abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169879717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb mezelf nooit betrapt op traantjes. Daar ben ik echt te nuchter voor. :')

Maar als je sinds 2004 telkens hetzelfde terugkerende patroon ziet vanuit de media en peilingen. Eerst hoog inschatten en dan op miraculeuze wijze vlak voor de verkiezingsdag ineens zakken in de peilingen. Dan kun je jezelf afvragen of al die voorbeschouwingen feitelijk geen doorgestoken kaart is. Zo'n vreemde gedachte is het niet.

Verder ben ik juist hartstikke tevreden. De tweede partij van Nederland. Toch prima gedaan? Alleen jammer voor het ondemocratisch opleggen van een cordon sanitair. Maar op de langere termijn zal dit de PVV juist in de kaart spelen en de partij nog groter maken. Deze opwaartse en stijgende lijn ondersteund dit argument.
Ondersteunt.

Maar Wilders heeft z'n hoogtepunt nu wel gehad. Die heeft er de energie niet meer voor en lijkt zich er ook bij neergelegd te hebben. Nu Baudet in de TK zit en aan z'n zichtbaarheid kan werken zal het FvD groeien ten koste van de PVV. Die kerel en z'n calimerobende van zielige huilie's kunnen wel inpakken.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:41:49 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169879724
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
Ondersteunt.

Maar Wilders heeft z'n hoogtepunt nu wel gehad. Die heeft er de energie niet meer voor en lijkt zich er ook bij neergelegd te hebben. Nu Baudet in de TK zit en aan z'n zichtbaarheid kan werken zal het FvD groeien ten koste van de PVV. Die kerel en z'n calimerobende van zielige huilie's kunnen wel inpakken.
Het is nu enkel het onvermijdelijke einde rekken voor de GBL.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_169879743
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer dan? :')
Wat dit is? Een linkse reactie die nergens concreet ingaat op mijn inhoudelijke argumenten.

Zoals we gewend zijn. Of ga je nu ook fruitnaampjes posten bij gebrek aan? :')
pi_169879767
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ondersteunt.

Dit blèren zijn tegenstanders al vanaf 2004. De praktijk laat juist een snel groeiende partij zien die het qua zetelaantallen beter doet dan het CDA, D66 en GL.
pi_169879806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat dit is? Een linkse reactie die nergens concreet ingaat op mijn inhoudelijke argumenten.

Zoals we gewend zijn. Of ga je nu ook fruitnaampjes posten bij gebrek aan? :')
Je gaat natuurlijk al de mist in door verwijten te maken richting de media. Die zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de peilingen. Je complete post slaat dus als een lul op een drumstel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169879896
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je gaat natuurlijk al de mist in door verwijten te maken richting de media. Die zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de peilingen. Je complete post slaat dus als een lul op een drumstel.
Dat is natuurlijk grote onzin te noemen wat je eenvoudig van tafel kunt vegen. Een programma als Eenvandaag houdt zijn eigen peilingen. De media is daarbij een verspreider van andermans peilingen. Het is hun nieuwsitem.

Maar mij valt telkens hetzelfde patroon op. De antipartij telkens ruim voor de verkiezingen als grootste partij uitvergroten om ze vervolgens vlak voor de verkiezingen ineens te laten zakken. Dat is niet één keer gebeurd, maar het gebeurd telkens opnieuw.

Dan is het relevant hier een kritische aantekening over te maken. Daarbij creëren de media ook vaak de game-changes, zoals ze ook dit keer bij Rutte hebben gedaan die feitelijk bij die Turkse kwestie PVV beleid uitvoerde. .
pi_169880002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk grote onzin te noemen wat je eenvoudig van tafel kunt vegen. Een programma als Eenvandaag houdt zijn eigen peilingen. De media is daarbij een verspreider van andermans peilingen. Het is hun nieuwsitem.

Maar mij valt telkens hetzelfde patroon op. De antipartij telkens ruim voor de verkiezingen als grootste partij uitvergroten om ze vervolgens vlak voor de verkiezingen ineens te laten zakken. Dat is niet één keer gebeurd, maar het gebeurd telkens opnieuw.

Dan is het relevant hier een kritische aantekening over te maken. Daarbij creëren de media ook vaak de game-changes, zoals ze ook dit keer bij Rutte hebben gedaan die feitelijk bij die Turkse kwestie PVV beleid uitvoerde. .
pi_169880053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Of de PVV valt voor de verkiezingen gewoon altijd terug, iets wat de uitslagen ook laten zien.
pi_169880086
Wel mooi was dat zelfs de GBL zelf dolblij was hoog in de peilingen te staan tijdens het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis en daar zelfs in de 2e kamer mee schermde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169880156
Is dit interview met Elzies, de man met de vlag, en collega-PVV'ers al voorbij gekomen?

pi_169880169
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of de PVV valt voor de verkiezingen gewoon altijd terug, iets wat de uitslagen ook laten zien.
Ongeloofwaardig dat hetzelfde terugkerende patroon steeds bij de PVV opgaat en bij andere partijen niet. Ik denk dat we de geloofwaardigheid van de peilingen gewoon eens goed onder de loep moeten nemen. Daar is niets mis mee.
pi_169880177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig dat hetzelfde terugkerende patroon steeds bij de PVV opgaat en bij andere partijen niet. Ik denk dat we de geloofwaardigheid van de peilingen gewoon eens goed onder de loep moeten nemen. Daar is niets mis mee.
Ooit gehoord van de SP?
En gold voor GroenLinks niet hetzelfde bij deze verkiezingen?

Aanvulling: in peilingen komen de extremere partijen er vrijwel altijd beter uit dan de gematigder partijen.
pi_169880259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Kaas- het volgende:
Is dit interview met Elzies, de man met de vlag, en collega-PVV'ers al voorbij gekomen?

Ik ben niet de jongste meer maar zo oud als deze knakker. _O-

Dit zijn niet de doorsnee PVV stemmers. Die wonen gewoon in jouw straat, zijn je collega's en zitten in je familie.

Maar de linkse propagandamedia is natuurlijk dol om zoiets te kunnen uitzenden. Het zou me niet eens verbazen als het ingehuurde acteurs zijn. Zo doorzichtig. Ik zou me in ieder geval niet zo kunnen verlagen. Maar het heeft wel een van Koten en van Bie amusementsgehalte. :')

Beste remedie is gewoon de vrijheid van meningsuiting in de praktijk voort zetten, je nooit de mond laten snoeren, de zaken benoemen zoals ze zijn en vooral bij de komende verkiezing de PVV nog groter maken.
pi_169880309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar de linkse propagandamedia is natuurlijk dol om zoiets te kunnen uitzenden. Het zou me niet eens verbazen als het ingehuurde acteurs zijn. Zo doorzichtig. Ik zou me in ieder geval niet zo kunnen verlagen. Maar het heeft wel een van Koten en van Bie amusementsgehalte. :')
Dat complotdenken onder pvv'erts ook altijd. _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169880473
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:13 schreef Elzies het volgende:

Dat zou wel sneu zijn, want dat betekent dat er nog minder animo was voor dat protest.

Oh, en Powned links?
pi_169880516
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zou wel sneu zijn, want dat betekent dat er nog minder animo was voor dat protest.

Oh, en Powned links?
Je gaat wederom nergens in op mijn stelling dat hetzelfde patroon in de peilingen telkens voor de PVV hetzelfde uitpakt en dit niet opgaat voor andere politieke partijen.
pi_169880575
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je gaat wederom nergens in op mijn stelling dat hetzelfde patroon in de peilingen telkens voor de PVV hetzelfde uitpakt en dit niet opgaat voor andere politieke partijen.
Wat heeft dat voor zin? Jij gelooft in een of ander complot om de PVV klein te houden. Ik niet.
pi_169880687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al aangegeven dat voor de SP exact hetzelfde opgaat.
pi_169880783
Het zijn niet de gemiddelde PVV-stemmers die naar een PVV-demonstratie op het Malieveld gaan.
Het zijn van een slag meer rancuneus en meer haatdragend.
Dit soort volkse en rigiderechtse types hebben inderdaad iets satirisch over zich heen.
Maar om te suggereren dat een tv-zender acteurs inhuurden voor een sappig filmpje.... ach... dat heeft iets van complotdenken en dogmatisch de feiten willen ontkennen.
Op zich zit daar ook iets satirisch in. Alsof iemand acteert om een groep mensen belachelijk te maken.
Helaas en gelukkig niet.
_O-

zwartepietdemonstratie op het Malieveld door PVV-lieden opgezet:

https://decorrespondent.n(...)at/40587668-70079528

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 30-03-2017 11:22:45 ]
pi_169880968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:35 schreef Bluesdude het volgende:
Het zijn niet de gemiddelde PVV-stemmers die naar een PVV-demonstratie op het Malieveld gaan.
Het zijn van een slag meer rancuneus en meer haatdragend.
Dit soort volkse en rigiderechtse types hebben inderdaad iets satirisch over zich heen.
Maar om te suggereren dat een tv-zender acteurs inhuurden voor een sappig filmpje.... ach... dat heeft iets van complotdenken en dogmatisch de feiten willen ontkennen.
Op zich zit daar ook iet satirisch in. Alsof iemand acteert om een groep mensen belachelijk te maken.
Helaas en gelukkig niet.
_O-

zwartepietdemonstratie op het Malieveld door PVV-lieden opgezet:

https://decorrespondent.n(...)at/40587668-70079528
Dat is nou eenmaal een beetje het niveau wat dat A4'tje van Geert aantrekt.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:44:08 #171
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_169880979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is nu enkel het onvermijdelijke einde rekken voor de GBL.
Wilders blijft tot zijn dood in de kamer zitten. Regeren wil hij niet. Eindeloos roeptoeteren aan de zijlijn. Geen leden. Alleenheerser in eigen kring. Hij zet de lijntjes uit. Elke dag de kranten uitspitten wat schuurt in de samenleving. Ergeren we ons massaal aan hondenpoep. Dan wordt dat ons volgend verkiezingsthema. Geen langetermijnvisie waar we heen gaan met Nederland. Gewoon leven bij de dag en daarop inspelen. En deze retoriek blijft altijd wel 60.000 nederlanders aanspreken. Dus Wilders verdwijnt niet uit eigen beweging uit de kamer.

Wilders heeft bewust een hele slechte campagne gevoerd. Regeren wil hij niet.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_169884743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Natuurlijk een beetje simplistisch alle zetelaantallen van zo veel verschillende partijen bij elkaar op te tellen en te doen voorkomen dat de PVV heeft verloren.
Nee, je hebt zelf een simplistische interpretatie. Ik stel helemaal niet dat de PVV heeft verloren; ik stel vast dat er zo'n 120 zetels zijn voor partijen die hen uitsluiten en dat het uitsluiten van de PVV in coalitieonderhandelingen dus juist heel democratisch is.

quote:
De uitslag verteld het eerlijke verhaal, namelijk dat de PVV na GL de snelst groeiende partij van Nederland is en nu op de tweede koppositie staat, vóór het CDA en vóór D66.
De tweede positie ja, met in de tussentijd een nog grotere kloof met andere partijen. Tel uit je winst.

quote:
Feiten zijn feiten. Die liegen niet. Dat de media doelbewust telkens hetzelfde trucje uithaalt door de PVV in de peilingen bewust hoger in te schatten dan de rest (om ze 'toevalligerwijs' ze vlak voor de verkiezingsdag op miraculeuze wijze in de peilingen te laten zakken) is niet voor rekening van de PVV zelf. Hiermee wordt onterecht de suggestie gewekt dat de PVV zou hebben verloren terwijl de uitslag een heel ander verhaal verteld. Maar wat verwacht je anders van een partijdige linkse propagandamedia?
Iemand die eerst 'feiten zijn feiten' zegt en er in de volgende zin een totaal niet-onderbouwde complottheorie bij haalt is niet echt consistent. Dat de PVV altijd slechter presteert in de peilingen dan in de uiteindelijke verkiezingen komt doordat veel mensen als het er op aankomt toch liever kiezen voor een stem die ook echt enige waarde heeft (en dus niet terecht komt bij een partij die 4 jaar in de bankjes gaat zitten).

Mag ik je trouwens er op wijzen dat die door jou zo verafschuwde peilingen al jarenlang vol genoegen door je leider getwitterd worden? Zullen we de komende jaren dan maar op de peilingen reageren door te stellen dat ze nep zijn en de PVV bewust te hoog ingeschat wordt?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169884787
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2017 05:44 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat valt me zwaar tegen van jou. Jij houdt er een hele ruime definitie van racisme, nationalisme en fascisme op na. Naar jouw maatstaven is de VVD dus een racistische, nationalistische, fascistische partij en uitgerekend jij, de laatste hoop voor de mensheid, praat de onderhandelingen van Klaver met zo'n foute partij als de VVD goed.
Drie verkeerde conclusies in twee zinnen, knap van je!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_169884813
Oh wacht, ik zie net dat na Maurice de Hond, nu ook al PowNed tot de linkse kerk behoort. Er blijft wel steeds minder over he..
pi_169887274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Kaas- het volgende:

Whahaha die filmpjes! En die opkomst ook he... wel 20 bussen zouden er gaan... tuuuuurlijk :') :') :')

Die vrouw met dat bord is wel gevaarlijk: "ik zag laatst een foto van Rutte en toen kreeg ik zin om een pistool te kopen... maar had er geen geld voor"

AIVD moet haar maar even in de gaten houden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 16:40:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')