Het is niet haar geld. Het geld is van de stichting.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Boeien. Als ik moest kiezen tussen dood gaan en misschien langer leven wist ik het ook wel.
Ze heeft geld ingezameld voor haar uitvaart, als er geld zou overblijven zou ze dat besteden aan uitvaarten voor lotgenoten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:43 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat is het probleem nou precies? Dat ze niet dood gaat of zo
quote:Emma vindt echter dat haar verhaal 'gekaapt' is. Ze is al vanaf jonge leeftijd kankerpatiënt en zegt dat ze in 2016 de publiciteit zocht om geld op te halen voor een behandeling. ,,Na contact met de media bleek dat er al veel van dit soort verhalen en acties bestaan, dus gooide ik het op de begrafenis die ik niet kan betalen", zei ze eind vorig jaar.
Kromme vergelijkingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:45 schreef Onnoman het volgende:
wel krom ja.. maar eigenlijk wel logisch..
mensen hebben geld gestort voor een uitvaart en niet voor een genezing..
net als met crowdfunding voor een eigen bedrijf.. als je eerst zegt dat je een huis gaat bouwen, maar daarna toch zegt dat je een auto gaat bouwen.. ja dan zijn mensen genept
Oh, dan heb ik de wet overtreden. Sue me.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:41 schreef matthijst het volgende:
Hoi, ik wil geld inzamelen voor mijn broertje met vlektyfus.
OK, bedankt voor de ca$h, ik koop toch maar een nieuwe auto.
Ja, zover was ik inmiddels ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze heeft geld ingezameld voor haar uitvaart, als er geld zou overblijven zou ze dat besteden aan uitvaarten voor lotgenoten.
Nu blijkt er mogelijk toch nog een behandelmogelijkheid te zijn die niet wordt vergoed, dus wil ze het geld gebruiken voor die behandeling.
Maar dat mag dus niet van de rechter.
Ze vult je breedbeeld gewoon.quote:
Moet je snel zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:46 schreef fukforce het volgende:
Ondanks dat Emma een oplichter is zo ik haar wel geven
doe eens niet zo fascistischquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:46 schreef Waterdrinker het volgende:
Waar bemoeit die bolle negerin zich mee
Je kunt er vanuit gaan dat haar lever op z'n minst vervet is, dus zeker niet gezond.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Shirma heeft 32 gezonde levers, waarom doneert ze er niet 1 aan Emma
lees dit stelletje tokkiesquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Haar uitvaart en die van anderen in dezelfde situatie
Waarom benoemd niemand dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |