abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169990944
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

worden de oldbies niet meer uitgenodigd }:|
He ouwe, stukje rijden?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:22:48 #77
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_169991529
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het is twee stuks voor die prijs hea ;-).
Zaterdag nog in de stromende regen gereden, en ze werken nog perfect!

Zelf was ik ook nooit zo van de Chinese kwaliteit, maar inmiddels weet ik wel beter.

[..]

Linkje werkt niet :(

[..]

*)

[..]

Dit zijn mensen die al eerder mee hebben gereden, vandaar ;-).
o dat was het. Ik heb nog nooit meegereden _O- :*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:23:08 #78
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_169991533
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:46 schreef Salatrel het volgende:
Doe lief tegen stinkie hij neemt koekjes mee
die eet ik altijd zelf op :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:30:26 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_169991671
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

o dat was het. Ik heb nog nooit meegereden _O- :*
Tijd om nu wel mee te gaan dan ;)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:45:53 #80
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_169991946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Geef je nu op middels onderstaande link!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de agende ernaast leggen en dan vul ik hem in :)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:47:53 #81
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_169991982
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:50 schreef mjan het volgende:

[..]

He ouwe, stukje rijden?
Wanneer ben je eigenlijk oldbie? 8-)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_169992034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:47 schreef whY... het volgende:

[..]

Wanneer ben je eigenlijk oldbie? 8-)
Zodra je dat onderscheid gaat maken op een imaginaire zuchtende toon. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:52:40 #83
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_169992069
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zodra je dat onderscheid gaat maken op een imaginaire zuchtende toon. ;)
Dan ben ik nog Newbie die gewoon al jaren rijd ^O^
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:19:05 #84
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_169992516
Dit weekend nog allroad ritje ergens rond de veluwe, is kijken hoe het oude beest het doet.
Toch merk je als je eenmaal gezeik hebt gehad dat je dan in je achterhoofd rekening houdt met herhaling.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:45:45 #85
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_169992911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
Dit weekend nog allroad ritje ergens rond de veluwe, is kijken hoe het oude beest het doet.
Toch merk je als je eenmaal gezeik hebt gehad dat je dan in je achterhoofd rekening houdt met herhaling.
Daarom ben ik blij dat ik een nieuwe motor heb met nog garantie. Dat betekent niet dat er iets niet stuk kan gaan, maar de kans is kleiner dan bij een oude motor.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:12:18 #86
177940 Tunafish
met staart
pi_169993328
Nouja, behalve het gedoe dat je hebt met repareren en kosten daarvan, is ook wat er op dat moment kan gebeuren iets wat in je hoofd blijft spoken. Vorig jaar besloot een voorwiellager tijdens het rijden ermee op te houden, waardoor mijn voorwiel als een malle begon te wiebelen. Reed toen net een brug op waar ik geen kant op kon, dus moest door blijven rijden tot ik bij de eerste de beste mogelijkheid van de weg af kon. Nu weet ik wat voor geluiden en dergelijke de motor maakt als er iets mis is met dat lager, en zodra ik iets hoor wat er op lijkt zet ik hem toch even met strakke billetjes opzij om te zien of ik wat kan vinden.

Ik weet hoeveel het kost om te repareren en hoe lang ze er mee bezig zijn, daar maak ik me niet druk om. Ik hoop vooral dat, mocht het ooit nog eens voorkomen, het dan niet op de snelweg gebeurt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_169993554
Zo, aangemeld voor het eerste weekend. 2e ben ik in Assen te vinden.
En die geluiden. Erg herkenbaar. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:34:24 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169993670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:18 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Dat was omdat je in beroep ging toch? De jackpot was destijds voor mij: 47km/u, 600 euro :')

Afgelopen weekend een rit gedaan in Groningen/Friesland/Drenthe. We stopten even in Appelscha, komt een kerel op me af, of me iets opviel aan mijn motor. Bleek dat mijn ketting erbij hing als aan hangbuikzwijn :o :') Heb die vent bedankt voor het even onder de aandacht brengen, de volgende dag laten spannen, maar tijdens die stop kwamen er nog 7 andere kerels op me af dat mijn ketting zo slap hing. Ja lul, dat weet ik inmiddels wel. Nee, dat was me tot dat moment nog niet opgevallen, en ja, ga maar vooral voor me rijden als je zo bang bent dat 'ie knalt.

Vervolgens al die lui met 30 door mooie bochtjes in wegen waar je 60 mocht. }:|
7 vreemden die het wel zien maar jij niet. Lekker voorbereid op pad wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:42:29 #89
177940 Tunafish
met staart
pi_169993839
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:34 schreef fathank het volgende:

[..]

7 vreemden die het wel zien maar jij niet. Lekker voorbereid op pad wel.
Oh kijk, we hebben er nog een :')
Ik zie die motor letterlijk nooit van de zijkant, kom altijd op de voor- of achterkant aanlopen en zie die ketting derhalve niet. Was bij een bezoek aan de garage vorige maand ook nog weer aangespannen, en de tijd tussen de keer daarvoor was langer dan dat er nu tussen zat, evenals de afstand die ik er sindsdien mee heb gereden. Ik verwachtte simpelweg niet dat er nu al zoveel meer speling op zou zitten en heb er dus niet zo naar gekeken.

Had ik het alsnog moeten zien? Tuurlijk, en zodra die vent me er op wees zag ik het ook direct. Ik merkte ook al wel dat 'ie wat slapper hing, maar niet dat het al zo ver was.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:46:58 #90
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_169993945
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:42 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Oh kijk, we hebben er nog een :')
Ik zie die motor letterlijk nooit van de zijkant, kom altijd op de voor- of achterkant aanlopen en zie die ketting derhalve niet. Was bij een bezoek aan de garage vorige maand ook nog weer aangespannen, en de tijd tussen de keer daarvoor was langer dan dat er nu tussen zat, evenals de afstand die ik er sindsdien mee heb gereden. Ik verwachtte simpelweg niet dat er nu al zoveel meer speling op zou zitten en heb er dus niet zo naar gekeken.

Had ik het alsnog moeten zien? Tuurlijk, en zodra die vent me er op wees zag ik het ook direct. Ik merkte ook al wel dat 'ie wat slapper hing, maar niet dat het al zo ver was.
Niet om te bashen, uit eigen ervaring, als je zo kort na elkaar een slappe ketting hebt dan gaat hij knappen, wellicht is het goed om na te denken deze te vervangen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:49:59 #91
177940 Tunafish
met staart
pi_169994009
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef whY... het volgende:

[..]

Niet om te bashen, uit eigen ervaring, als je zo kort na elkaar een slappe ketting hebt dan gaat hij knappen, wellicht is het goed om na te denken deze te vervangen.
Klopt, ik vraag me af in welke staat die ketting nu nog is. Misschien klinkt het alsof ik het allemaal af doe met een 'pfuh, zeur toch allen niet zo, er is toch niks gebeurd?', maar dat is niet hoe ik erover denk. Later deze week ga ik nog een keer langs om er langer naar te laten kijken, en dan hoor ik wel wat men er van vindt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:12:59 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169994419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:42 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Oh kijk, we hebben er nog een :')
Ik zie die motor letterlijk nooit van de zijkant, kom altijd op de voor- of achterkant aanlopen en zie die ketting derhalve niet. Was bij een bezoek aan de garage vorige maand ook nog weer aangespannen, en de tijd tussen de keer daarvoor was langer dan dat er nu tussen zat, evenals de afstand die ik er sindsdien mee heb gereden. Ik verwachtte simpelweg niet dat er nu al zoveel meer speling op zou zitten en heb er dus niet zo naar gekeken.

Had ik het alsnog moeten zien? Tuurlijk, en zodra die vent me er op wees zag ik het ook direct. Ik merkte ook al wel dat 'ie wat slapper hing, maar niet dat het al zo ver was.
goed argument wel om niet even 2 seconden naar beneden te kijken alvorens je opstapt. 'ik kom altijd van voor of achter aanlopen dus ik kan de ketting niet bekijken'.

Bovendien een slappe ketting merk je snel genoeg zonder te kijken. En als je dat merkt tijdens t rijden kijk je alsnog even.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169994532
Ach er reed wel eens iemand mee met 0,9 bar in zijn achterband. Dat vond ik ook best een prestatie
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:20:49 #94
177940 Tunafish
met staart
pi_169994567
Ik zeg niet dat ik het niet kan zien, ik zeg dat het me gewoon nog niet was opgevallen. Tijdens het rijden merkte ik pas een paar dagen geleden een geluid dat ik verder niet herkende en van voren leek te komen. Daarom was de planning om sowieso gisteren al even langs te gaan. Heb er gewoon niet bij nagedacht dat het ook de ketting had kunnen zijn.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:32:55 #95
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_169994837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef Salatrel het volgende:
Ach er reed wel eens iemand mee met 0,9 bar in zijn achterband. Dat vond ik ook best een prestatie
Zo had ik laatst een maat.
Kwam aanrijden op een CBX en begon beetje met stuur te spelen en de vork te tikken.
Dus ik vroeg hem wat er was en hij zegt ja volgens mij is er iets mis met de vork ofzo hij stuurt moeizaam en apart......
Toen ik hem wees op de vlakke voorband stond ie mooi voor lul, beetje stoer en kritisch kijken naar de vork maar niet doorhebben dat de band gewoon bijna helemaal plat was _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_169995200
Waarom gaan jullie altijd daar rijden? Achterlijk ver. :(
pi_169995387
Je hebt gewoon niet altijd alles door. Ik had ook niet door dat m'n kettingwiel inmiddels meer de vorm van een sjoelschijf had, tot ik opeens niet meer lekker weg kon trekken bij een stoplicht en steeds een vaag ratelend geluid hoorde. :+
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:03:12 #98
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_169995492
Is een kettingwiel dialect voor tandwiel?

Meestal gaan ketting en tandwiel qua slijtage hand in hand.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_169995605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:03 schreef whY... het volgende:
Is een kettingwiel dialect voor tandwiel?

Meestal gaan ketting en tandwiel qua slijtage hand in hand.
Sarasidialect. :@ En dat was dus niet het geval bij mij, m'n ketting was wel over de helft van z'n leven, maar nog geen vaste schakels ofzo. Onderdelen liggen al klaar, dus straks gaat de hele bups er nieuw op.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:12:04 #100
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_169995674
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sarasidialect. :@ En dat was dus niet het geval bij mij, m'n ketting was wel over de helft van z'n leven, maar nog geen vaste schakels ofzo. Onderdelen liggen al klaar, dus straks gaat de hele bups er nieuw op.
Veel plezier met kettingprutsen, ik was er twee dagen meebezig omdat ik een vaste ketting had besteld. Bij mijn motor loopt de ketting tussen de achterbrug door, en alles moest uit elkaar, waar ik uiteraard niet opgerekend had... Volgende keer koop ik er 1 met een link en een knijpertje erbij.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')