Heb je ook nog 6 KW voor de PA ?quote:Op donderdag 23 maart 2017 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Trek verlengkabel uit de berging, zet er tafel neer met laptop en gaan met die banaan.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 01:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Trek verlengkabel uit de berging, zet er tafel neer met laptop en gaan met die banaan spliff
Hang het aan oude Peavy Mixer en gaat primaquote:Op donderdag 23 maart 2017 01:58 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Heb je ook nog 6 KW voor de PA ?
Want dat trekt ie echt
Nee echt , het trekt echt veel power , goedkope klote Synq Amp maar als die vol belast word is het al een hele groep! gewoon 3,6 KW power eruit voor alleen het laagquote:Op donderdag 23 maart 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hang het aan oude Peavy Mixer en gaat prima
Ik ook, de verlengkabel heeft het zwaar en stopcontact in de berging ook.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:02 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee echt , het trekt echt veel power , goedkope klote Synq Amp maar als die vol belast word is het al een hele groep! gewoon 3,6 KW power eruit voor alleen het laag
Dan nog 2200 watt op de mid sectie en dan nog een paar honderd watt op de hf drivers , ik weet waar ik hetn over heb !
Ons setje is voor iets meer mensenquote:Op donderdag 23 maart 2017 02:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ook, de verlengkabel heeft het zwaar en stopcontact in de berging ook.
2 x 300W is ook ruim voldoende voor op het bescheiden grasveld voor mijn flat, feestje voor 100 man op zijn hoogst
Op die YT video deden we het al iets rustiger aan, het jaar ervoor ging het dak op en neer tijdens mijn Dubset en kwam politie langs vanwege klachten van kampeerders 3 Km verderop die van hun luchtbed af trilde.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:08 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ons setje is voor iets meer mensenbeetje zoals jij net liet zien , wel 600 KG aan luidsprekers
Maar vweet je , je doet het met de spullen die je hebt en als het gezellig is dan is het OK
quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:11 schreef Martinovibes het volgende:
heren , wij gaan er uit en we gaan strakjes flink balen ant we moeten er weer vroeg uit , bedankt voor de toffe muziek!|
Wie weet dat wij binnenkort ook te horen zijn op R49
Tot de volgenge keer weer.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:11 schreef Martinovibes het volgende:
heren , wij gaan er uit en we gaan strakjes flink balen ant we moeten er weer vroeg uit , bedankt voor de toffe muziek!|
Wie weet dat wij binnenkort ook te horen zijn op R49
Van 8 naar 3quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:16 schreef Martinovibes het volgende:
Was gaaf en KNokkels ook gaaf weer met het maday athem maar we moeten echt stoppen nu , de arbeid wacht op ons vandaag!
We hopen binnenkort eens lekker gek te kunnen doen op R49!
Jongens bedankt!
Gup was best wel lief met Prodigy thoughquote:Op donderdag 23 maart 2017 02:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Gup jaagt al snel veel luisteraars weg.
Het duurde alleen wat langer.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup was best wel lief met Prodigy though
Ja, ik dacht dat ik misschien beter kon rebooten. Bleek het aan mijn encoder te liggen. Tik van de molen gehad ofzo.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het duurde alleen wat langer.
Het is jouw show.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik misschien beter kon rebooten. Bleek het aan mijn encoder te liggen. Tik van de molen gehad ofzo.
Na reboot snel een nieuwe encoder erin gezet.
Dat dan ook weerquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een vaste klant hier is het inmiddels al gewend.
Gaat goed toch zoquote:Op donderdag 23 maart 2017 02:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bij mij meestal gelijk, dat is nog wel een aandachtspuntje hoor.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja nu wel, toch is het de truc om gelijk te knallen.
Alright thenquote:
Kijk sorry dat ik het zeg maar ben recht voor zijn raap meestal, die Gup bot moet je zoveel mogelijk weg zien te houden tussen 2 shows.quote:
Ja dat was de intentie ook welquote:Op donderdag 23 maart 2017 02:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kijk sorry dat ik het zeg maar ben recht voor zijn raap meestal, die Gup bot moet je zoveel mogelijk weg zien te houden tussen 2 shows.
Kaplaarzen weer.quote:Op donderdag 23 maart 2017 02:50 schreef knokkels het volgende:
* knokkels kicks back for the rave alarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |