abonnement Unibet Coolblue
pi_169932172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:45 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik meld mij ook niet als het niet nodig is. Mijn concurrent in mijn woonplaats deed dat in het begin wel en zij vertelde gelijk dat er 2 mensen kunnen langskomen dus dat is wel handig voor mij. In het begin ging ik ook heel voorzichtig te werk, tegenwoordig maakt het mij niet meer uit als ik aangesproken wordt...
Ja en als je dan zegt dat je gewoon de voorraad controlleert dan zeggen ze: uuuuhhh Okee. 😄
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:58:37 #102
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169933084
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 15:25 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Wat ik een beetje mis is het puntje waarop Smartspotter en Roamler het gesprek met jou (over je persoonlijke verzorging) is aangegaan. Is dit helemaal niet gebeurd? Waar baseren zij het trouwens op?
Ik heb een maand geleden telefonisch contact gehad met SS en toen had iemand van de Etos , de Linie in Apeldoorn over mij lopen klagen dat ik er niet netjes uitzag en rumoerig was met mijn vriendin . Ik heb dus uitgelegd dat ik een ( wat oudere ) spijkerbroek draag met erboven een zwarte jas en vaak mijn opdrachten met mijn vriendin doe .
Toen zei ik ook van dat als ik (mystery) shop en ik dan niet in een 3 delig pak dit werk hoef te doen. De dame van SS gaf me daarin ook gelijk maar vroeg dus of ik dus verzorgt naar de Etos wil gaan .ik ben diezelfde dag een extra donkere spijkerbroek gaan kopen , mooie hugo boss instappertjes en een leuk sportief Nike Jasje . En elke x voor ik naar de Etos ga zorg ik dat ik er netjes uitzie ....foto's heb ik Mieke hier laten zien . Nu heb ik afgelopen dinsdag een opdracht bij de Etos , de linie in Apeldoorn gedaan en gisterochtend krijg ik weer een klacht met daarin dat ik geen enkele etos opdracht mag accepteren .

Het kan voor mij 2 redenen hebben waarom SS niet meer wilt dat ik de Etossen niet meer mag doen :
1 Roamler heeft wat over mij gezegd , anoniem of niet .
2 de Etos , de Linie in Apeldoorn wilt niet meer dat ik hun controleer en verzint klachten over mij

Als ik bij andere winkels waar ik mysteryshop vraag of mijn kleding en de rest in orde is dan hoor ik geen klachten .... Want dat heb ik vandaag gedaan voor andere sites die ook mysteryshoppen . Dan ga ik voor nummer 2 .

Met Roamler heb ik hierover nooit een gesprek gehad en niemand heeft mij ooit uitgelegd dat je met mysteryshoppen een dresscode hebt . Roamler had ik gewoon vaak irritaties over hun manier van opdrachten , zogenaamde toestemmingsbrieven en stroeve medewerking en geen doorgroei tot roamler works .

Hoelang Smartspotter nog gaat duren is mij een verrassing want wat is het volgende denk ik dan , want het valt me nog mee dat door de klachten van de Etos mijn PRO status nog is .....
  zaterdag 1 april 2017 @ 21:04:21 #103
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169933210
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 16:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op je eigen facebook pagina, of op die van Roamler? kan het nergens vinden, ben benieuwd wat je er hebt neergezet en hoe erop werd gereageerd.

als ik terugdenk aan de ruzies die ik met ze heb gehad over allerlei zaken en hoe ik het soms hier in het topic over Roamler heb krijg ik het vermoeden dat jij het dan wel echt heeeeeeel bont moet hebben gemaakt.... maar misschien maak ik met mijn routes door het hele land teveel van hun klanten blij om mij eruit te kunnen knikkeren.
ik kan echt totaal niet inschatten of ik voor hun gewoon 1 van de vele Roamlers ben of dat ze toch wel op een bepaalde manier kijken naar de groep extreme Roamlers (en ik kan ook niet inschatten hoe groot die groep extreme Roamlers is).
Bij de post van 24 maart bij hun roamler pagiba
pi_169934350
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:58 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Ik heb een maand geleden telefonisch contact gehad met SS en toen had iemand van de Etos , de Linie in Apeldoorn over mij lopen klagen dat ik er niet netjes uitzag en rumoerig was met mijn vriendin . Ik heb dus uitgelegd dat ik een ( wat oudere ) spijkerbroek draag met erboven een zwarte jas en vaak mijn opdrachten met mijn vriendin doe .
Toen zei ik ook van dat als ik (mystery) shop en ik dan niet in een 3 delig pak dit werk hoef te doen. De dame van SS gaf me daarin ook gelijk maar vroeg dus of ik dus verzorgt naar de Etos wil gaan .ik ben diezelfde dag een extra donkere spijkerbroek gaan kopen , mooie hugo boss instappertjes en een leuk sportief Nike Jasje . En elke x voor ik naar de Etos ga zorg ik dat ik er netjes uitzie ....foto's heb ik Mieke hier laten zien . Nu heb ik afgelopen dinsdag een opdracht bij de Etos , de linie in Apeldoorn gedaan en gisterochtend krijg ik weer een klacht met daarin dat ik geen enkele etos opdracht mag accepteren .

Het kan voor mij 2 redenen hebben waarom SS niet meer wilt dat ik de Etossen niet meer mag doen :
1 Roamler heeft wat over mij gezegd , anoniem of niet .
2 de Etos , de Linie in Apeldoorn wilt niet meer dat ik hun controleer en verzint klachten over mij

Als ik bij andere winkels waar ik mysteryshop vraag of mijn kleding en de rest in orde is dan hoor ik geen klachten .... Want dat heb ik vandaag gedaan voor andere sites die ook mysteryshoppen . Dan ga ik voor nummer 2 .

Met Roamler heb ik hierover nooit een gesprek gehad en niemand heeft mij ooit uitgelegd dat je met mysteryshoppen een dresscode hebt . Roamler had ik gewoon vaak irritaties over hun manier van opdrachten , zogenaamde toestemmingsbrieven en stroeve medewerking en geen doorgroei tot roamler works .

Hoelang Smartspotter nog gaat duren is mij een verrassing want wat is het volgende denk ik dan , want het valt me nog mee dat door de klachten van de Etos mijn PRO status nog is .....
Bijzonder hoor. Ben je wel heel luidruchtig geweest als ze de moeite nemen om Roamler te contacten.

En andere kleren gekocht? Dan liep je er wel erg onverzorgd erbij.
pi_169934811
Laatste weken werd ik af en toe niet zo blij van Roamler, maar vandaag weer wel :) Ik had namelijk een deal gesloten voor een zacht fruit check bij de Emté voor 30 euro. Ik had namelijk gezien dat 15 km verderop een zacht fruit check al een paar dagen open stond. Vanmiddag even gevraagd of ze deze inzending nog goed konden gebruiken. Dat bleek het geval. Ik wilde de check wel doen, maar zou wel aardig wat benzinekosten hebben. Dat begrepen ze, daarom mocht ik een voorstel doen qua vergoeding. Ik heb toen een voorstel gedaan voor 30 euro en daar gingen ze akkoord mee. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 01-04-2017 22:14:46 ]
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2017 @ 22:55:30 #106
21636 Feestkabouter
pi_169936136
Ik kan me echt niet voorstellen dat Roamler en Smartspotter ook maar op enige manier samenwerken of overleggen, en zeker niet over een onprettige spotter/Roamler.

En qua Etos: ik meen me te herinneren dat 1 van de dames hier ook wel eens ellende met een Etos heeft gehad, ik weet even niet meer of ze er nu simpelweg niet meer komt of dat er uiteindelijk toch een soort van vrede is gesloten.
Het kan natuurlijk ook een deel aan de Etos ondernemer liggen die gewoon een slechte eerste ervaring heeft met je en gewoon geen zin meer heeft in je. Als ik het goed begrijp gaat het bij Smartspotter echt alleen om die ene winkel, toch?

Ik heb een hoop winkels in mijn buurt waar ik gewoon word begroet, Etossen waar ze elke keer zeggen dat ik het niet steeds hoef te vragen (maar ik blijf dat toch netjes doen), maar er zijn ook 1 AH en 4 Plus winkels waar ik gewoon niet meer naar binnen ga: die ondernemers willen het gewoon echt niet. Er is zat te verdienen zonder die 5 winkels en dat geldt ook voor jou.
En het zal altijd wel een beetje met vlagen blijven (soms is er wat meer te doen bij Roamler, soms meer bij Smartspotter), maar ik merk toch echt wel dat het aandeel Smartspotter in mijn verdiende euro's aan het groeien is. Oftewel: als je bij Smartspotter overal, behalve in die ene winkel dan, gewoon bezig kunt blijven hoef je je voorlopig echt niet te vervelen denk ik.
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 01:25:39 #107
21636 Feestkabouter
pi_169938952
over concurrentie tussen Smartspotter en Roamler: nu bij Smartspotter ook de sportcafe checks van Fox!
en een lage vergoeding bij Roamler......... als dat zo blijft ga ik er niet voor op pad. vorige keer verdiende ik 9 euro per locatie, nu maar 5.
en de vergoeding bij Smartspotter is nog lager, dus die negeer ik sowieso.
  zondag 2 april 2017 @ 08:36:58 #108
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169940271
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:43 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Bijzonder hoor. Ben je wel heel luidruchtig geweest als ze de moeite nemen om Roamler te contacten.

En andere kleren gekocht? Dan liep je er wel erg onverzorgd erbij.
Haha ik heb genoeg kleren maar heb voor dit werk wat extra kleding gekocht ....
Hoe ik in het dagelijkse leven erbij loop is zeker wel verzorgd maar ik ga niet met die kleding zo op pad aangezien ik alleen Death Metal shirts heb en dat niet bevordelijk is als je zo gaat mysteryshoppen ...
Ik denk dat hun met onverzorgd bedoelde als ik me een week niet had geschoren ....maar ja soms wil ik een baardje en soms niet .... Schijnbaar ben je dan onverzorgd .
En ik denk inderdaad dat 1 van die Etos medewerkers de pik op me heeft gekregen vanwege het controleren steeds van hun . En dan maar gaat klagen over iets want ik sta dan toch zwakker . Etos is hun klant en ik niet ....

Gelukkig zijn er meer winkels dan alleen de Etos maar persoonlijk ben ik wel ff in me eer gekrenkt en dat was niet leuk gisteren . Ik heb er niet goed van geslapen en wil ook graag maandag meer duidelijkheid van SS om dit in de toekomst te voorkomen . Plus waarom mag ik niet bij andere Etossen mij bewijzen dat ik wel netjes ben en netjes werk . Want zials feestkabouter zegt dat is bij mij ook dat in andere winkels de mensen mij begroeten maar ik me toch elke keer ff netjes meld . Of in stilte mijn opdracht doe .

Wordt vervolgd....
  zondag 2 april 2017 @ 09:25:56 #109
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169940567
Met sportcafe bedoel je die voetbalwedstrijden ?
Sowieso ook een lastige opdracht als je in een sport afe komt waar niemand je kent en jij ineens fotos gaat maken ....

Die snoep opdracht bij jumbo kassa's is ook lastig want ik mag geen mensen fotograferen ....dus ook geen kassierres neem ik aan ... Had die graag willen doen maar zie dat als een onmogelijke taak :)
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 09:30:45 #110
21636 Feestkabouter
pi_169940608
De instructies zijn wat dat betreft strijdig: het is inderdaad onmogelijk om bij die opdracht geen mensen op de foto te zetten. Maar ze zijn wel goedgekeurd bij mij.
Hetzelfde geldt als je een overzichtsfoto moet maken van een winkel of middenpad.
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 09:33:22 #111
21636 Feestkabouter
pi_169940626
Ik scheer me trouwens eens per 3 a 4 weken, en daar houd ik voor de opdrachten echt geen rekening mee en daar heb ik ook nooit problemen mee gehad, dus jouw baardje hoeft ook het probleem niet te zijn.
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 09:34:59 #112
21636 Feestkabouter
pi_169940641
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:59 schreef Miek95 het volgende:
Laatste weken werd ik af en toe niet zo blij van Roamler, maar vandaag weer wel :) Ik had namelijk een deal gesloten voor een zacht fruit check bij de Emté voor 30 euro. Ik had namelijk gezien dat 15 km verderop een zacht fruit check al een paar dagen open stond. Vanmiddag even gevraagd of ze deze inzending nog goed konden gebruiken. Dat bleek het geval. Ik wilde de check wel doen, maar zou wel aardig wat benzinekosten hebben. Dat begrepen ze, daarom mocht ik een voorstel doen qua vergoeding. Ik heb toen een voorstel gedaan voor 30 euro en daar gingen ze akkoord mee. :D
Kijk dat is wel lekker assertief!
Kootwijkerbroek? Of zoiets? Die zag ik nog staan als 1 van de 2 laatste. Samen met Stolwijk geloof ik
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 10:01:34 #113
21636 Feestkabouter
pi_169940878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:37 schreef Martijntj het volgende:

Gefeliciteerd Martijn!
pi_169940921
scheren is idd onzin. er komen ook gewoon klanten in de etos die geen werk daar doen. die scheren zich ook niet. vind dat wel een beetje ver gaan als ze dat van je gaan vragen. tenzij je er natuurlijk verder ook heel onverzorgd uit ziet en stinkt. het hoeft geen zweet te zijn, misschien vonden ze je luchtje wel stinken :P ik krijg ook wel eens mannen aan de receptie waarvan ik denk ugh gatver, wat een vies luchtje.
  zondag 2 april 2017 @ 13:04:11 #115
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169943786
Maar dan heb ik toch een vraag ....
Nu heb je : Roamler , SmartSpotter , Multi-Value , street spotr waar ik me dan voor heb aangemeld/gewerkt heb.
Multi-Value ga ik als het goed is 18 april testen/werken bij een Kruidvat

Zijn er nog meer apps , websites die redelijk wat opdrachten hebben en ongeveer hetzelfde werken als bovengenoemde ?

Ik kan wel gaan googlen maar ervaringen van mensen hier heb ik meer aan , denk ik :)
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 13:25:36 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169944187
Mensen al de bifi opdracht gedaan voor Roamler Works? Ik weet nog niet goed of ik die wel durf te doen :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 13:47:35 #117
21636 Feestkabouter
pi_169944739
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 13:25 schreef MaJo het volgende:
Mensen al de bifi opdracht gedaan voor Roamler Works? Ik weet nog niet goed of ik die wel durf te doen :@
ik heb het eerder wel 2 keer voor een ander display gedaan, zonder succes. niet verkocht, maar wel de opdrachten gewoon goedgekeurd. reacties in de winkels waren niet enthousiast, alsof ik ze kwam lastigvallen, is niet leuk.
ik ga deze pas doen als de vergoeding een stuk hoger wordt.

wel vreemd dat er eerder stond dat je een soort traininkje moest doen met een quiz, voordat je toegang kreeg tot de opdrachten, en dat ze nu toch voor alle workers beschikbaar zijn
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 13:49:33 #118
21636 Feestkabouter
pi_169944785
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 13:04 schreef Spottertje73 het volgende:
Maar dan heb ik toch een vraag ....
Nu heb je : Roamler , SmartSpotter , Multi-Value , street spotr waar ik me dan voor heb aangemeld/gewerkt heb.
Multi-Value ga ik als het goed is 18 april testen/werken bij een Kruidvat

Zijn er nog meer apps , websites die redelijk wat opdrachten hebben en ongeveer hetzelfde werken als bovengenoemde ?

Ik kan wel gaan googlen maar ervaringen van mensen hier heb ik meer aan , denk ik :)
er zijn ook nog Store Support en Mobeye...... maar die worden hier niet besproken omdat er niks fatsoenlijks in te beleven valt.
pi_169947535
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 01:25 schreef Feestkabouter het volgende:
over concurrentie tussen Smartspotter en Roamler: nu bij Smartspotter ook de sportcafe checks van Fox!
en een lage vergoeding bij Roamler......... als dat zo blijft ga ik er niet voor op pad. vorige keer verdiende ik 9 euro per locatie, nu maar 5.
en de vergoeding bij Smartspotter is nog lager, dus die negeer ik sowieso.
Voor 12,- ben jij vast wel onderweg
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 16:26:47 #120
21636 Feestkabouter
pi_169949506
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 15:24 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Voor 12,- ben jij vast wel onderweg
Ben om kwart over 2 thuis vertrokken en zit alweer over de 80 euro in iets meer dan 2 uur. Nu nog even een paar keer snoep en dan weer klaar
pi_169955030
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ben om kwart over 2 thuis vertrokken en zit alweer over de 80 euro in iets meer dan 2 uur. Nu nog even een paar keer snoep en dan weer klaar
Snoep ging ineens naar 3,- heb ik maar laten gaan.

Maar bij die cafés naar binnen lijkt mij toch wel lastig. Maar wel lekker verdienen
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 20:31:21 #122
21636 Feestkabouter
pi_169956087
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:56 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Snoep ging ineens naar 3,- heb ik maar laten gaan.

Maar bij die cafés naar binnen lijkt mij toch wel lastig. Maar wel lekker verdienen
ik had 1 snoep opdracht meer willen doen, maar voor 3 euro had ik er geen zin meer in. het was mooi geweest voor vandaag, zat alweer over de 100.
pi_169960739
Werd je niet raar aangekeken in de kroegen? :')
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 22:38:26 #124
21636 Feestkabouter
pi_169961175
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 22:21 schreef bamibij het volgende:
Werd je niet raar aangekeken in de kroegen? :')
het is eigenlijk heel simpel: als er geen tv aan staat of geen voetbal aan staat, en dat is meestal het geval, is er niks aan de hand en is het dus helemaal niet erg om een foto te maken. dan hoef ik ook niet per se ergens op te richten, gewoon 2 overzichtsplaatjes.
als er wel voetbal aan staat doe ik het zo snel dat ik echt geen idee heb hoe ze naar mij kijken...... maar de paar keer dat dat van toepassing was (vandaag helemaal niet) hebben ze volgens mij meer aandacht voor het voetbal dan voor mij.
  maandag 3 april 2017 @ 09:37:32 #125
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169964812
2 vraagjes over smartspotter ...
Als ik bij mijn info kijk kan ik 100 spots tegelijk accepteren ....klopt dat ?
En die top 3 bij smartspotter ...hoe komen die aan zoveel xp ?

Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad met SS en wat ik al vermoedde klopt dus ook
Etos schijnt wel vaker smoesjes te verzinnen maar aangezien Etos hun klant is trek ik aan het kortste eind ...
Ik ben in ieder geval blij dat het dus niet aan mij ligt :)

Monday monday :)
Begint eens een keer beter dan ik gewend ben haha
pi_169967465
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef Spottertje73 het volgende:
2 vraagjes over smartspotter ...
Als ik bij mijn info kijk kan ik 100 spots tegelijk accepteren ....klopt dat ?
En die top 3 bij smartspotter ...hoe komen die aan zoveel xp ?
moet je aan hun vragen :P maar waarschijnlijk zijn het allemaal van die fanatieke spotters zoals feestkabouter ;)
pi_169967547
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 22:38 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het is eigenlijk heel simpel: als er geen tv aan staat of geen voetbal aan staat, en dat is meestal het geval, is er niks aan de hand en is het dus helemaal niet erg om een foto te maken. dan hoef ik ook niet per se ergens op te richten, gewoon 2 overzichtsplaatjes.
als er wel voetbal aan staat doe ik het zo snel dat ik echt geen idee heb hoe ze naar mij kijken...... maar de paar keer dat dat van toepassing was (vandaag helemaal niet) hebben ze volgens mij meer aandacht voor het voetbal dan voor mij.
En als er wel voetbal op staat dan riskeert de uitbater een boete?
pi_169969544
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 09:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Kijk dat is wel lekker assertief!
Kootwijkerbroek? Of zoiets? Die zag ik nog staan als 1 van de 2 laatste. Samen met Stolwijk geloof ik
Yeps, Kootwijkerbroek. Opdracht is goedgekeurd en heb zaterdag nog een paar grote opdrachten gedaan, dus prima verdiend. :)
  † In Memoriam † maandag 3 april 2017 @ 15:24:32 #129
21636 Feestkabouter
pi_169972303
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:42 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

En als er wel voetbal op staat dan riskeert de uitbater een boete?
dat weet ik niet precies, maar ik neem aan dat ze sowieso met terugwerkende kracht een stuk abonnementsgeld moeten betalen.
het abonnement met recht om het aan publiek te tonen is een stuk duurder dan een gewoon prive abonnement.
  † In Memoriam † maandag 3 april 2017 @ 15:30:03 #130
21636 Feestkabouter
pi_169972438
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef Spottertje73 het volgende:
2 vraagjes over smartspotter ...
Als ik bij mijn info kijk kan ik 100 spots tegelijk accepteren ....klopt dat ?
En die top 3 bij smartspotter ...hoe komen die aan zoveel xp ?
ik ben inmiddels gestegen tot ergens in de 50 op de ranglijst bij Smartspotter, maar er zijn dus inderdaad wat mensen die echt al veeeeeeel meer punten hebben dan ik. ik denk dus dat ze al een stuk langer meedoen.
bizarre top 3:
267000 punten, en dan een heel groot gat omdat de nummers 2 en 3 slechts 157000 en 128000 punten hebben.

betekent dat de nummer 1 meer dan 10 keer zoveel punten heeft als ik, terwijl ik al bijna anderhalf jaar zeer intensief meedoe...... dus ik deel je vraag wel: hoe kan dat?

ik kan ook 1000 opdrachten accepteren, maar dat is nu waarschijnlijk ruimer gezet ivm de Smartspotter Pro Swinkels pallet-opdrachten. doe jij die ook?
ik heb nog niet getest of ik dan ook meer dan 5 gewone opdrachten tegelijk kan accepteren.
pi_169972937
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:24 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat weet ik niet precies, maar ik neem aan dat ze sowieso met terugwerkende kracht een stuk abonnementsgeld moeten betalen.
het abonnement met recht om het aan publiek te tonen is een stuk duurder dan een gewoon prive abonnement.
Ik vrees dat uitbaters door dit soort controles behoorlijk de lul kunnen zijn. Voel je je daar niet ongemakkelijk onder?
pi_169975941
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 15:47 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik vrees dat uitbaters door dit soort controles behoorlijk de lul kunnen zijn. Voel je je daar niet ongemakkelijk onder?
Ik denk dat dit alleen een soort voor controle is als blijkt dat er inderdaad geen goed abonnement is dat ze dan wellicht een officiële controle doen
pi_169976048
Bifi loopt nog niet op. Lijkt erop dat bijna heel nl nog open staat. Morgen laatste dag.

Bij de ah stuk minder filialen beschikbaar trouwens
pi_169976352
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Martijn!
Thanks! ;)
  † In Memoriam † maandag 3 april 2017 @ 23:19:16 #135
21636 Feestkabouter
pi_169986054
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 15:47 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik vrees dat uitbaters door dit soort controles behoorlijk de lul kunnen zijn. Voel je je daar niet ongemakkelijk onder?
nee.
ik heb ook geen idee hoe het werkt, of ze alleen een na-facturatie van abonnementsgeld krijgen of daarbovenop ook een soort boete. ik weet niet of er na onze vaststelling ook nog een andere controle door henzelf plaatsvindt. ik weet ook niet hoeveel de sportcafe's verdienen als ze populaire wedstrijden op Fox tonen.
en zolang ik dat allemaal niet weet ben ik er tamelijk relaxt onder.

ik kan me wel voorstellen dat het voor andere sportcafe-uitbaters die wel het hoge abonnementsgeld betalen heel terecht voelt dat er controle op plaatsvindt, voor hen is het oneerlijke concurrentie.

en moet een politie-agent zich schuldig voelen als ie een vrachtwagenchauffeur bekeuren die uit kostenbesparing een paar ton lading teveel meeneemt ipv een extra rit maakt?

en wie weet kost het Albert Heijn of Jumbo een hoop geld als ze de afspraken met Unilever of Coca Cola niet goed nakomen. het enige dat ik doe is iets vastleggen, net als bij allerlei andere opdrachten die we doen. en wat er verder gebeurt met wat ik vastleg is niet mijn zaak.
als een partij zich niet aan de afspraken blijkt te houden kunnen daar consequenties aan hangen....... logisch toch?

als ik via een trucje illegaal tv kijk (of met 1 persoon teveel in mijn auto rijd omdat dat een rit scheelt, of iets te lang doorrijd op mijn bijna gladde banden omdat ik te zuinig ben om op tijd veilige nieuwe banden te betalen) en ik word vervolgens gesnapt, moet ik ook niet zeiken als er consequenties volgen.
pi_169988737
Bij mijn stamkroeg kwam er een keer iemand aan de bar zitten die VROEG of er voetbal op mocht (Europa League). Welke zender vraagt de kroegbaas? Nou rtl7 dacht de beste man. Dag erna valt er een boete van 250 euro op de mat omdat de kroegbaas niet het juiste abbo heeft om dat te mogen vertonen.

Dan ben je wel flink triest zeg :')_! Maar zo'n sportcafe check is wat anders wel vind ik, feestkabouter om schrijft het wel aardig
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 09:34:44 #137
21636 Feestkabouter
pi_169989757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 07:46 schreef bamibij het volgende:
Bij mijn stamkroeg kwam er een keer iemand aan de bar zitten die VROEG of er voetbal op mocht (Europa League). Welke zender vraagt de kroegbaas? Nou rtl7 dacht de beste man. Dag erna valt er een boete van 250 euro op de mat omdat de kroegbaas niet het juiste abbo heeft om dat te mogen vertonen.

dit verhaal heb ik ook wel eens gehoord van een kroegbaas, maar toen ging het om Fox.
zij begon dit te vertellen omdat ze dacht dat ik misschien een controleur voor Fox was.
ze had niets van mij te vrezen want het was net allemaal goed geregeld nadat die controleur waar zij over vertelde een week eerder was langsgeweest en ze ook een dag later een dikke brief kreeg.
pi_169991636
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee.
ik heb ook geen idee hoe het werkt, of ze alleen een na-facturatie van abonnementsgeld krijgen of daarbovenop ook een soort boete. ik weet niet of er na onze vaststelling ook nog een andere controle door henzelf plaatsvindt. ik weet ook niet hoeveel de sportcafe's verdienen als ze populaire wedstrijden op Fox tonen.
en zolang ik dat allemaal niet weet ben ik er tamelijk relaxt onder.

ik kan me wel voorstellen dat het voor andere sportcafe-uitbaters die wel het hoge abonnementsgeld betalen heel terecht voelt dat er controle op plaatsvindt, voor hen is het oneerlijke concurrentie.

en moet een politie-agent zich schuldig voelen als ie een vrachtwagenchauffeur bekeuren die uit kostenbesparing een paar ton lading teveel meeneemt ipv een extra rit maakt?

en wie weet kost het Albert Heijn of Jumbo een hoop geld als ze de afspraken met Unilever of Coca Cola niet goed nakomen. het enige dat ik doe is iets vastleggen, net als bij allerlei andere opdrachten die we doen. en wat er verder gebeurt met wat ik vastleg is niet mijn zaak.
als een partij zich niet aan de afspraken blijkt te houden kunnen daar consequenties aan hangen....... logisch toch?

als ik via een trucje illegaal tv kijk (of met 1 persoon teveel in mijn auto rijd omdat dat een rit scheelt, of iets te lang doorrijd op mijn bijna gladde banden omdat ik te zuinig ben om op tijd veilige nieuwe banden te betalen) en ik word vervolgens gesnapt, moet ik ook niet zeiken als er consequenties volgen.
Tjah, voor een paar grijpstuivers een kroeg mogelijk in de problemen brengen vind ik wel wat anders eigenlijk.
pi_169993527
Nog 7 uur bifi maar blijft gewoon staan op 9,-
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 13:27:58 #140
21636 Feestkabouter
pi_169993563
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:28 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Tjah, voor een paar grijpstuivers een kroeg mogelijk in de problemen brengen vind ik wel wat anders eigenlijk.
'In de problemen brengen'???
Als het echt om duizenden euro's zou gaan, wat ik me echt niet kan voorstellen, dan zal dat echt niet gebeuren o.b.v. alleen ons bezoekje denk ik. Denk jij echt van wel?

En andersom gedacht: als ik niet weet hoe het precies werkt, en ik kan wat geld verdienen met deze opdrachten, moet ik die kans dan laten liggen omdat als ik heel extreem denk wat er mogelijk misschien kan gebeuren als ik een kroeg betrap dan komen ze misschien wel in serieuze problemen, terwijl de kans veel groter is dat de consequenties veel minder extreem zijn?

Fox verdient er ook meer aan als een kroeg voort kan, het is niet in hun belang om een kroeg de nek om te draaien.

[ Bericht 13% gewijzigd door Feestkabouter op 04-04-2017 13:33:07 ]
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 13:36:26 #141
21636 Feestkabouter
pi_169993694
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 15:47 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik vrees dat uitbaters door dit soort controles behoorlijk de lul kunnen zijn. Voel je je daar niet ongemakkelijk onder?
Waarop is die vrees gebaseerd? Zomaar je eigen fantasie? Of misschien je eigen compassie voor kroegen?
pi_169994964
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Waarop is die vrees gebaseerd? Zomaar je eigen fantasie? Of misschien je eigen compassie voor kroegen?
Ik ken verschillende uitbaters die niet goed worden van alle controles; alcohol, roken, voetbal enzovoort. Mensen die keihard werken, het water aan de lippen hebben staan en door dit soort controles nog verder in de problemen komen. Dus 'compassie' vanuit mij inderdaad. Tuurlijk is een ondernemer die onbetaald een wedstrijd vertoont per definitie fout maar een klein zakcentje voor jou kan een ondernemen mogelijk de kop kosten en dat lijkt mij geen prettig idee.
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 16:17:42 #143
21636 Feestkabouter
pi_169997308
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:38 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik ken verschillende uitbaters die niet goed worden van alle controles; alcohol, roken, voetbal enzovoort. Mensen die keihard werken, het water aan de lippen hebben staan en door dit soort controles nog verder in de problemen komen. Dus 'compassie' vanuit mij inderdaad. Tuurlijk is een ondernemer die onbetaald een wedstrijd vertoont per definitie fout maar een klein zakcentje voor jou kan een ondernemen mogelijk de kop kosten en dat lijkt mij geen prettig idee.
1 ding is heel duidelijk: het is op allerlei manieren vaak zat in het nieuws geweest en de ondernemers worden er ook herhaaldelijk door Fox zelf en door Horeca Nederland uitgebreid voor gewaarschuwd dat er controles zullen plaatsvinden, dus het is toch wel een beetje huilie huilie als je dan alsnog wordt betrapt.

En dat er in de Horeca heel erg veel regels gelden en dus ook heel veel controles plaatsvinden, dat weet je allemaal donders goed voordat je een horeca-onderneming begint.

En dit is niet een regel waarvan het in de praktijk heel lastig is om eraan te voldoen, er is geen discutabel grijs gebied of zo.

Voetbal is big business, dat geldt op alle niveau's, en ook dat weet iedereen. Het gaat om veel geld en daarom zijn die abonnementen niet goedkoop.

Maar als het water je als kleine cafe-ondernemer aan de lippen staat kun je dus beter niet het risico nemen om toch een wedstrijd op Fox te vertonen om een paar tientjes extra omzet te draaien.
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 16:25:13 #144
21636 Feestkabouter
pi_169997666
ik denk dat controles van bijvoorbeeld Herfstbok die we via Roamler hebben gedaan veel lastiger zijn voor de ondernemers. ze moeten aan een aantal voorwaarden voldoen om een inkoopkorting te krijgen. dan is een momentopname waarop misschien net effe de juiste materialen niet op tafel liggen/staan die er doorgaans wel liggen, toch ook wel heel zuur.
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2017 @ 17:36:21 #145
21636 Feestkabouter
pi_169999762
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:38 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik ken verschillende uitbaters die niet goed worden van alle controles; alcohol, roken, voetbal enzovoort. Mensen die keihard werken, het water aan de lippen hebben staan en door dit soort controles nog verder in de problemen komen. Dus 'compassie' vanuit mij inderdaad. Tuurlijk is een ondernemer die onbetaald een wedstrijd vertoont per definitie fout maar een klein zakcentje voor jou kan een ondernemen mogelijk de kop kosten en dat lijkt mij geen prettig idee.
de andere kant is trouwens voor de uitbaters die WEL netjes het dure abonnement betalen. zouden die niet graag willen dat er controle plaatsvindt om de oneerlijke concurrentie tegen te gaan?
en stel nou dat ik bij Fox zou werken, dan zou ik 'voor' stemmen (als mij dat werd gevraagd) om controles uit te voeren, omdat ik het niet netjes vind naar de wel betalende uitbaters als we dat niet zouden doen. en als ik 'voor' zou stemmen dan impliceert dat ook dat ik bereid zou zijn om dergelijke controles uit te voeren. en een controle uitvoeren zonder er sancties op te zetten is ook zinloos, dus nee ik heb geen bezwaar tegen het uitvoeren van controles die sancties kunnen opleveren.
pi_170024043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 22:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Roamler en Smartspotter ook maar op enige manier samenwerken of overleggen, en zeker niet over een onprettige spotter/Roamler.

En qua Etos: ik meen me te herinneren dat 1 van de dames hier ook wel eens ellende met een Etos heeft gehad, ik weet even niet meer of ze er nu simpelweg niet meer komt of dat er uiteindelijk toch een soort van vrede is gesloten.
Het kan natuurlijk ook een deel aan de Etos ondernemer liggen die gewoon een slechte eerste ervaring heeft met je en gewoon geen zin meer heeft in je. Als ik het goed begrijp gaat het bij Smartspotter echt alleen om die ene winkel, toch?

Ik heb een hoop winkels in mijn buurt waar ik gewoon word begroet, Etossen waar ze elke keer zeggen dat ik het niet steeds hoef te vragen (maar ik blijf dat toch netjes doen), maar er zijn ook 1 AH en 4 Plus winkels waar ik gewoon niet meer naar binnen ga: die ondernemers willen het gewoon echt niet. Er is zat te verdienen zonder die 5 winkels en dat geldt ook voor jou.
En het zal altijd wel een beetje met vlagen blijven (soms is er wat meer te doen bij Roamler, soms meer bij Smartspotter), maar ik merk toch echt wel dat het aandeel Smartspotter in mijn verdiende euro's aan het groeien is. Oftewel: als je bij Smartspotter overal, behalve in die ene winkel dan, gewoon bezig kunt blijven hoef je je voorlopig echt niet te vervelen denk ik.
Hihi dat was ik. Helaas nog nooit vrede gesloten met de manager, sterker nog ik word gevolgd door hem zodra hij mij in de winkel ziet verschijnen. Hij zegt niets, maar kijkt mij continue aan. Mijn moeder was erbij en die viel dat ook al op. Bij mijn volgende bezoek ga ik opletten of hij mij weer gaat volgen, zo ja dan ga ik gesprek met hem. Ik steel tenslotte niets of zo dus hij kan gewoon normaal doen.
pi_170024773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 18:37 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Hihi dat was ik. Helaas nog nooit vrede gesloten met de manager, sterker nog ik word gevolgd door hem zodra hij mij in de winkel ziet verschijnen. Hij zegt niets, maar kijkt mij continue aan. Mijn moeder was erbij en die viel dat ook al op. Bij mijn volgende bezoek ga ik opletten of hij mij weer gaat volgen, zo ja dan ga ik gesprek met hem. Ik steel tenslotte niets of zo dus hij kan gewoon normaal doen.
Ik heb dat in de nettorama gehad dat de manager mij volgde. Overal waar ik ging zag ik hem. Echt creepy. Nu zorg ik er elke keer voor dat ie mij niet ziet :P
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2017 @ 23:26:13 #148
21636 Feestkabouter
pi_170032712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 18:37 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Hihi dat was ik. Helaas nog nooit vrede gesloten met de manager, sterker nog ik word gevolgd door hem zodra hij mij in de winkel ziet verschijnen. Hij zegt niets, maar kijkt mij continue aan. Mijn moeder was erbij en die viel dat ook al op. Bij mijn volgende bezoek ga ik opletten of hij mij weer gaat volgen, zo ja dan ga ik gesprek met hem. Ik steel tenslotte niets of zo dus hij kan gewoon normaal doen.
raar figuur.
ik had al lang een keer tegen die manager gezegd:
luister, bij die opdrachten die ik in je winkel wilde doen op verzoek van jullie hoofdkantoor is het altijd de bedoeling om me te melden bij het personeel. vervolgens gaat het altijd om een flink aantal kopstellingen en actieplekken en vaak ook de kassa's, dus het is echt niet mogelijk om dat stiekum te doen en dat ben ik ook helemaal niet van plan om te proberen. dus als je me in je winkel ziet dan is dat gewoon om te winkelen omdat ik hier vlakbij woon, en de opdracht doe ik in jouw winkel niet omdat jij me te kennen hebt gegeven dat je daar niet mee akkoord gaat. dus loop me nou verder niet steeds zo creepy te achtervolgen.
en trouwens, als je er echt zo panisch voor bent dat er foto's worden gemaakt in je winkel, moet je dat misschien op 1 of andere manier bij de deur communiceren. (ik gok dat daarover niets wordt aangegeven)

of om te jennen zou ik misschien hebben gezegd: luister we herinneren ons allebei het gesprek waarin je me aangaf dat je het er niet mee eens bent dat ik foto's maak in je winkel, dus dat doe ik sinds dat gesprek ook niet meer en dat probeer ik ook helemaal niet. laat mij gewoon rustig mijn gang gaan, voor ondernemers als jij accepteert het hoofdkantoor bij uitzondering ook gewoon een rapportage zonder foto's.

of een keer met een notitieblok de winkel doorlopen, naar vanalles kijken op een manier dat duidelijk is dat je niet gewoon aan het winkelen bent. af en toe verbaasd kijken en meteen driftig schrijven :P

welke Etos is het? kans bestaat dat ik binnenkort wel weer in die buurt ben, eens kijken of ik daar leuk kan stangen. gewoon voor de fun!
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2017 @ 23:27:30 #149
21636 Feestkabouter
pi_170032732
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb dat in de nettorama gehad dat de manager mij volgde. Overal waar ik ging zag ik hem. Echt creepy. Nu zorg ik er elke keer voor dat ie mij niet ziet :P
ja in die winkels zijn ze zeker erg.
instructies van het hoofdkantoor: zelf spioneren we wel in andere winkels maar ben er alert op dat ze dat niet bij ons doen!
  donderdag 6 april 2017 @ 09:21:57 #150
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170035511
Ik sta in de top 150 van SmartSpotter :)

Heeft iemand die dierenvoeding al gedaan...zo ja was het veel werk en hoelang duurde de opdracht ?
15euro lokt wel haha

En dat volgen dat deden ze hier bij de Dirk ook ...tot er een nieuwe manager kwam en ik geen volgers meer heb haha .
  donderdag 6 april 2017 @ 09:30:48 #151
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170035586
Haha jou verhaal Feestkabouter ...je lijkt mij wel :)
Zoiets was ik ook al van plan maar aangezien ik ook bang was/ben dat hier mensen meelezen heb ik dat verhaal maar achterwege gelaten en hou ik de eer aan mezelf :)
Want ook ik werd gisteren met een scheef gezicht aangekeken toen ik met mijn vriendin wat ging kopen en ik mijn sportkleding aanhad . 200 meter van de etos ligt het fitness entrum waar ik regelmatig kom .
Plus ik had mijn iphone ( met witte hoes ) in mjn handen en ik bleef express bij de kassa staan om geen gezeur te krijgen ...maar gingen ze mjn vriendin volgen of die niks deed ....

Beetje jammer dat je dan door je werk eigenlijk wordt weggekeken als klant .
Zeker als je al 15 jaar hier woont en het personeel ook al zo lang kent .
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2017 @ 10:57:10 #152
21636 Feestkabouter
pi_170037236
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:56 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Snoep ging ineens naar 3,- heb ik maar laten gaan.

Maar bij die cafés naar binnen lijkt mij toch wel lastig. Maar wel lekker verdienen
en de ontbrekende winkels staan er weer voor 5 euro....... voor 7 euro doe ik er morgen nog een paar.
pi_170038018
Worden jullie opdrachten bij Roamler wel nagekeken vandaag? Ik heb gistermiddag en -avond nog wat shiftopdrachten gedaan, maar ze staan nog steeds te wachten op goedkeuring.

Edit: de goedkeuringen druppelen nu binnen. Bijna 24 uur na verzending :P

[ Bericht 34% gewijzigd door Skittles op 06-04-2017 14:41:27 ]
pi_170040887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en de ontbrekende winkels staan er weer voor 5 euro....... voor 7 euro doe ik er morgen nog een paar.
Shit net te vroeg geaccepteerd. Nu 7,-
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2017 @ 14:43:27 #155
21636 Feestkabouter
pi_170041697
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:21 schreef Spottertje73 het volgende:

Heeft iemand die dierenvoeding al gedaan...zo ja was het veel werk en hoelang duurde de opdracht ?
zojuist gedaan, en ontzettend veel spijt van!!!
een uur mee bezig geweest, en dat is dan qua uurloon nog aardig, maar ik ben liever per uur 20 a 30 minuten in winkels en de rest van de tijd onderweg dan dat ik een uur geconcentreerd door een winkel loop te struinen.

aantal slordigheden van Smartspotter in de opdracht die de boel ook niet helpen.
en sowieso is het zoals ze de opdracht hebben ingericht niet handig, het kost in de app heel veel handelingen om de opdracht uit te voeren. het is echt een gedrocht van een opdracht! het kan een flink stuk efficienter.

ik had er nog 2 geaccepteerd maar die heb ik ook direct na afloop van die ene weer geannuleerd.
pi_170044723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 23:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja in die winkels zijn ze zeker erg.
instructies van het hoofdkantoor: zelf spioneren we wel in andere winkels maar ben er alert op dat ze dat niet bij ons doen!
ik heb ook geen idee of hij dacht dat ik iets probeerde te jatten of dat hij misschien dacht "oh daar heb je er weer 1 van roamler". ik voelde me heel ongemakkelijk. als klant zal ik er zeker niet meer komen.

dierenvoeding check ga ik echt niet aan beginnen. nog niet eens voor 15 euro.
pi_170045863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 23:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

raar figuur.
ik had al lang een keer tegen die manager gezegd:
luister, bij die opdrachten die ik in je winkel wilde doen op verzoek van jullie hoofdkantoor is het altijd de bedoeling om me te melden bij het personeel. vervolgens gaat het altijd om een flink aantal kopstellingen en actieplekken en vaak ook de kassa's, dus het is echt niet mogelijk om dat stiekum te doen en dat ben ik ook helemaal niet van plan om te proberen. dus als je me in je winkel ziet dan is dat gewoon om te winkelen omdat ik hier vlakbij woon, en de opdracht doe ik in jouw winkel niet omdat jij me te kennen hebt gegeven dat je daar niet mee akkoord gaat. dus loop me nou verder niet steeds zo creepy te achtervolgen.
en trouwens, als je er echt zo panisch voor bent dat er foto's worden gemaakt in je winkel, moet je dat misschien op 1 of andere manier bij de deur communiceren. (ik gok dat daarover niets wordt aangegeven)

of om te jennen zou ik misschien hebben gezegd: luister we herinneren ons allebei het gesprek waarin je me aangaf dat je het er niet mee eens bent dat ik foto's maak in je winkel, dus dat doe ik sinds dat gesprek ook niet meer en dat probeer ik ook helemaal niet. laat mij gewoon rustig mijn gang gaan, voor ondernemers als jij accepteert het hoofdkantoor bij uitzondering ook gewoon een rapportage zonder foto's.

of een keer met een notitieblok de winkel doorlopen, naar vanalles kijken op een manier dat duidelijk is dat je niet gewoon aan het winkelen bent. af en toe verbaasd kijken en meteen driftig schrijven :P

welke Etos is het? kans bestaat dat ik binnenkort wel weer in die buurt ben, eens kijken of ik daar leuk kan stangen. gewoon voor de fun!
Bedankt voor de geweldige tips :) En over welke winkels het gaat stuur ik even een pb :)
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 18:35:09 #158
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  donderdag 6 april 2017 @ 19:01:53 #159
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_170047041
quote:
3s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:35 schreef Armani XL het volgende:
Klinkt wel interessant om Roamler te worden. Kan ik hier om een invite vragen of snap ik het weer niet?
Ik zie hier ook geen verzoeken voorbij komen, maar ik zou ook wel een invite willen :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  donderdag 6 april 2017 @ 19:25:32 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170047692
quote:
3s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:35 schreef Armani XL het volgende:
Klinkt wel interessant om Roamler te worden. Kan ik hier om een invite vragen of snap ik het weer niet?
Dat eerste klopt niet. Je vraag wel ;)
  donderdag 6 april 2017 @ 19:55:58 #161
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_170048515
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:01 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik zie hier ook geen verzoeken voorbij komen, maar ik zou ook wel een invite willen :)
Via PM ontvangen, heel veel dank nogmaals ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2017 @ 18:33:42 #162
21636 Feestkabouter
pi_170069331
quote:
3s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:35 schreef Armani XL het volgende:
Klinkt wel interessant om Roamler te worden. Kan ik hier om een invite vragen of snap ik het weer niet?
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:55 schreef Papabear het volgende:

[..]

Via PM ontvangen, heel veel dank nogmaals ^O^
het grappige is dus nu dat ik geen enkel idee heb wie van jullie 2 al level 2 heeft bereikt, maar sowieso aan jullie allebei: heel veel succes!!
(en aan 1 van jullie beiden dus ook: gefeliciteerd met het behalen van level 2!)
  vrijdag 7 april 2017 @ 18:39:15 #163
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_170069469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 18:33 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

het grappige is dus nu dat ik geen enkel idee heb wie van jullie 2 al level 2 heeft bereikt, maar sowieso aan jullie allebei: heel veel succes!!
(en aan 1 van jullie beiden dus ook: gefeliciteerd met het behalen van level 2!)
Dat ben ik. Lekker bezig geweest vandaag :7
Edit: En dank voor de felicitatie :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 11:14:10 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170083477
Als iemand nog een invite wil, stuur me even een berichtje. Ik heb er ook nog een aantal te vergeven :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_170084362
Aardig wat van die snoepopdrachten van ene tientje.
pi_170122973
Ik krijg bij SS steeds de melding dat iemand anders de opdracht al heeft geaccepteerd. Vervolgens verdwijnt hij niet uit de lijst. Heel irritant!
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 10:22:16 #167
21636 Feestkabouter
pi_170123223
er zit al heel lang een bug in de app, heel irritant. mogelijk heeft dit ermee te maken.
waarschijnlijk heeft iemand anders de opdracht geaccepteerd en laten verlopen.

ik heb de bug al een aantal keer gemeld, toevallig recent weer, hoop dat ze er iets aan gaan doen.
pi_170125873
Ik denk dat het kwam doordat ik al teveel opdrachten had geaccepteerd. Toen ik er een paar had gedaan kon ik weer wel accepteren. De tekst is alleen niet logisch, want de opdrachten stonden er gewoon nog in.
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 13:42:09 #169
21636 Feestkabouter
pi_170126106
Ik ben gewend dat de app gewoon een juiste tekst geeft als ik al 5 opdrachten geaccepteerd heb
pi_170126438
Het zal dus idd 1 of andere bug zijn. En ik had er al 6 geaccepteerd, dat was ook het vreemde eraan.
pi_170136386
Vandaag voor het eerst echt aangesproken bij een plus. en de beste man wou alles weten. Liep zelfs mee naar buiten om mijn kenteken op te schrijven.

Bleef nog even op de parkeerplaats om opdracht af te maken. En mocht daar niet blijven. Was eigen terrein. Jaja.

Was de snoepopdracht dus kon ook niet goed uitleggen wat er nou gecontroleerd werd en waarom.

Ga daar dus maar even niet weer heen.
  maandag 10 april 2017 @ 21:43:14 #172
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170136438
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:41 schreef Prh01 het volgende:
Vandaag voor het eerst echt aangesproken bij een plus. en de beste man wou alles weten. Liep zelfs mee naar buiten om mijn kenteken op te schrijven.

Bleef nog even op de parkeerplaats om opdracht af te maken. En mocht daar niet blijven. Was eigen terrein. Jaja.

Was de snoepopdracht dus kon ook niet goed uitleggen wat er nou gecontroleerd werd en waarom.

Ga daar dus maar even niet weer heen.
Ik snap echt niet waar al die mensen zich toch druk om maken.
pi_170139140
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waar al die mensen zich toch druk om maken.
Als eigenaar of manager van een winkel zou ik me er ook niet prettig bij voelen als er foto's worden gemaakt van de kassa en omgeving. Zo gek is dat toch niet?
Dan liever onnodig gegevens noteren en daarmee de veiligheid van de winkelmedewerkers waarborgen dan denken "ach, zal wel niks zijn"
pi_170145891
Iemand die een invite voor SS kwijt wil?
Ben op 3 weken tijd in level 3 geraakt bij Roamler, dus je kan zeker wat op mij verdienen ;)
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 13:50:50 #175
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_170146082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:38 schreef krayn het volgende:
Iemand die een invite voor SS kwijt wil?
Ben op 3 weken tijd in level 3 geraakt bij Roamler, dus je kan zeker wat op mij verdienen ;)
Via SS verdien je niks als je iemand aanmeldt ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_170150879
volgens mij kan je je ook zo aanmelden bij SS. gaat allemaal wat vlotter als bij roamler. tenminste toen ik net begon, zo'n 2 jaar geleden.
pi_170157969
Vandaag de bifi display en emmi works gedaan. Simpel te doen voor 13,50. Gewoon iemand in het gangpad aanspreken voor de bonus kaartjes en bij de service balie even vragen naar de manager.
pi_170166993
Al eens iemand erover nadedacht om reviewer te worden bij Roamler of SS? Lijkt me best leuk om te doen naast mijn opleiding.
pi_170170078
Ik heb er wel eens naar gekeken maar je moet omgeving amsterdam wonen en dat woon ik niet.
pi_170174447
heeft iemand die strandtas opdracht bij kruidvat gedaan? pfff het was wel veel zoeken elke keer en geen enkele kruidvat had echt alle gevraagde dingen dus constant die klote controle foto's.
pi_170180078
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef loezzzje het volgende:
heeft iemand die strandtas opdracht bij kruidvat gedaan? pfff het was wel veel zoeken elke keer en geen enkele kruidvat had echt alle gevraagde dingen dus constant die klote controle foto's.
Ja heb hem geannuleerd. Teveel werk voor 1,50
pi_170180587
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ja heb hem geannuleerd. Teveel werk voor 1,50
als je alles kunt vinden dan is hij goed te doen. maar bij de ene kruidvat ontbrak dit en bij de andere weer dat. en het klote eraan is dus idd dat je meer werk hebt voor minder vergoeding.
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2017 @ 23:15:20 #183
21636 Feestkabouter
pi_170182557
ik neem aan dat het bij Smartspotter was?
wat dat betreft zouden ze eens moeten leren dat het niet realistisch is en ook niet zinnig dat de vergoeding alleen hoger is als je de gevraagde plekken vindt.
als het zoveel meer werk is om de controle foto's te maken om te bewijzen dat je heel de winkel door bent geweest, dan hebben we niet nog die financiele extra prikkel nodig om onze best te doen om alles te vinden. en dan is het dus realistischer om de vergoeding even hoog te maken als de gevraagde actieplekken niet worden gevonden.
pi_170192247
ja het was SS. ik snap dat ze willen dat je de hele winkel door loopt om zeker te weten dat het er niet is. maar het is idd niet eerlijk als je de actieplekken niet kan vinden, de controlefoto's maakt, waardoor je sowieso minimaal 5 minuten langer bezig bent (als het niet langer is) en dan ook nog eens "gestraft" wordt door minder vergoeding te krijgen.
pi_170218232
Ik heb wat bonduelle checks gedaan bij de jumbo vandaag. Voelde weer als the old days. 3 foto's maken voor 2 euro ipv 20 foto's :)
pi_170225855
Bierkoeling was ook lekker 1 foto. 7,50
  vrijdag 14 april 2017 @ 22:58:49 #187
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170227430
Wat is er met Roamler aan de hand? Ze lijken weer als vanouds te zijn met wat opdrachten???
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2017 @ 23:06:56 #188
21636 Feestkabouter
pi_170227737
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:58 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is er met Roamler aan de hand? Ze lijken weer als vanouds te zijn met wat opdrachten???
voor iemand die regelmatig aangeeft dat ie gestopt is moet ik zeggen dat je de apps en ook deze topicreeks aardig in de gaten houdt :P
maat wel gewoon blijven doen hoor, ik vind het gezellig!
pi_170228387
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:05 schreef Prh01 het volgende:
Bierkoeling was ook lekker 1 foto. 7,50
Jep ook nog eentje gedaan. Lidl winkelcheck was ook makkelijk maar die was snel weg dus heb er maar 1 kunnen doen.
  zaterdag 15 april 2017 @ 08:33:02 #190
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170232092
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

voor iemand die regelmatig aangeeft dat ie gestopt is moet ik zeggen dat je de apps en ook deze topicreeks aardig in de gaten houdt :P
maat wel gewoon blijven doen hoor, ik vind het gezellig!
Altijd de hoop gehouden dat ze weer terug naar het oude zouden gaan. En een app open je snel even een paar tellen om te kijken wat er in staar. Met he uitvoeren van opdrachten was ik idd gestopt. Wellicht dat ik weer begin als ze dit doorzetten.
  † In Memoriam † zaterdag 15 april 2017 @ 10:54:35 #191
21636 Feestkabouter
pi_170233543
Wel leuk dat Roamler een bericht stuurt over de Categorieen check en dat de bonus na afloop zal worden uitbetaald, maar als de opdracht bij de Kruidvat winkels (in mijn ogen de lastigste winkels om opdrachten uit te voeren) net zo lang open blijft staan als bij de supermarkten dan duurt het dus nog een paar weken. Als ze graag informatief wilden zijn hadden ze beter een uiterste datum kunnen noemen.
En het is extra lullig aangezien er ooit in het begin van de opdracht in stond dat de bonus 'na het weekend' zou worden uitbetaald.

En in de Gezondheid opdracht van SS staat in de introductie dat je 1 foto maakt...... maar als je verder kijkt blijkt dat een zeer grove leugen. Zeer slordig van ze.
pi_170241773
De DA is sowieso niet te doen. Daar komen ze nog eerder naar je toe dan bij de etos. Das echt onmogelijk om daar ongezien een opdracht te doen.
pi_170254946
Iemand die smeerkaas opdracht gedaan? Moet zo ff wachten op het station en is toch 9.50 maarja.. Wel erg opvallend.
pi_170273722
Kan iemand me invité als Roamler? Ik heb het lange tijd (6'mnd) niet meer gespeeld en mijn inlog gegevens heb ik niet meer. Tevens over gegaan naar een andere e-mailadres 😩

Thxxx PB is verstuurd

[ Bericht 8% gewijzigd door A-ce op 16-04-2017 23:18:51 ]
Doelen zijn dromen met een deadline
  † In Memoriam † zondag 16 april 2017 @ 23:22:00 #195
21636 Feestkabouter
pi_170274774
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef A-ce het volgende:
Kan iemand me invité als Roamler? Ik heb het lange tijd (6'mnd) niet meer gespeeld en mijn inlog gegevens heb ik niet meer. Tevens over gegaan naar een andere e-mailadres 😩

Thxxx PB is verstuurd
gespeeld?
je ziet het als een spelletje? :D
pi_170274975
Jaa zie het wel idd als een spelletje. Vaak had ik ook opdracht dat het echt een spot was om een foto te maken. Zonder dat ze op je letten, zoals toen de Etos echt met 5 tellen gewoon naast je staan... dus uitdaging = spelletje haha
Doelen zijn dromen met een deadline
  maandag 17 april 2017 @ 10:31:00 #197
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170279977
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef A-ce het volgende:
Kan iemand me invité als Roamler? Ik heb het lange tijd (6'mnd) niet meer gespeeld en mijn inlog gegevens heb ik niet meer. Tevens over gegaan naar een andere e-mailadres 😩

Thxxx PB is verstuurd
Je kunt ze mailen en dan activeren ze je account weer.
pi_170289230
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

gespeeld?
je ziet het als een spelletje? :D
Geen baan in ieder geval :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 17 april 2017 @ 20:46:49 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_170293142
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Geen baan in ieder geval :')
gezonde instelling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_170343129
Works opdracht bij abn staat ook klaar. Lijkt een simpele voor 15,-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')