)
 ) 

Alleen trekt ze nu steeds aan mijn tepel als ze die ziet
 Alleen trekt ze nu steeds aan mijn tepel als ze die ziet  

Hier precies zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:24 schreef Miezziej het volgende:
+1 op Franny en Bloesem.
Toen ik kolfde in de kraamweek had ik vaak ook maar 5-10cc. Ik had een hele lieve kraam die nog net niet stond te juichen bij mijn kolfresultaten, gaf toch weer zelfvertrouwen
Je doet het goed Gogo

. Ook van mij een dikke hoera voor die eerste fles van 60: die heb je alvast in de pocket! Heel veel succes morgen met de lk. Hopelijk kan ze een plan van aanpak met goede handvaten met je maken.
. Ook van mij een dikke hoera voor die eerste fles van 60: die heb je alvast in de pocket! Heel veel succes morgen met de lk. Hopelijk kan ze een plan van aanpak met goede handvaten met je maken.

verder goede uitgebreide tips!
 verder goede uitgebreide tips!

quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:15 schreef Miezziej het volgende:
Project heb ik stilgelegd. Ik heb er nu wel vrede mee.

Wat Gogo beschrijft over een gefrustreerde baby aan de borst, dat was hier ook. Mijn man ging dan een rondje met haar lopen en zingen om haar te kalmeren: "What do we want? Boobies! When do we want them? Now!"quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:47 schreef Ooi86 het volgende:
Gogo, goed bezig! Bij mij keek mijn vriend altijd mee tijdens het voeden. Of de baby goed aanhapte, maar ook of ik lekker kon zitten en de baby comfortabel lag. Is misschien heel vanzelfsprekend, maar ik had er heel veel aan.

Toen hij na 2,5 week weer bijna aan het werk zou gaan, sloeg de paniek pas toe
 Toen hij na 2,5 week weer bijna aan het werk zou gaan, sloeg de paniek pas toe  en had ik de volgende dag een lk in huis.
 en had ik de volgende dag een lk in huis.

Als ik er nu aan terug denk word ik weer moe. Maar het ging wel voorbij, de productie kwam op gang en ik heb meer dan 2 jaar kunnen voeden
  Als ik er nu aan terug denk word ik weer moe. Maar het ging wel voorbij, de productie kwam op gang en ik heb meer dan 2 jaar kunnen voeden   Ik hoop dat je snel door deze zware tijd heen komt en gewoon kunt genieten van je baby aan de borst
  Ik hoop dat je snel door deze zware tijd heen komt en gewoon kunt genieten van je baby aan de borst   

Ik heb geen enkel probleem gehad met voeden na de KS, heb mijn baby zelfs op de OK al uitgebreid aan de borst gehadquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
Vraagje, ik heb mijn jongste dochter tot 2jr2mnd bv gegeven en eigenlijk tot nu toe geen enkele zorg gehad over de bv straks.
Maar mijn baby wordt straks met 36.1wk met een kz gehaald, kan ik er vanuit gaan dat de bv dan wel gewoon op gang komt of zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden of alvast moet aanschaffen?
 en het kwam toen eigenlijk weer net zo snel op gang als na mijn eerste bevalling.
 en het kwam toen eigenlijk weer net zo snel op gang als na mijn eerste bevalling. 

In ieder geval is het goed om de artsen en verpleegkundigen op de hoogte te stellen dat je borstvoeding wil geven (en eventueel bepalen of je tegen bijvoeden met kv bent en dat doorgeven). Dat kan al een hoop schelen. Als je een gentle sectio krijgt, mag je misschien al op de OK aanleggen, dat zou natuurlijk het tofst zijn!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
Vraagje, ik heb mijn jongste dochter tot 2jr2mnd bv gegeven en eigenlijk tot nu toe geen enkele zorg gehad over de bv straks.
Maar mijn baby wordt straks met 36.1wk met een kz gehaald, kan ik er vanuit gaan dat de bv dan wel gewoon op gang komt of zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden of alvast moet aanschaffen?
 ), kan je ook overwegen om donormelk te gebruiken in plaats van kv. Het is goed om daar van tevoren over na te denken en misschien zelfs aan te kaarten. Niet elk ziekenhuis staat daarvoor open.
 ), kan je ook overwegen om donormelk te gebruiken in plaats van kv. Het is goed om daar van tevoren over na te denken en misschien zelfs aan te kaarten. Niet elk ziekenhuis staat daarvoor open.

Je moet met 2 dingen rekening houden, namelijk die 36 weken (prematuur) en met de keizersnede.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |