Ik heb vandaag 10 minuten m'n plas opgehouden. Nu weet ik hoe Gerrit Zalm zich voelde.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:48 schreef ChrisCarter het volgende:
Vandaag heb ik 10 minuten op de wc gezeten. Nu weet ik hoe iemand met prikkelbare darm syndroom zich voelt.
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 18:18:41Was begonnen aan serie '#TheKilling', maar de schrijver heeft kennelijk nog nooit een echt moordonderzoek meegemaakt. Jammer, snel gestopt. reageer retweet
waarom? kan me dat nog wel herinneren en dat mocht ie op tv nog een keer zeggen, maar ik zie de link niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:37 schreef Karina het volgende:
Ik moest meteen hieraan denken:twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 18:18:41Was begonnen aan serie '#TheKilling', maar de schrijver heeft kennelijk nog nooit een echt moordonderzoek meegemaakt. Jammer, snel gestopt. reageer retweet
Omdat dat erna ook gepersifleerd werd op ongeveer dezelfde 'grappige' manier.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
waarom? kan me dat nog wel herinneren en dat mocht ie op tv nog een keer zeggen, maar ik zie de link niet.
Jaa, haha. En dan die reactie over Spongebob.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:37 schreef Karina het volgende:
Ik moest meteen hieraan denken:twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 18:18:41Was begonnen aan serie '#TheKilling', maar de schrijver heeft kennelijk nog nooit een echt moordonderzoek meegemaakt. Jammer, snel gestopt. reageer retweet
oh okquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat erna ook gepersifleerd werd op ongeveer dezelfde 'grappige' manier.
Geweldig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:39 schreef tong80 het volgende:
Cas Mudde schrijft: „Vandaag heb ik 10 minuten naar Metallica geluisterd om te beleven wat gevangen op Guantanamo voelen.”
Kom Weltschmerz, nu doe je jezelf tekort!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb vandaag 10 minuten lang geprobeerd om als een trekpop te reageren op Telegraafberichten om te weten hoe dat voelt, maar dat is mislukt, ben niet dom genoeg.
Jawohl , ook een verkapte hamas aanhanger die van bommel.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was het niet ook van Bommel die toen meeliep met die intifada-roepers?
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:00 schreef BadderHaring het volgende:
Net tien minuten in bad gezeten om te beleven hoe een Syrische drenkeling zich voelt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:24 schreef Oud_student het volgende:
Net ook nog 10 minuten naast mijn stoel gestaan, om te voelen wat Kuzu en Özturk meemaken
Ik zit wel langer in een caravan, op de camping.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:51 schreef Beathoven het volgende:
Net 2 minuten in een caravan opgesloten gezeten om te voelen hoe Harry van Bommel zich voelde.
Potverdorie, dan weet jij als geen ander hoe slachtoffers van mensenhandel zich voelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik zit wel langer in een caravan, op de camping.![]()
Voelt best goed eigenlijk... zonnetje ,biertje, bbq ...
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:19 schreef Oud_student het volgende:
Ik heb me 10 minuten zwart geverfd, om te voelen hoe Sylvana lijdt![]()
(ik voorzie een nieuwe internetrage, zoals planking en het overgieten van mensen met koud water)
Eerder hoe wereldvreemd mensen op Twitter zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:03 schreef Infection het volgende:
Laat nog maar weer eens zien hoe wereldvreemd politici zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |