Leeftijd is slechts een getalquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee man, hij is net zo oud als mijn jongste zoon
Je hebt hem offline gejaagd.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Het beloofd in ieder geval een gruwelijk mooie tijd te worden voor de BradgeTV kijker. Een BMW die op instorten staat en een volgevreten dwerg die in een hok van 4 bij 4 gaat wonen. Als hij slim is installeert hij een paar camera's voor een 24/7 livestream met donaties. Dan heeft hij misschien het geld om de Unox noodles kopen in plaats van de yum yum's.
Leuk weer.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Het beloofd in ieder geval een gruwelijk mooie tijd te worden voor de BradgeTV kijker. Een BMW die op instorten staat en een volgevreten dwerg die in een hok van 4 bij 4 gaat wonen. Als hij slim is installeert hij een paar camera's voor een 24/7 livestream met donaties. Dan heeft hij misschien het geld om de Unox noodles kopen in plaats van de yum yum's.
Hij wenst je moeder een dodelijke ziekte toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Die was al oud.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:17 schreef foknerd het volgende:
[..]
En nog eens. Had hij laatst niet zon filmpje waarin hij oproept dit niet te doen?
Kan ik nu gelijk van mijn bucketlijst strepenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:16 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Je hebt hem offline gejaagd.
het is nog niet eens 16m2, ongeveer 12m2. Zelfs voor een beginnende student is dat krap. Twee persoonsbed kast en bureau en meer past er niet in zo'n kamer...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Is dit, na 10 jaar Braddie op Fok, niet bekend?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:23 schreef Sander166 het volgende:
Braddie is 100% afgekeurd om te werken, maar wil niet zeggen waarom. En ik maar denken dat ze dat alleen deden als je echt niks kan
Waarom niet? We betalen iedere maand 1000 euro voor deze plaat dus dan kan je er net zo goed maar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef Voszje het volgende:
Die plaat blijft hier ook maar hangen, nou alweer over die uitkering...
Is 'ie inmiddels niet een beetje grijs gedraaid?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom niet? We betalen iedere maand 1000 euro voor deze plaat dus dan kan je er net zo goed maar gebruik van maken.
Ik vind het jammer dat deze vlogger moeite heeft met het waarderen van onschuldige grapjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:00 schreef Ingolstadt het volgende:
De reactie van chroestjov over de politiecel is in het verkeerde keelgat geschoten.
Bij 100% afkeur denk ik aan een gehandicapt persoon die niks kan of iemand die in een psychiatrische inrichting zit. Schaf die uitkering af en je zult zien hoeveel van die 100% afgekeurden wel ineens kunnen werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Is dit, na 10 jaar Braddie op Fok, niet bekend?
Logisch he als hij dat zelf in de stream zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef Voszje het volgende:
Die plaat blijft hier ook maar hangen, nou alweer over die uitkering...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |