Ja hoor gaat weer prima. Kan weer normaal lopen en zoquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ha die Karina
Goed om te horen dat je werk hebt, ook al is het 'maar' uitzendwerk
Verder alles goed?
fijnquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor gaat weer prima. Kan weer normaal lopen en zo
Wat doe je nouquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
RIP Hunt. Nu al. Slechte hunt. Mediamarkt rommel, weinig leuks en vroeger was alles beter.
Zo. hunt cliche's gehad.
dat klopt, maar zo hebben we het gewoon al gehadquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat doe je nou
Dit had verspreid over meerdere posts kunnen worden.
hmm tja.. op zich zitten er wel wat goedkopere producten bij, helaas met flinke verzendkosten. Misschien setje ledlampen of batterijen of iets nuttigs.quote:
dat gaat hier ook niet zo makkelijk. Kermis recht voor de deur hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:19 schreef gianni61 het volgende:
hmm, even teruggekeken.
ik kan mijn aandacht beter aan mn werk besteden
wel een goed reden om binnen te blijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat gaat hier ook niet zo makkelijk. Kermis recht voor de deur hier
vroegah, toen was de hunt ook nog leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:13 schreef gianni61 het volgende:
wauw, een topickill op een hunt dag.
vroegah was dit nooit voor gekomen..
Kermis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:25 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, het lukt niet zo mobiel
Ik dacht eventjes een foto te plaatsen van het uitzicht uit het raam naast m'n bureau nu
Jep.quote:
Is er nu weer. Met maar liefst een tientje korting, en 5,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:23 schreef iBenny het volgende:
Jeetje... Er komt een keer wat interessants langs. Hallo Google Home
hier ook hopeloos. Vanmiddag hetzelfdequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Echt ik log net in bij ibood om de hunt maar eens te bekijken en gelijk een doos
Natuurlijk wel weer gewoon onmogelijk om te bestellen uiteraard
Kreeg zelfs niet eens dat irritante scherm maar gewoon tekst van 'temporarily not availible'quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier ook hopeloos. Vanmiddag hetzelfde
of een vliegtuig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:46 schreef EDMAN- het volgende:
Wat een shithunt man, constant dezelfde zooi
Ik wil een keukenweegschaal verdammt nochmal
Ook goed, als het maar geen Makita boormachine isquote:
een Bosch boormachine dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ook goed, als het maar geen Makita boormachine is
Niet geprobeerd. Heb al genoeg dozen gehad door de jaren heenquote:
jawel!!quote:
Dus je hebt een zeldzaam exemplaar, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:37 schreef Quotidien het volgende:
Wat een ripoff, heb destijds een horloge op ibood gekocht van 200 naar 80, bleek dat horloge nergens anders verkocht te worden.
Het enige dat ik ooit heb gekocht bij ibood is 1 keer een doos, dus aan mij hebben ze niet zoveelquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:57 schreef junkiexp het volgende:
Tering wat een triestigheid op dat forum van Ibood over die dikke dozen, is iedereen daar 16 ofzo?
Die boxen zijn volgens mij echt een hoax, wel goed om iedereen online te houden zodat ze de andere troep kopen.
Nou ik zit die unboxing videos te kijken maar ik vind het ook wel troep eigenlijk, batterijoplader, kleding en schoenen die maar net je maat moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige dat ik ooit heb gekocht bij ibood is 1 keer een doos, dus aan mij hebben ze niet zoveel
Het is ook voornamelijk troep ja, had geluk dat er nog een NAS in zat die ik voor 200 heb kunnen verkopen, voor de rest zat er nóg een klein NAS-je in, een kapotte koptelefoon, een beetje kleding en nog een paar andere frutsels waarvan een groot deel retourzendingen waarvan de helft kapot isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nou ik zit die unboxing videos te kijken maar ik vind het ook wel troep eigenlijk, batterijoplader, kleding en schoenen die maar net je maat moeten zijn.
Zag ook een filmpje met een Macbook air maar daar geloof ik geen reet van.
Ik heb wel vaker met dit bijltje gehaktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben dit nu wel in de flashsale http://www.ibood.com/nl/n(...)cker-keukenbijl.html
Ik weet niet wat sommige mensen in de keuken doen ...
Heb je daarna ook deze gebruikt?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:01 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker met dit bijltje gehakt
Nou nee, gewoon een raar dealtje met de fabrikant neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dus je hebt een zeldzaam exemplaar, gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |