Tja, uiteindelijk ben ik ook begonnen op een kamertje.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ziet er niet zo veel groter uit dan waar ik woonde, eerlijk gezegd
Wel een heeeel stuk duurder trouwens, en dan ook nog in een klein durp.
Ik zou ook passen in dit geval.
Ik dacht dat in een stream een keer een bedrag van in de 400 euro langs hoorde komen, maar misschien is dat mijn fantasie.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:59 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk ben ik ook begonnen op een kamertje.
Maar ik heb in dit geval veel liever een kamer. Gewoon keuken enz gescheiden van je kamer. Misschien delen, kan vervelend zijn, maar constant een keukenblok in je kamer is ook nogal vervelend.
Kamer die ik had voor 350 in de maand was ongeveer even groot. (in een grote stad)
Doe mij dan maar een gewone kamer. Maarja, geen huursubsidie zal misschien wel een rol spelen.
Maar jij weet wat het kost? Ben benieuwd?
¤ 450,- inclusief GWL en internet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:59 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Maar jij weet wat het kost? Ben benieuwd?
Als je werkt of studeert is dat best te doen, aangezien je een groot gedeelte van de dag toch weg bent. Voor iemand zoals Braddie wiens dagbesteding uit internetten, keyboard spelen en vreten bestaat, lijkt het me een hok waar je gek van gaat worden.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik dacht dat in een stream een keer een bedrag van in de 400 euro langs hoorde komen, maar misschien is dat mijn fantasie.
Vind ik nog alles meevallen. Met huursubsidie hoeft hij straks nog maar 150 euro zelf te betalen.quote:
Dit is een goed punt waar ik niet bij stil gestaan had.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:12 schreef Sander166 het volgende:
Als je werkt of studeert is dat best te doen, aangezien je een groot gedeelte van de dag toch weg bent. Voor iemand zoals Braddie wiens dagbesteding uit internetten, keyboard spelen en vreten bestaat, lijkt het me een hok waar je gek van gaat worden.
Krijg je niet aanzienlijk minder subsidie als je huur laag is?quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
[..]
Vind ik nog alles meevallen. Met huursubsidie hoeft hij straks nog maar 150 euro zelf te betalen.
Zoals Ad half liggend een dubbele patat stoof naar binnen werkenquote:
Kan hij wel koken?quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:59 schreef Sheffield het volgende:
Tis wel errug krap hoor, voor dat geld moet toch iets beters te krijgen zijn. Gaat Braddie uberhaupt koken eigenlijk?
Elke dag bij moeder thuis eten! Wel even de dikke BMW een straatje verderop parkeren natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |