Ja dat was vroeger een cursus Spaans op LP .. DIe hadden mn ouders.. Want die gingen vroeger naar Spanjequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger een cursus Spaans op LP .. DIe hadden mn ouders.. Want die gingen vroeger naar Spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:09 schreef Treehut362 het volgende:
We gaan weer schoffelen.Lastig op de stenen, maar succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:09 schreef Treehut362 het volgende:
We gaan weer schoffelen.ik ga snoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
ja heerlijk, ik heb veel te doen want is heb mijn tuin 2 jaar verwaarloosdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:46 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, perfect tuin weer vandaag alles gaat weer groeien en bloeien
oei, ja dan zie je hoe snel de natuur is, maar rustig aan in etappes, zolang je hem maar niet vol legt met tegels dat vind ik zo zondequote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ja heerlijk, ik heb veel te doen want is heb mijn tuin 2 jaar verwaarloosd
minder, minder, minderquote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, ja dan zie je hoe snel de natuur is, maar rustig aan in etappes, zolang je hem maar niet vol legt met tegels dat vind ik zo zonde
Ik was niet de deur uit, had gisteren al wat boodschappen gedaan, hoef pas na het weekend weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij elke dag tegenwind heen en terug
Ik iets met shoarma wat ik nog in de vriezer had...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was niet de deur uit, had gisteren al wat boodschappen gedaan, hoef pas na het weekend weer.
Vandaag een pepersteakje met frites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |