Kan nog prima nadenken over de toekomst van deze aardkloot.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed een subtiele aankondiging
Jij zweeft nu toch wel ergens rond
Tsja, 2 weken geleden "zou er een redelijk grote meteoriet vallen"quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Die blijft wel rondraaien met of zonder mensen of er moet een verdwaalde grote meteoriet neerploffen die ding uit de koers brengt.
Het kan een keer gebeuren, in de perceptie van een mensenleven is de kans klein.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, 2 weken geleden "zou er een redelijk grote meteoriet vallen"
eerstvolgende maken wij niet meer mee, duurt nog een paar eeuwen.
Dat dusquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het kan een keer gebeuren, in de perceptie van een mensenleven is de kans klein.
Oldschool, lekkerquote:
De aardkloot is ook al veer ouder en wanneer je buskruit hebt uitgevonden wil niet zeggen dat je blijver bent.quote:
Ironisch genoeg grotere kans dat je jezelf vernietigtquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De aardkloot is ook al veer ouder en wanneer je buskruit hebt uitgevonden wil niet zeggen dat je blijver bent.
Ik blijf sowieso verder leven als fokker van wat knollen met inmiddels aardig wat nakomelingen over de hele wereld.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ironisch genoeg grotere kans dat je jezelf vernietigt
Purrrrrrrrrrrtyquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso verder leven als fokker van wat knollen met inmiddels aardig wat nakomelingen over de hele wereld.
[ afbeelding ]
Nog 19 minuten, dan brei ik er een eind aanquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:39 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
We zijn ook wel weer een beetje klaar met die radio ook hoor mok zegge
Er moet wat meer Reggae vibes in. Dat hakken gaat vervelen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:39 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
We zijn ook wel weer een beetje klaar met die radio ook hoor mok zegge
Oke, respect.quote:Op donderdag 23 maart 2017 03:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog 19 minuten, dan brei ik er een eind aan
Komt eraanquote:Op donderdag 23 maart 2017 03:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er moet wat meer Reggae vibes in. Dat hakken gaat vervelen.
Dan ga je de volgende ook wel fijn vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |