abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:40:40 #51
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169858918


Hier kan je goed zien dat de vorm heel anders is, en de tula is wat dikker in banden.
pi_169859074
Manduca is ook wat te smal voor een 3-jarige misschien?

Nou ja, mocht je hem willen lenen prima, wij gaan pas daarna een keer op vakantie dus hij kan best even uit logeren ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:48:40 #53
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_169859103
Wat heb jij een plaatje van een Tula!
Val zomaar in zwijmel. O+
Die manduca hebben wij ook, die kleur.
Ik heb idd al gelezen dat de schouder banden wat breder zijn ed.
Rugpand is een paar cm korter maar dat zou niet zo een issue moeten zijn.
Welke drager heeft jouw persoonlijke voorkeur op draag comfort?
(dat zegt natuurlijk niets wat een ander ervan vind, maar ben nieuwsgierig.)

Ik ga gewoon een Tula huren binnenkort. Dan probeer ik m een weekje met wat langere afstanden met peuter dochter.
En als het wat is, dan moet man maar funds vrij maken. *O*

Dank jullie voor jullie hulp en feedback!

Ik laat jullie weten wat het gaat worden tegen die tijd. :*
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:49:32 #54
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_169859125
Ik houd je in gedachten Tombolafan! :*
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:58:07 #55
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169860668
ik vind manduca en tula beide fijn, bij mijn huidige figuur vind ik de tula prettiger.
Slanker vond ik de manduca fijner.
pi_169865672
Wij hebben voor het eerst weer een hele middag met doek gedragen. Heb twee doeken waar ik niets mee deed kunnen inruilen voor een Oscha. Super mooi en fijn O+
  zaterdag 1 april 2017 @ 16:19:49 #57
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169927549
ik dacht dat niemand mee deed aan dat ruilen :D
ging het soepel? leuke foto!

Mijn tula is er *O* en hij is veel mooier dan op de stock foto's :o
pi_169964469
Misschien dat ik toch ook bij de dark side kom :@ :+
Beetje uitleg gehad bij buurvrouw, viel me best mee met het knopen zo'n doek, alleen even wennen aan al die meters stof :D Ik heb het zelf daarna ook nog alleen geprobeerd, en dat ging toch even wat lastiger :P M wilde niet echt stilzitten dus ik moest het al dansend doen :+

Ik heb wat moeite met een goed zitje en het strak aanspannen. Maar voor een eerste keer is het best aardig toch? :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk wel dat M graag haar armen eruit heeft. Bij de Isara kan ze haar armen richting mijn zij doen zeg maar, maar in een doek alleen omhoog natuurlijk.
  maandag 3 april 2017 @ 10:31:17 #59
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169965863
Cute!! O+ Armen kunnen gewoon hetzelde als bij de isara hoor :D
F. kriebelt vaak lekker in mijn zij O+
En absoluut heel aardig geknoopt :Y
pi_169966679
Ik kwam er laatst achter dat mijn doek een lange mt5 is ipv mt6 wat ik dacht :')

Maakt dat veel knoop verschil? Ik pakte altijd mijn emeibaby en later Boba omdat ik dacht dat ik niet strak genoeg kon knopen ipv heel kleine stukjes over.

En hier iemand interesse in een handgeweven indijani (grote maat 5 dus ;) )
En ook mijn emeibaby mag gaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Lamb29 op 03-04-2017 11:49:20 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 3 april 2017 @ 11:21:07 #61
327807 Mariposas
יה&#14
pi_169966996
Wow miezziej wat een mooie doek! O+ En mooie baby ook!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_169969822
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 09:09 schreef Miezziej het volgende:
Misschien dat ik toch ook bij de dark side kom :@ :+
Beetje uitleg gehad bij buurvrouw, viel me best mee met het knopen zo'n doek, alleen even wennen aan al die meters stof :D Ik heb het zelf daarna ook nog alleen geprobeerd, en dat ging toch even wat lastiger :P M wilde niet echt stilzitten dus ik moest het al dansend doen :+

Ik heb wat moeite met een goed zitje en het strak aanspannen. Maar voor een eerste keer is het best aardig toch? :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk wel dat M graag haar armen eruit heeft. Bij de Isara kan ze haar armen richting mijn zij doen zeg maar, maar in een doek alleen omhoog natuurlijk.
welkom.. wij hebben koekjes ^^,

Als je je kindje plaatst kan je de baan over je buik bij elkaar houden en wat strakker zodat je er net doorheen kunt kijken. Benen erdoor en je kindje op dat randje laten zitten. Dan krijg je eigenlijk al die M houding. Je kunt dan de baan stof over de rug omhoog trekken. En aan de onderkant wat stof richting navel duwen..... ik doe meestal de stof die ik overhoud ertussen. (Plooien over de rug weg)

Helpt die tip? Is het überhaupt duidelijk wat ik schrijf?

Ze zit al mooi hoor;)
Mooie doek. Lekkere frisse kleuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stippelrientje op 03-04-2017 13:31:45 ]
Schudden voor gebruik
pi_169970660
Bedankt Buda en Mari :9

Bedankt voor de tips Stippel! Ik snap het, binnenkort eens proberen :)
Ik was wel behoorlijk aan het hupsen en prutsen met het zitje. Met een verse baby had ik dat niet aangedurfd denk ik. Maar zal ook oefenen zijn natuurlijk.
pi_169971528
Iemand toevallig nog een ringsling of Tula te koop ivm manlief (tula baby insert heb ik hier nog wel).
  dinsdag 4 april 2017 @ 07:29:20 #65
327807 Mariposas
יה&#14
pi_169988655
Er zijn weer Kokadi dragers en doeken op Limango: https://www.limango.nl/shop/overview/27624
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_169996975
Ik heb als cadeautje voor mijn vriend de Tula Free to Grow gereserveerd. Ik ga de eerste tijd alleen draagdoeken gebruiken, maar mijn vriend draagt ook graag en gebruikte daar de ergo voor met de baby insert. Ik denk dat dit een stuk fijner is. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170016746
Vandaag voor het eerst met de doek naar buiten. Ze was weer erg nieuwsgierig dus gooide haar hoofd alle kanten op. Bij de isara maakte ik dan gewoon 1 kant van het slaapkapje vast, maar een doek heeft die natuurlijk niet :P Dus had toen een baan een beetje over haar hoofd gedaan en toen viel ze in slaap O+ En ze slaapt nu nog steeds in de doek O+
Zit wel een stuk comfortabeler op de bank trouwens, zonder zo'n heupband.
pi_170102583


gisteren op een caravanbeurs gestaan voor onze brouwerij. Wurm was doodmoe van al dat proosten met iedereen :D

Even nappen in de yaro met Hennep.
Schudden voor gebruik
pi_170103670
quote:
5s.gif Op maandag 3 april 2017 14:53 schreef Logician2.0 het volgende:
Iemand toevallig nog een ringsling of Tula te koop ivm manlief (tula baby insert heb ik hier nog wel).
Ik! En ik kom vrijdag naar Nederland, dan kan ik m meenemen. Twee keer gebruikt.
https://www.indajani.com/(...)bozo-ushin-vino.html

Heb ook een tula colow wheel. Als een vriend die vanmiddag niet wil hebben, dan is die ook te koop :)
pi_170111956
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 12:36 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik! En ik kom vrijdag naar Nederland, dan kan ik m meenemen. Twee keer gebruikt.
https://www.indajani.com/(...)bozo-ushin-vino.html

Heb ook een tula colow wheel. Als een vriend die vanmiddag niet wil hebben, dan is die ook te koop :)
Jammer dat de kleuren zo donker zijn anders was het ideaal geweest!

Zit nu heel erg te twijfelen aan deze:
https://dragenenzo.nl/sho(...)sh-red-natural-hemp/

https://www.vonvavoom.nl/(...)-shades-of-pink.html

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 19:23:13 ]
  zondag 9 april 2017 @ 19:17:06 #71
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_170112307
Logi ik heb nog een hele mooie ringsling te koop, babyproof want heel zacht en met linnen, maar dat is wel een artipoppe. Perfect voor een man qua kleur (staalblauwgrijs met wit en zilveren ringen). Wat is je budget?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_170112401
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 19:17 schreef Kimpossible het volgende:
Logi ik heb nog een hele mooie ringsling te koop, babyproof want heel zacht en met linnen, maar dat is wel een artipoppe. Perfect voor een man qua kleur (staalblauwgrijs met wit en zilveren ringen). Wat is je budget?
Heb je een foto?
Qua kleur is voorkeur lekker fris/zomers manlief loopt zonder problemen met roze (krijgen nog een meisje) alleen vind hij het knopen lastig. :)
Mijn richtprijs voor een ringsling is ong 70e excl verzenden :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 19:23:59 ]
pi_170113759
Logi ik heb een ringsling van didymos elisa, dat is dit patroon;


https://www.google.nl/amp(...)n/33003009741025069/
Ik kan nergens een plaatje van deze ringsling vinden :')
Ik dacht dat ik m zelfs via FOK! overgenomen had :D maar geen idee... Wij gebruiken m eigenlijk niet dus mag weg voor weinig :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 9 april 2017 @ 20:13:49 #74
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_170113770
Ik heb wel foto's natuurlijk; het is de poormans delft, alleen hij mag weg voor ¤ 250 exc dus dat matcht niet heel lekker :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_170113846
Tomba niet geheel de kleur/stijl waar ik op zoek naar ben, maar wel mooi zacht van kleur, wat vraag je er voor?

Oh kim nee idd :D

Ik heb een oscha orion eros doek klaarliggen, vind die stijl heel erg mooi.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 20:20:21 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')