Exact dit is waar ik aan dacht. Maar ja, op welke fles past de dr. Browns smalle hals speen zonder teveel te lekken?quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:59 schreef Crumpette het volgende:
[..]
De nieuwe flessen van browns kun je met en zonder ventiel gebruiken meen ik! Dan neem ik aan dat ze zonder ook niet lekkenmaar wat dan de meerwaarde is van een dure browns fles zonder het ventiel weet ik niet. Kun je de speen niet gewoon in een ander universeel flesje stoppen?
Etosquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:38 schreef Malteser het volgende:
[..]
Exact dit is waar ik aan dacht. Maar ja, op welke fles past de dr. Browns smalle hals speen zonder teveel te lekken?
quote:
Ook medela flesjes, mocht je die hebben liggen slingeren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:38 schreef Malteser het volgende:
[..]
Exact dit is waar ik aan dacht. Maar ja, op welke fles past de dr. Browns smalle hals speen zonder teveel te lekken?
Echt exact wat de onze ook eetquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier ook bij wakker worden een papfles in bed.
Of bij ons in bed. En dan later nog een boterham. Of twee. En fruit. Lunch weer twee boterhammen. 's Middags fruit of anders lekkers. Volle bak avondeten met ons mee en griekse yoghurt na. En dan 's avonds nog een fles.
Hij eet meer dan z'n zus van 2,5.
Kinderen die uiterlijk om 7.30u gebracht worden, mogen ontbijten op de opvang. Ze eten zodra de tweede leidster en alle eters er zijn; de rest van de kinderen is dan gewoon aan het spelen. J schuift wel ooit aan als hij thuis weigerde te eten, maar ik vind dat ontbijten thuis er gewoon bij hoort.quote:Op woensdag 29 maart 2017 09:53 schreef LuDann het volgende:
Ontbijten op de opvang? Is dat een ding joh?
Ik moet wel zeggen dat ik de flessen vorig jaar heb gekocht, dus ik hoop dat ze niet veranderd zijn. Het zijn groene flessen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:10 schreef Malteser het volgende:
Het nieuwe type Dr. Browns hebben we. Die met het groene staafje. Ellende! Lekt hier nog harder dan het oude type wat er niet voor bedoeld was om zonder ventiel en staafje te gebruiken.
[..]![]()
Die ga ik proberen!
Dankjewel! Morgen een mooi ritje op de fiets naar de Etos.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik de flessen vorig jaar heb gekocht, dus ik hoop dat ze niet veranderd zijn. Het zijn groene flessen.
[ afbeelding ]
Zowel de oude als nieuwe dr Browns spenen passen er op (maar in de speen is volgens mij niets veranderd).
als de nieuwe niet passen heb ik nog oude flessen van de etos, en die zou ik kunnen sturen...quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dankjewel! Morgen een mooi ritje op de fiets naar de Etos.
hij zegt normaal voornamelijk "mama!!!! Die!Die!Diehieeee!"quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef LeSage het volgende:
Vosje, pittig is dat ja!
Wat goed van Wurm dat hij al zo'n woorden kentlastig wel van dat slapen. S. slaapt juist altijd met slaapzak, maar ligt nu zonder, want we zijn toevallig bij opa en oma zonder en hij moet een dutje doen. Ben benieuwd.
Stats vanmorgen: 9,6 kg en 74,5 cm. Qua ontwikkeling doet hij het heel super, dus we hoeven ook pas terug bij de 2-jaar afspraak. Dikke prima wat mij betreft, want ik zie ook wel dat hij zich goed ontwikkelt.
En mega stoer: bij alle twee de prikjes 1 traan gelaten en daarna weer gewoon gezellig![]()
Zijn jullie ook zo belachelijk trots als ze de kunstjes van het CB daar goed doen?
zonquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef Malteser het volgende:
Fijn Stippel van het slapen!
En goede stats voor S van LeSage.
Hier de hele dag thuis geweest want zou mijn Next bestelling eindelijk krijgen maar helaas en dus de hele middag in de tuin gebivakkeerd. Twix heeft met stoepkrijt kennis gemaakt en was koning te rijk! En wij hebben nu een prachtig terras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |