quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Paard was het 1e woord dattie kende
Zat ff niet op te letten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:40 schreef knokkels het volgende:
Volgens mij is je bas "ietsjes" aan het clippen
Ach ja, gelukkig gebeurt mij dat nooooooooitquote:
Stien! Zo kom ik nooit aan slapen toequote:
Ik zet vaak zulke dingen op wanneer ik ga slapen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stien! Zo kom ik nooit aan slapen toe
iets te ver vanmijn slaapkamer afquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Niet te hard zetten dan werkt dit heerlijk.
Dat is hier geen probleem, die is naast woonkamer, mijn muts is inmiddels wel van bank naar bed verhuisd en luistert mee.quote:Op donderdag 23 maart 2017 05:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets te ver vanmijn slaapkamer af
aan het eind van de gang hierquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is hier geen probleem, die is naast woonkamer, mijn muts is inmiddels wel van bank naar bed verhuisd en luistert mee.
Leuke plantjes enzo..Maar ja.... voorje kop geschoten drukt de pret watquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:26 schreef Stien_Struis het volgende:
Blijft een apart eiland dat Jamaica, Kingston is zo'n beetje gevaarlijkste stad ter wereld.
Legalize it all over the world, scheelt boel problemen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 05:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuke plantjes enzo..Maar ja.... voorje kop geschoten drukt de pret wat
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Legalize it all over the world, scheelt boel problemen.
Ha, Melting!quote:
Inderdaad. Ow well, ik ga nog even bankhangen, nu weinig nut meer om naar bed te gaan zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |