Man , iets teveel bier op een doordeweekse dag hahahaquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van máánden geleden. Totaal het ritme kwijt.
Heb nog idee hoelang dit doorgaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:13 schreef Martinovibes het volgende:
Fijne muziekjes Stien , je hebt ons een paar dagen geleden een beetje te goed vermaakt want het was hell om 7 uur s'ochtends ha,ha.
Vannacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen vroeg komt de nieuwe wasmachine, dus ik maak het niet te laat...
Hoe laat begint de F1?
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:15 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Man , iets teveel bier op een doordeweekse dag hahaha
Gooooooooooooooedemorgen....NOT!
Wah.........ik heb vandaag de tijd duss bring it onquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nog idee hoelang dit doorgaat.
Dat zeg ik , het was hell om 7 sóchtendsquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Nog wel op tijd op kunnen staan, of was je meteen werkloos?
Ooh, tof! Draai je er ook online mee?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:18 schreef Martinovibes het volgende:
Hier trouwens een Numark NS7 controller , erg fijn ding alleen lomp groot en zwaar.
[..]
Wah.........ik heb vandaag de tijd duss bring it on
Hier trouwens een Numark NS7 DJ controller , Lomp zwaar maar het draait heerlijk , zeker voor vinyl freaks is het een feest der herkenning!
Oh ja,quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:19 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat zeg ik , het was hell om 7 sóchtends
7 uurquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen vroeg komt de nieuwe wasmachine, dus ik maak het niet te laat...
Hoe laat begint de F1?
Uiteraard , meestal via Chew.tv en natuurlijk via onss eigen zendertje , maar we willen graag eenss wat voor R49 doen !quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooh, tof! Draai je er ook online mee?
U een zonder Stienquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:20 schreef MadMaster het volgende:
En een hele goede nacht gewenst met Stien!
Met vinyl draaien is me teveel gedoe terwijl ik ook PC heb van alle gemakken voorzien.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:18 schreef Martinovibes het volgende:
.
[..]
Wah.........ik heb vandaag de tijd duss bring it on
Hier trouwens een Numark NS7 DJ controller , Lomp zwaar maar het draait heerlijk , zeker voor vinyl freaks is het een feest der herkenning!
Graag!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:20 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Uiteraard , meestal via Chew.tv en natuurlijk via onss eigen zendertje , maar we willen graag eenss wat voor R49 doen !
Is het ook , daarom de NS7quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met vinyl draaien is me teveel gedoe terwijl ik ook PC heb van alle gemakken voorzien.
'n avond Oscarquote:
Trusten.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vinyl hatersquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:23 schreef Martinovibes het volgende:
Ik ben ff pleite , zo weer back vanuit het studio hok!
[..]
Is het ook , daarom de NS7
Al dat gezeul met dat vinyl
Grootste probleem is altijd om alles weer in de goede hoes te krijgen na de set.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:23 schreef Martinovibes het volgende:
Ik ben ff pleite , zo weer back vanuit het studio hok!
[..]
Is het ook , daarom de NS7
Al dat gezeul met dat vinyl
Muis hoe is het?quote:
Meneer muisquote:
Vroege opstaan meneerquote:
Gezien de omstandigheden best wel heel aardigquote:
Bedankt en welterusten, Mad.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden best wel heel aardig
En hoe gaat het me jou?
Flikker je alles op 1 hoop dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Grootste probleem is altijd om alles weer in de goede hoes te krijgen na de set.
Na set draaien heb ik altijd hele stapel in alleen de binnenhoes.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker je alles op 1 hoop dan?
Leuke goede druk isquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hier druk druk druk... maar wel het leuke goede druk. Dit weekend eindelijk beetje rust.
Niet in de juiste hoezendusquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na set draaien heb ik altijd hele stapel in alleen de binnenhoes.
Wel de snelste manier tijdens het draaien, maar na afloop een hele beste berg muziek om weg te werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na set draaien heb ik altijd hele stapel in alleen de binnenhoes.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die binnenhoezen zijn toch allemaal wit.
Kom nu nog steeds lege buitenhoezen tegen soms.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de snelste manier tijdens het draaien, maar na afloop een hele beste berg muziek om weg te werken.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kom nu nog steeds lege buitenhoezen tegen soms.
Piet ziet dat verschil niet meer weet je.. Dus hij heeft een handje nodig die zn LP weer goed zetquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die binnenhoezen zijn toch allemaal wit.
Zo'n PC is geniale uitvinding.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij draai je ook een beste berg op zo'n nacht.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet ziet dat verschil niet meer weet je.. Dus hij heeft een handje nodig die zn LP weer goed zet
Moet ie alleen nog leren koffie zettenquote:
Zijkant?? De korte kant? Ja ok met goede ogen kun je de tekst wel lezen maar op wat afstand..quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vroeger herkende ik (serieus) een hele hoop LP's aan de zijkant van de hoes. Had toch een beste berg, maar blijkbaar zit er behoorlijk verschil in de kleuren.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijkant?? De korte kant? Ja ok met goede ogen kun je de tekst wel lezen maar op wat afstand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |