elke maandagquote:
zaandamquote:
Zaandamquote:
Lijkt op een flat bij ons in de buurt, maar ja dit soort flats lijken allemaal op elkaarquote:
de neus, de wenkbrouwquote:
Ik zou er zelf ook vanuit gaan dat iemand die een vloer komt leggen dat gewoon vlak doetquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Gierigaard, had gewoon een ondervloer erin gelegd. Als je geen geld hebt om plavuizen te laten verwijderen laat je toch zelf even je handen wapperen, mietje
of aziatisch...quote:
en ook meteen je dakgoten schoonmaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook vanuit gaan dat iemand die een vloer komt leggen dat gewoon vlak doet
heb ik ookquote:
Quequote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en ook meteen je dakgoten schoonmaakt
Is toch normaal binnen zonder schoenen lopen?quote:
Heb ik ookquote:
pasa!quote:
in een flatje moet ie of in de keuken of in de badkamerquote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:40 schreef fukforce het volgende:
Kut bedrijf en nu weet heel Nederland wat voor kut bedrijf dit is
Lasterquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:40 schreef Achterhoker het volgende:
Waardeloos bedrijf, zo'n kromme vloer afleveren.
wat moet ik twee keer met je moeders mutsquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon deze units.
[ afbeelding ]
Nee man, spaanse sloffenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon deze units.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Allemaal reviews plaatsen nu op google
hoogland vloerenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Allemaal reviews plaatsen nu op google
Jetske wel hoor.quote:
Omdat geldquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:43 schreef Szura het volgende:
Maar waarom heeft die kale knar de vloer dan überhaupt gelegd?
Als die geluk heeft, is het de sneltrein.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hij gaat hem smeren na die uitspraak
quote:
quote:
Foking smerigquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Er zijn mensen die hun schoenen thuis aanhouden? Wat voor barbaarse gewoontes zijn dat?
Is illegaal in Noord Dakota.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:43 schreef Oscar. het volgende:
BELACHELIJK DAT JE NIET MET JE SCHOENEN AAN SLAAPT
Je bent niet bekend metquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:42 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lekker makkelijk alle negatieve recensies als laster wegzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |