How cute.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar dat komt meer omdat ik te langzaam eet voor een hoorntje en dan wordt het een knoeiboel
Ik geniet van mijn eten / ijsquote:
Ik vind de hoorntjes (meestal) ook niet lekker, maar het eet van een hoorntje wel fijner.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit ja. Ik neem n bakje omdat ik niet van hoorntjes hou.
Heb sowieso nog nooit voor n hoorntje moeten betalen.. ja behalve als er chocola omheen zat ofzo.
Weet je wel hoeveel suiker daar in zit ?quote:Op zondag 2 april 2017 04:15 schreef Iwanius het volgende:
Late avondhap
[ afbeelding ]
Yup... we spekken de Mc aandeeltjes maar weer eens.![]()
Was je met Iwanius mee!quote:
quote:
Lekker ontbijt!quote:Op zondag 2 april 2017 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden spitskool, verse spinazie, hamburger en ovenfriet
Morgenochtend vla met verse aardbeien en slagroom
Gewoon 2 menu's voor mijzelf. Er moet tenslotte gegeten en gedronken worden en maagje vullen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Hee Iwanius had je gezelschap in de MacD of bestel je gewoon ordinair 2 menu's voor jezelf?
Haha ik dacht ff dat je serieus je sigaar op je ijsje had gelegdquote:Op zondag 2 april 2017 22:16 schreef Iwanius het volgende:
Aansluitend
[ afbeelding ]
2 sorbets wegwerken in alle rust buiten op het terras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |