SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Stien, trek jij mijn laarzen even uit?quote:
Ha, goede whiskyquote:Op donderdag 23 maart 2017 02:56 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
De radio heeft mij nooit echt kunnen BEKOREN.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:58 schreef Stien_Struis het volgende:
Nu ga ik ff Jonko draaien hoor, dit word me teveel.
bedoel je niet het oempa loempa gehalte?quote:
6e zintuig.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
bedoel je niet het oempa loempa gehalte?
quote:
Chimo Bayoquote:
Toch wel hequote:
Wil je discussie met me gaan voeren over de aarde?quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:14 schreef knokkels het volgende:
* knokkels observeert de aarde
*hint*
Nee hoor, ik deed een subtiele aankondigingquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wil je discussie met me gaan voeren over de aarde?
Kan nog prima nadenken over de toekomst van deze aardkloot.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed een subtiele aankondiging
Jij zweeft nu toch wel ergens rond
Tsja, 2 weken geleden "zou er een redelijk grote meteoriet vallen"quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Die blijft wel rondraaien met of zonder mensen of er moet een verdwaalde grote meteoriet neerploffen die ding uit de koers brengt.
Het kan een keer gebeuren, in de perceptie van een mensenleven is de kans klein.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, 2 weken geleden "zou er een redelijk grote meteoriet vallen"
eerstvolgende maken wij niet meer mee, duurt nog een paar eeuwen.
Dat dusquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het kan een keer gebeuren, in de perceptie van een mensenleven is de kans klein.
Oldschool, lekkerquote:
De aardkloot is ook al veer ouder en wanneer je buskruit hebt uitgevonden wil niet zeggen dat je blijver bent.quote:
Ironisch genoeg grotere kans dat je jezelf vernietigtquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De aardkloot is ook al veer ouder en wanneer je buskruit hebt uitgevonden wil niet zeggen dat je blijver bent.
Ik blijf sowieso verder leven als fokker van wat knollen met inmiddels aardig wat nakomelingen over de hele wereld.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ironisch genoeg grotere kans dat je jezelf vernietigt
Purrrrrrrrrrrtyquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso verder leven als fokker van wat knollen met inmiddels aardig wat nakomelingen over de hele wereld.
[ afbeelding ]
Nog 19 minuten, dan brei ik er een eind aanquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:39 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
We zijn ook wel weer een beetje klaar met die radio ook hoor mok zegge
Er moet wat meer Reggae vibes in. Dat hakken gaat vervelen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:39 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
We zijn ook wel weer een beetje klaar met die radio ook hoor mok zegge
Oke, respect.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog 19 minuten, dan brei ik er een eind aan
Komt eraanquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er moet wat meer Reggae vibes in. Dat hakken gaat vervelen.
Dan ga je de volgende ook wel fijn vindenquote:
Fantan Mojah!quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Met deze muziek kan ik zo een hele week vullen.
Die kwam van 100 Best Beer Drinking Songsquote:Op donderdag 23 maart 2017 04:00 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
De radio fascineert mij steeds meer.
Ik zou 'm eruit gooien.quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:05 schreef knokkels het volgende:
Andy Williams. Wat doe jij in mijn playlist
<insert welbekend wc-geluid>quote:
Had je de muziek nou alwéér te hardquote:
De bas ging te hard.quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had je de muziek nou alwéér te hard
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Deze geniale shit valt ook niet mee om dat in gareel te houden.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Die hebben nog open mind en gaan los op de muziek.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Met dit soort nummers wacht ik wel tot ie wat ouder is.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Paard was het 1e woord dattie kende
Zat ff niet op te letten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:40 schreef knokkels het volgende:
Volgens mij is je bas "ietsjes" aan het clippen
Ach ja, gelukkig gebeurt mij dat nooooooooitquote:
Stien! Zo kom ik nooit aan slapen toequote:
Ik zet vaak zulke dingen op wanneer ik ga slapen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 04:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stien! Zo kom ik nooit aan slapen toe
iets te ver vanmijn slaapkamer afquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Niet te hard zetten dan werkt dit heerlijk.
Dat is hier geen probleem, die is naast woonkamer, mijn muts is inmiddels wel van bank naar bed verhuisd en luistert mee.quote:Op donderdag 23 maart 2017 05:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets te ver vanmijn slaapkamer af
aan het eind van de gang hierquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is hier geen probleem, die is naast woonkamer, mijn muts is inmiddels wel van bank naar bed verhuisd en luistert mee.
Leuke plantjes enzo..Maar ja.... voorje kop geschoten drukt de pret watquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:26 schreef Stien_Struis het volgende:
Blijft een apart eiland dat Jamaica, Kingston is zo'n beetje gevaarlijkste stad ter wereld.
Legalize it all over the world, scheelt boel problemen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 05:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuke plantjes enzo..Maar ja.... voorje kop geschoten drukt de pret wat
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2017 05:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Legalize it all over the world, scheelt boel problemen.
Ha, Melting!quote:
Inderdaad. Ow well, ik ga nog even bankhangen, nu weinig nut meer om naar bed te gaan zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |