Nee allicht, maar moet iedereen die zulke teksten schrijft dan zelfmoord plegen? Het is misschien wel waarschijnlijker, maar niet iets wat je moet verwachten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die teksten van vroeger waren ook niet de vrolijkste natuurlijk.
Nope, maar je weet wel meteen of de teksten echt/gemeend waren. Zie ook Layne Staley van Alice in Chains bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee allicht, maar moet iedereen die zulke teksten schrijft dan zelfmoord plegen? Het is misschien wel waarschijnlijker, maar niet iets wat je moet verwachten.
Inderdaad precies een maand geleden, was een mooie avond...quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:06 schreef Komakie het volgende:
Best wel bizar. Precies een maand geleden nog gezien en nu dit....
Net even 30 nummers er doorheen geknald.quote:
ik moest even huilen door die foto.twitter:
Damn krijg wel een enorme brok in mijn keel nu. Maar luister ondertussen ook dit liedje:quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:20 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]ik moest even huilen door die foto.twitter:
ik luisterde als tiener meisje veel naar linkin park maar exvriendje verpeste de muziek. nu zit ik weer eens te luisteren en godver
samequote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn krijg wel een enorme brok in mijn keel nu. Maar luister ondertussen ook dit liedje:
vriendin van mij posten daar mooie video vanquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn krijg wel een enorme brok in mijn keel nu. Maar luister ondertussen ook dit liedje:
Huilen bij dat nummer nu.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd. Ik dacht nog, dat ik ze dan wel volgend jaar zou zien in Duitsland waarschijnlijk maar dat wordt het nooit meerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:47 schreef Fylax het volgende:
Was ik maar bij het concert vorige maand.. godverdomme
Dit jaquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:47 schreef Fylax het volgende:
Was ik maar bij het concert vorige maand.. godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |