En hij stottert als je heel goed naar hem luistertquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:22 schreef Martinello het volgende:
Erben heeft natuurlijk gelijk, maar hij heeft ook zo'n naieve CDA-mentaliteit. Was ook zo stomverbaasd dat er sporters zijn die doping gebruiken.
Dat doet ie al een tijdje hoor. Vroeger veel meer volgens mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hij stottert als je heel goed naar hem luistert
Ik snap hem wel een beetje zonder dat ik hem sympathiek vind. Hij is consequent en blijft achter zijn daden staan.quote:
Ja, dat consequente heeft wel iets, op een rare manier.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:23 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap hem wel een beetje zonder dat ik hem sympathiek vind. Hij is consequent en blijft achter zijn daden staan.
Sinds Sylvana zich aansloot bij DENKquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:23 schreef Oscar. het volgende:
wat is deze, sinds wanneer pakt matthijs iemand aan
Dat is die meid die daar op de stoel zit.quote:
De zus van Carice.quote:
Inderdaad. Normaal is het 1 grote billenlikkerij.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Goede rel bij dit doorgaans zo saaie programma
Godverdommequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Wegenbouwer het volgende:
Nogal hypocriet van Van Nieuwkerk. Zijn salaris is ook verkregen door diefstal.
Nicequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Joezi het volgende:
Hij zit ook bij Pauw vanavond, heerlijke goeie gast
Genot.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Joezi het volgende:
Hij zit ook bij Pauw vanavond, heerlijke goeie gast
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is die meid die daar op de stoel zit.
WORDT JE!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met zo'n accent wordt je ook niet echt serieus genomen.
Het dieptepunt is bereiktquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Wegenbouwer het volgende:
Nogal hypocriet van Van Nieuwkerk. Zijn salaris is ook verkregen door diefstal.
Uh, mijn post was op dezelfde secondequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaJe kwam er net te laat achter he? Geeft niet.
Ga effe naar ONZ ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:27 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Als diefstal maar lang genoeg is geïnstitutionaliseerd is het blijkbaar prima
Hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zus van Carice.
Ze zijn terug, dus in mijn ogen zijn ze schadeloos.
Een dief, een negerin met obesitas, een zweverige schrijver en een ziek meisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |