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:32 schreef F1gamer het volgende:
Kun je al wedden of Stroll morgen crasht of niet
Ferrari's strategie kennende zou ik daar niet al te veel op hopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:32 schreef Kyran het volgende:
Als Mercedes en Ferrari inderdaad zo dicht bijelkaar liggen is het wel gunstig voor Red Bull. Als die nou punten afsnoepen van elkaar kunnen de Red Bulls in een paar weken aansluiten zonder al tegen een fikse achterstand aan te kijken
Goed puntquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:32 schreef Kyran het volgende:
Als Mercedes en Ferrari inderdaad zo dicht bijelkaar liggen is het wel gunstig voor Red Bull. Als die nou punten afsnoepen van elkaar kunnen de Red Bulls in een paar weken aansluiten zonder al tegen een fikse achterstand aan te kijken
lol wutquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:33 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Never send me out again after Daniel, he is (its?) too slow
Hij kan toch gewoon langzamer rijden in zn outlap?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:36 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om de banden goed op temperatuur te krijgen
en dan maar hard met zijn handen over de banden wrijven om die op temperatuur te krijgen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:38 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon langzamer rijden in zn outlap?
In een auto die wel wat beter was dan de Sauber denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:37 schreef StephanL het volgende:
Verstappen was in 2015 met de Toro Rosso 12e in zijn eerste kwalificatie. Even ter vergelijking met andere nieuwe coureurs.
Dat kan, maar deed het wel een stuk beter. Geen stomme crashesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een auto die wel wat beter was dan de Sauber denk ik
Ja hoor...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
en dan maar hard met zijn handen over de banden wrijven om die op temperatuur te krijgen?
Dat kwartje viel wat laatquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:39 schreef potjecreme het volgende:
Fijn 3 Nederlands sprekende coureurs.
Maar minder dan de FI.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een auto die wel wat beter was dan de Sauber denk ik
Maar wat heeft het met Force India te maken?quote:
Het is vroeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wat heeft het met Force India te maken?
Ja man! Die infidels! Blegh, daar hebben wij verkozenen alleen maar last van. Waar is de tijd gebleven...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:40 schreef Kyran het volgende:
Ach als RB het even een paar weken slecht doet zijn we in ieder geval van de good day fans af
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja man! Die infidels! Blegh, daar hebben wij verkozenen alleen maar last van. Waar is de tijd gebleven...
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja man! Die infidels! Blegh, daar hebben wij verkozenen alleen maar last van. Waar is de tijd gebleven...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulkenberg schijnt ook een aardig woordje Nederlands te praten.quote:
Nee, niet schijnt, is gewoon zo..quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hulkenberg schijnt ook een aardig woordje Nederlands te praten.
Ja, hij heeft zowat zijn hele kartcarrière in Emmen getraind. Hij zat ook een keer bij Pauw aan tafel. Je ziet wel dat praten in het Nederlands wat onwennig voor hem aanvoelt.quote:
quote:
zeker. Ronde naar de kloten. En bandjes versleten zonder tijd erop. 🙈quote:
Beetje helicopter tape dr op en gaan met die bakquote:
.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:53 schreef Edensnator het volgende:
De rode stieren gaan vies hard tegenvallen dit seizoen
Net als Vettel en Kimi vorig jaarquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:54 schreef Geralt het volgende:
Ricardo kan de druk nu al niet meer aan. Max is in zijn hoofd gaan zitten.
Max zou gewoon verder rijden..quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:55 schreef heywoodu het volgende:
In de NASCAR zouden ze er een stukje tape op plakken en is er niks aan de hand
Hij was sneller dan RAI in sector 1 &2quote:
?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben klaar met het gemiep over Pink.
laat ze toch.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef potjecreme het volgende:
Pink it's my new obsessionquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef k_man het volgende:
[..]
"Yeah, the rear wing and one wheel are missing but I know I need to continue..."
Dontworry they driving like grannysquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef k_man het volgende:
[..]
"Yeah, the rear wing and one wheel are missing but I know I need to continue..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |