Burgemeester werd bedreigd door Jan B. Stukje was gemaakt door Jan B(orn).quote:
Ah, prachtigquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Burgemeester werd bedreigd door Jan B. Stukje was gemaakt door Jan B(orn).
Humor om te lachen inderdaad.
De burgemeester heet Jan Born.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Burgemeester werd bedreigd door Jan B. Stukje was gemaakt door Jan B(orn).
Humor om te lachen inderdaad.
Ik begreep hem niet.quote:
Zag het later. Ik multitask, dan neem je niet alle nuances in je op.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Uitleg staat een paar posts hierboven.
Het is ook erg toevallig en dus best grappig.
quote:
Dat ookquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze ziet er best leuk uit ja
Rachèl Louisequote:
Dan is dat een vriendin van een collega. Hij zei van de week al dat ze deze week een keer bij DWDD zou langskomen. Klinkt inderdaad wel primaquote:
Oh, nu snap ik het helemaal niet meerquote:
Wapenhandelaar Jan Bquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik het helemaal niet meer
Is normaal tegenwoordig realiseerde ik me laatst. Zlatan he ?quote:
Beterhoren.quote:
Boks. Jaren lang in Leiden gewoond, dus dat verschil hoor ik wel.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar
Ik zit teveel in allebei
quote:
Wie ben jij nou weerquote:
Descartes.quote:
Evi vind ik altijd geil.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:48 schreef Achterhoker het volgende:
Connie nuchter, deze vent stoned en Evi geil?
Ik ook. Dit is helemaal niks.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de nieuwere generatie vind ik Ronald Goedemondt toch het leukst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |