Mits hij dit filmt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mooie samenvatting, het kan bijna niet anders dan dat er ons een intense rit in een weergaloze emotionele achtbaan staat te wachten.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:06 schreef chroestjov het volgende:
Je moet niet vergeten dat een politiecel als een soort tweede thuis voelt voor een Van Dijk.
Denk ook dat hij zich daar behoorlijk in verkijkt. Slaapbank, en een buro en je kan al niet meer lopen. Dan moet je nog een (kleding) kast hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:18 schreef foknerd het volgende:
Wat ik niet snap; braddy doet alsof hij de inrichting helemaal moet verzinnen en moet kijken hoe hij het toch allemaal opvult maar Jezus er past nog geen tweepersoons bed in
Dit is Braddie logica en daar zit voor een normaal mens dus geen logica in.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:55 schreef Voszje het volgende:
Ach, z'n stulpje is enorm nederig, maar hij moet toch ergens beginnen. Ik zou overigens niet dagelijks bij mijn vader of moeder gaan eten, lijkt me nogal zonde. Waarom dan überhaupt verhuizen.
Mwah als hij iedere dag bij moeders eet kan hij natuurlijk daar ook zijn kleren in de was gooien en een nieuw setje meenemen ^_^quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Denk ook dat hij zich daar behoorlijk in verkijkt. Slaapbank, en een buro en je kan al niet meer lopen. Dan moet je nog een (kleding) kast hebben.
Of een keukenkastje als kledingkast kan natuurlijk ook.![]()
Dat is waar natuurlijk. Ideaal. Ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:24 schreef foknerd het volgende:
[..]
Mwah als hij iedere dag bij moeders eet kan hij natuurlijk daar ook zijn kleren in de was gooien en een nieuw setje meenemen ^_^
Heerlijk he, zo'n ontwikkeling in de soapquote:
En wel hierom:quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:24 schreef Sander166 het volgende:
100% zeker dus dat dit een fiasco wordt.
Trots om op eigen benen te staan? Zijn hele leven wordt gefinancieërd door de maatschappij. Er is niks 'eigen benen' aan. Hij verplaatst zich van de ene hok naar de andere, maar voor de rest veranderd er niks.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik denk dat de trots op het op eigen benen staan het wint van de verminderde luxe.
Als je al eens ziet hoe trots hij was/is op zijn Twingo. Een eigen plekje is veel beter, toch?
De aankoop van de Beemer helpt dan wel weer mee in jouw voorspelling, misschien vind hij dat al een prestatie genoeg dit jaar. Toch blijf ik goede moed houden.
Scheelt wel dat hij niet zoveel kleding heeft die hij nog past. Dus met 1/2 joggingbroeken, boxers, sokken, 2/3 shirts en een vest kan Bradley al een eind komen. Dat kan je bij wijze van nog kwijt in een schoenendoos als je zou willen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Denk ook dat hij zich daar behoorlijk in verkijkt. Slaapbank, en een buro en je kan al niet meer lopen. Dan moet je nog een (kleding) kast hebben.
Of een keukenkastje als kledingkast kan natuurlijk ook.![]()
Dit is wel zo, ik kan t me niet voorstellen maar hoop wel dat hij tevreden is ermee. Als hij nu nog ongelukkiger wordt weten we zeker dat er nooit gewerkt gaat worden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:50 schreef praadje het volgende:
Ik hoop dat Braad nog even live komt. En dat hij gewoon gaat genieten van zijn 'hok'.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Stream is begonnen ... ! Braddie is niet in een beste bui.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Praadje vraagt het , hij doet het
Grapje tochquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:00 schreef Ingolstadt het volgende:
De reactie van chroestjov over de politiecel is in het verkeerde keelgat geschoten.
"Nou Ingolstadt dan kijk je niet."quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:06 schreef Ingolstadt het volgende:
Hij gaat het tegendeel bewijzen van wat er hier allemaal wordt gezegd
En nu gaat het weer over pedaaleffecten
Hoorde het jaquote:
Leeftijd is slechts een getalquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee man, hij is net zo oud als mijn jongste zoon
Je hebt hem offline gejaagd.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Het beloofd in ieder geval een gruwelijk mooie tijd te worden voor de BradgeTV kijker. Een BMW die op instorten staat en een volgevreten dwerg die in een hok van 4 bij 4 gaat wonen. Als hij slim is installeert hij een paar camera's voor een 24/7 livestream met donaties. Dan heeft hij misschien het geld om de Unox noodles kopen in plaats van de yum yum's.
Leuk weer.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Het beloofd in ieder geval een gruwelijk mooie tijd te worden voor de BradgeTV kijker. Een BMW die op instorten staat en een volgevreten dwerg die in een hok van 4 bij 4 gaat wonen. Als hij slim is installeert hij een paar camera's voor een 24/7 livestream met donaties. Dan heeft hij misschien het geld om de Unox noodles kopen in plaats van de yum yum's.
Hij wenst je moeder een dodelijke ziekte toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Die was al oud.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:17 schreef foknerd het volgende:
[..]
En nog eens. Had hij laatst niet zon filmpje waarin hij oproept dit niet te doen?
Kan ik nu gelijk van mijn bucketlijst strepenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:16 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Je hebt hem offline gejaagd.
het is nog niet eens 16m2, ongeveer 12m2. Zelfs voor een beginnende student is dat krap. Twee persoonsbed kast en bureau en meer past er niet in zo'n kamer...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Is dit, na 10 jaar Braddie op Fok, niet bekend?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:23 schreef Sander166 het volgende:
Braddie is 100% afgekeurd om te werken, maar wil niet zeggen waarom. En ik maar denken dat ze dat alleen deden als je echt niks kan
Waarom niet? We betalen iedere maand 1000 euro voor deze plaat dus dan kan je er net zo goed maar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef Voszje het volgende:
Die plaat blijft hier ook maar hangen, nou alweer over die uitkering...
Is 'ie inmiddels niet een beetje grijs gedraaid?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom niet? We betalen iedere maand 1000 euro voor deze plaat dus dan kan je er net zo goed maar gebruik van maken.
Ik vind het jammer dat deze vlogger moeite heeft met het waarderen van onschuldige grapjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:00 schreef Ingolstadt het volgende:
De reactie van chroestjov over de politiecel is in het verkeerde keelgat geschoten.
Bij 100% afkeur denk ik aan een gehandicapt persoon die niks kan of iemand die in een psychiatrische inrichting zit. Schaf die uitkering af en je zult zien hoeveel van die 100% afgekeurden wel ineens kunnen werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Is dit, na 10 jaar Braddie op Fok, niet bekend?
Logisch he als hij dat zelf in de stream zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef Voszje het volgende:
Die plaat blijft hier ook maar hangen, nou alweer over die uitkering...
Wat mij betreft blies Bradley dit weer nieuw leven in toen hij zei dat hij op "eigen benen" gaat staan. Als je zelfstandig bent dan kan je jezelf in levensonderhoud voorzien. Als je iedere maand afhankelijk bent van een WAjong uitkering dan word je broek nog altijd omhoog gehouden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Is 'ie inmiddels niet een beetje grijs gedraaid?
Ja, naar aanleiding van het gegeven dat het hier tot in den treure terugkomt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:33 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Logisch he als hij dat zelf in de stream zegt
True, uiteraard heb je daar een punt. Echter, 'op eigen benen staan' betekent voor hem dus onder moeders' vleugels vandaan. We kunnen ervan vinden en denken wat we willen, maar die WAjong krijgt hij uiteindelijk niet zomaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat mij betreft blies Bradley dit weer nieuw leven in toen hij zei dat hij op "eigen benen" gaat staan. Als je zelfstandig bent dan kan je jezelf in levensonderhoud voorzien. Als je iedere maand afhankelijk bent van een WAjong uitkering dan word je broek nog altijd omhoog gehouden.
Zal best, ik vraag gewoon wat is zijn reden tot afkeuring? Moet toch bekend zijn hier?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:31 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bij 100% afkeur denk ik aan een gehandicapt persoon die niks kan of iemand die in een psychiatrische inrichting zit. Schaf die uitkering af en je zult zien hoeveel van die 100% afgekeurden wel ineens kunnen werken.
Oude regeling was heel erg soepel. Als je maar lang genoeg volhield in gedrag dat je echt niet kon werken dan kwam je ervoor in aanmerking. Ik heb mensen op sollicitatie gehad vanuit een WAjong die dit letterlijk aan mij vertelde. Als je nu in de WAjong wilt komen dan zijn de regels veel strenger en kom je er alleen nog in als je écht niet kan werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:31 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bij 100% afkeur denk ik aan een gehandicapt persoon die niks kan of iemand die in een psychiatrische inrichting zit. Schaf die uitkering af en je zult zien hoeveel van die 100% afgekeurden wel ineens kunnen werken.
Moet je voor Wajong niet al voor je 18e iets hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oude regeling was heel erg soepel. Als je maar lang genoeg volhield in gedrag dat je echt niet kon werken dan kwam je ervoor in aanmerking. Ik heb mensen op sollicitatie gehad vanuit een WAjong die dit letterlijk aan mij vertelde. Als je nu in de WAjong wilt komen dan zijn de regels veel strenger en kom je er alleen nog in als je écht niet kan werken.
Mijn stiefzusje is ook een fanatieke WAjonger. Inmiddels heeft ze wel parttime werk gevonden, maar dat heeft ook lichtjaren geduurd. Altijd geklaagd over het moe zijn, maar wel altijd de energie om tot in de diepe uurtjes uit te gaan.
Overigens ben ik er ook wel van overtuigd dat er wat mis is met deze mensen. Want zoals zij in het leven staan is ook niet gezond. Dus ze zijn ook ziek, maar niet ziek genoeg om geen dozen te kunnen inpakken achter de productielijn. Vind ik.
* u heeft op de dag dat u 18 jaar wordt een ziekte of handicap;quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:41 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Moet je voor Wajong niet al voor je 18e iets hebben
En als je niet studeerde?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
* u heeft op de dag dat u 18 jaar wordt een ziekte of handicap;
* u kreeg na uw 18e en voor de dag dat u 30 jaar werd een ziekte of handicap. In het jaar voordat u uw ziekte of handicap kreeg, volgde u minimaal 6 maanden een opleiding.
Hij heeft waarschijnlijk die WAjong gekregen in de tijd dat hij alles kort en klein sloeg en niet te handhaven was. Als je de topics erbij pakt van hem uit de jaren 08/12 dan kon iedereen zien dat het een probleemkind was. Punt van discussie is alleen of dit een 'ziekte' is of gewoon een kwestie van mentaliteit? Hij zal ingetwijfeld een beperking hebben, maar je hoeft ook niet werk op niveau te doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
True, uiteraard heb je daar een punt. Echter, 'op eigen benen staan' betekent voor hem dus onder moeders' vleugels vandaan. We kunnen ervan vinden en denken wat we willen, maar die WAjong krijgt hij uiteindelijk niet zomaar.
Ik ben het inderdaad met je eens. Ziekte of mentaliteit, ik kan er niet over oordelen en dat hoeft ook niet. Wel vind ik dat je inderdaad best iets mag doen, als je daartoe in staat bent, óók als het niet leuk is. Ik denk dat het 'alleen leuk werk' willen doen ook wat onhandig wordt verwoord door Bradge. Twee keer nadenken voor hij überhaupt iets typt/zegt zou al een een hoop schelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk die WAjong gekregen in de tijd dat hij alles kort en klein sloeg en niet te handhaven was. Als je de topics erbij pakt van hem uit de jaren 08/12 dan kon iedereen zien dat het een probleemkind was. Punt van discussie is alleen of dit een 'ziekte' is of gewoon een kwestie van mentaliteit? Hij zal ingetwijfeld een beperking hebben, maar je hoeft ook niet werk op niveau te doen.
Alleen dat doet hij niet omdat hij niet geprikkeld wordt om te gaan werken door die uitkering. Hij zegt zelf toch ook alleen te willen werken als het 'leuk werk' is? Als je niet kan werken dan kan je niet werken, leuk of niet.
Ik draai me nog een keer om dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar 1 ding geef ik Bradley wel credits voor. Er zijn velen net als hij en erger in de WAjong, maar daar zie je helemaal niks van terug. Bradley geeft dan toch wat terug in de vorm van vermaak over social media. Alleen al het feit dat ik nu nog bezig ben over hem terwijl ik morgen weer braaf moet werken om half 9 zegt genoeg.
Staat verder niks over, of ik heb niet ver genoeg gelezen.quote:
Ik denk dat Braddie een woedeaanval voelde aankomen en daarom snel de stream afgooide.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar 1 ding geef ik Bradley wel credits voor. Er zijn velen net als hij en erger in de WAjong, maar daar zie je helemaal niks van terug. Bradley geeft dan toch wat terug in de vorm van vermaak over social media. Alleen al het feit dat ik nu nog bezig ben over hem terwijl ik morgen weer braaf moet werken om half 9 zegt genoeg.
Woedeaanvallen zijn natuurlijk wel een manier om wat meer ruimte te creëren in dat claustrofobische hok.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:56 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie een woedeaanval voelde aankomen en daarom snel de stream afgooide.
Daar gaat de borg.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Woedeaanvallen zijn natuurlijk wel een manier om wat meer ruimte te creëren in dat claustrofobische hok.
Heeft Braddie nooit verteld wat ie heeft?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Woedeaanvallen zijn natuurlijk wel een manier om wat meer ruimte te creëren in dat claustrofobische hok.
hij is toch herkeurd en wajong ingetrokken zeg maar? niet per direct maar over een jaar geloof ik dat dat ingaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:23 schreef Sander166 het volgende:
Braddie is 100% afgekeurd om te werken, maar wil niet zeggen waarom. En ik maar denken dat ze dat alleen deden als je echt niks kan
ja hoor, meerdere keren. zoek maar eens ook NLD (non-verbal learning disorder). Overigens ben ik zelf van mening dat dit geen absolute indicatie is voor een Wajong, mensen moeten vooral niet in een uitkering geduwd worden maar juist geactiveerd worden. Ik ben ook bang dat daar bij mr Bradster te lang mee gewacht is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Heeft Braddie nooit verteld wat ie heeft?
Kan niet als je onder de oude Wajong-regeling valt, ze herkeuren iedereen en komen (mits je geen drie ledematen mist en blind bent) wel aandringen dat je wat moet gaan doen, dan trommelen ze je op voor een verplicht oriënterend gesprek in zo'n UWV tent, maar als je daarna weigert hebben ze in principe geen poot om op te staan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
hij is toch herkeurd en wajong ingetrokken zeg maar? niet per direct maar over een jaar geloof ik dat dat ingaat.
weet niet zeker wanneer dat in gaat.
Het is niet zo dat ie ruimte heeft voor een wasmachinequote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:09 schreef foknerd het volgende:
Jezus eerst roepen dat je volledig op jezelf gaat, maar wel 3 dagen eten bij mama, dagje bij papa en de was lekker bij mama brengen.
Er is een gemeenschappelijke wasmachine en droger.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:36 schreef PimD het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ie ruimte heeft voor een wasmachine
Die BMW is straks ook een heel klein beetje van jou!quote:Zolang hij zijn huidige entertainmentniveau weet te handhaven ben ik het UWV dankbaar en betaal ik graag mee aan zijn uitkering.
En hij schroomt zich niet dit vanuit alle hoeken en gaten aan die buitenwereld te tonen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:09 schreef Mr.Ping het volgende:
zien dat iemand zonder werk ook een eigen woning heeft met een auto voor de deur
Waarom zou je jezelf schromen voor de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:13 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
En hij schroomt zich niet dit vanuit alle hoeken en gaten aan die buitenwereld te tonen.
Wat?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik tunede gisteren nog net op tijd in om "je kankermoeder" te horen.
Was wel waard dus
Oh my.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij lacht ons uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Waarom zou je jezelf schromen voor de werkelijkheid.
Er zijn genoeg mensen met een uitkering die alleen maar kunnen klagen dat ze zo weinig krijgen. Hij is tevreden met wat hij heeft en kan doen met zijn uitkering.
Hij las onderstaande post voor en werd enorm madquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Godverdommequote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij las onderstaande post voor en werd enorm mad
[..]
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij las onderstaande post voor en werd enorm mad
[..]
Hij kan zijn blauwe vest wel een paar dagen achtereen aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Heeft Braddie wel genoeg kleren om er een week mee te doen?
Jammer dat ik dat gemist heb.quote:
Niet meer dagelijks van zijn slaapkamer naar het schuurtje en weer terug hoeven lopen scheelt een hoop zweet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:39 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij kan zijn blauwe vest wel een paar dagen achtereen aan.
Dat is ook de reden waarom veel mensen in een uitkeringssituatie geen werk zoeken. De extra baten wegen amper op tegen de kosten van vroeg opstaan en 8 uur per dag iets moeten doen wat niet bijster leuk is. Dit fenomeen heet de armoedeval.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:09 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Die BMW is straks ook een heel klein beetje van jou!![]()
Het zal voor mensen die full time werken maar toch het minimumloon verdienen best een hard gelach zijn om te zien dat iemand zonder werk ook een eigen woning heeft met een auto voor de deur, of kan roken als een ketter of de duurste telefoon heeft.
De motivatie is bij veel werklozen verdwenen door de goede omstandigheden in dit land, maar is dat de schuld van de werklozen of de schuld van dit land?
Voorlopig gaat hij even geen streams meer doen, zei hij in de chat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:16 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten tot er live-streams worden gedaan vanuit bed.
Ik denk dat hij richting de 150 gaat aan het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:09 schreef poker4lifee het volgende:
benieuwd tot hoeveel + kilo's het gaat leiden nu hij de koelkast/keukenkastjes vanuit zijn bed kan opendoen.
misschien een klein tafeltje er tussen proppen 's nachts zodat je de deur niet open kan doen om chips of taart te pakken?
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voorlopig gaat hij even geen streams meer doen, zei hij in de chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |