quote:
Die heeft hij denk ik wel, maar boven zal comfortabeler zitten. Verwarming, meer ruimte, gelijk kunnen wassen. Denk ik hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mooi, hè
Maar waarom heeft 'ie beneden geen wc?
Op donderdag 23 maart 2017 00:58 schreef leolinedance het volgende:
Hij zei in die eerste toch echt aan zichzelf te gaan werken en af te vallen. "Wacht maar!"quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:30 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij zei in die eerste toch echt aan zichzelf te gaan werken en af te vallen. "Wacht maar!"
Hij zal wel zo'n wasbord bedoeld hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2017 11:30 schreef DieselTank het volgende:
Hoe zit het met het wasbordje die hij voor de zomer zou hebben?
quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij zal wel zo'n wasbord bedoeld hebben
[ afbeelding ]
Dus hij slaapt in de keuken? Daar komt het op neer?quote:
Het stulpje is inderdaad vrij nederig.quote:
Die 2 pitten zullen nooit warm worden denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2017 13:25 schreef Leonos het volgende:
Past goed bij braddie, beetje crackhuis.
Maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed.quote:
Daar komt het altijd op neer in studio's. Jaren in een eenkamer studio gewoond met open keuken, en ja, je slaapt dan in de keuken (maar als je een beetje spoort bouw je een soort afscheiding van kasten oid zodat het toch nog iets lijkt.).quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dus hij slaapt in de keuken? Daar komt het op neer?
Wie heeft dat appartement ooit verzonnen? Wat een achterlijk appartement.
Moet wel heel goedkoop zijn voordat ik met zo iets akkoord zou gaan.
Niet zo cynisch joh. Braad is een man van zijn woord.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed, maar komt wel goed.
Ja maar bij een beetje een normale studio is er wat meer afstand tussen de keuken en je bed.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daar komt het altijd op neer in studio's. Jaren in een eenkamer studio gewoond met open keuken, en ja, je slaapt dan in de keuken (maar als je een beetje spoort bouw je een soort afscheiding van kasten oid zodat het toch nog iets lijkt.).
Ziet er niet zo veel groter uit dan waar ik woonde, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 maart 2017 13:55 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ja maar bij een beetje een normale studio is er wat meer afstand tussen de keuken en je bed.
Als hij zich nu omdraait ligt hij met zijn hoofd in een koekenpan.
Dit is gewoon letterlijk mijn keuken, in een afgesloten ruimte. Nou, daar wil ik niet slapen.
Ben heel erg benieuwd hoe lang hij dit gaat volhouden.
Tja, uiteindelijk ben ik ook begonnen op een kamertje.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ziet er niet zo veel groter uit dan waar ik woonde, eerlijk gezegd
Wel een heeeel stuk duurder trouwens, en dan ook nog in een klein durp.
Ik zou ook passen in dit geval.
Ik dacht dat in een stream een keer een bedrag van in de 400 euro langs hoorde komen, maar misschien is dat mijn fantasie.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:59 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk ben ik ook begonnen op een kamertje.
Maar ik heb in dit geval veel liever een kamer. Gewoon keuken enz gescheiden van je kamer. Misschien delen, kan vervelend zijn, maar constant een keukenblok in je kamer is ook nogal vervelend.
Kamer die ik had voor 350 in de maand was ongeveer even groot. (in een grote stad)
Doe mij dan maar een gewone kamer. Maarja, geen huursubsidie zal misschien wel een rol spelen.
Maar jij weet wat het kost? Ben benieuwd?
¤ 450,- inclusief GWL en internet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:59 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Maar jij weet wat het kost? Ben benieuwd?
Als je werkt of studeert is dat best te doen, aangezien je een groot gedeelte van de dag toch weg bent. Voor iemand zoals Braddie wiens dagbesteding uit internetten, keyboard spelen en vreten bestaat, lijkt het me een hok waar je gek van gaat worden.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik dacht dat in een stream een keer een bedrag van in de 400 euro langs hoorde komen, maar misschien is dat mijn fantasie.
Vind ik nog alles meevallen. Met huursubsidie hoeft hij straks nog maar 150 euro zelf te betalen.quote:
Dit is een goed punt waar ik niet bij stil gestaan had.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:12 schreef Sander166 het volgende:
Als je werkt of studeert is dat best te doen, aangezien je een groot gedeelte van de dag toch weg bent. Voor iemand zoals Braddie wiens dagbesteding uit internetten, keyboard spelen en vreten bestaat, lijkt het me een hok waar je gek van gaat worden.
Krijg je niet aanzienlijk minder subsidie als je huur laag is?quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
[..]
Vind ik nog alles meevallen. Met huursubsidie hoeft hij straks nog maar 150 euro zelf te betalen.
Zoals Ad half liggend een dubbele patat stoof naar binnen werkenquote:
Kan hij wel koken?quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:59 schreef Sheffield het volgende:
Tis wel errug krap hoor, voor dat geld moet toch iets beters te krijgen zijn. Gaat Braddie uberhaupt koken eigenlijk?
Elke dag bij moeder thuis eten! Wel even de dikke BMW een straatje verderop parkeren natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |