Iedereen in loondienst is een arbeider of men het zo benoemen wil of niet, het is zo!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
De arbeider bestaat niet meer hoor ik steeds.
2010?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu overdrijf je de zaken schromelijk Pokkelebips.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:21 schreef john2406 het volgende:
Voldoe ik ook om met mijn taalvouten mee te doen, en als men denkt mij te kunnen pikeren ermee, ga U gang!
... en zij kontneukten nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven en dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen.
[..]
Ik verheug mij op de dag dat Pokkel het probeert, wel niet huilen achteraf dan!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven en dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen.
[..]
John is geen Poot hoor, die heeft liever een nat Ktje.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
... en zij kontneukten nog lang en gelukkig.
Jij kijkt echt te veel films.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat en we dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen. "Ja dat was het zeker Pokkelmans, dat was het zeker."
[..]
Klinkt als iets dat Ketchup zou zeggen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat en we dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken met een afgebroken stoelpoot in de aanslag, twijfelend of we door moeten vechten. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen. "Ja dat was het zeker Pokkelmans, dat was het zeker."
[..]
Kaas waarom eigenlijk, probeer jij je eigen onzekerheid met zoiets onder de tafel te drukken?quote:
Jawel. Normale mods niet overigens en daarbij: klonen is ook toegestaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Op de meeste fora kan de crew het IP-adres zien van elke user (juist om klonen te ontdekken). Dat is dus niet mogelijk hier?
Denk het wel dat het mogelijk is, maar dat die functie een modje toebehoren doet?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Op de meeste fora kan de crew het IP-adres zien van elke user (juist om klonen te ontdekken). Dat is dus niet mogelijk hier?
Dank jequote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel. Normale mods niet overigens en klonen is ook toegestaan.
Het eerste forum.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dank jeDit is waarschijnlijk het eerste fora waar ik ooit actief ben geweest waar je een kloon mag hebben.
Klonen wordt toegestaan en de privacy van de gebruiker achter die klonen wordt ook beschermd. Zolang er geen regels mee overtreden worden mag je een miljoenmiljard klonen aanmaken voor al je persoonlijke verhalen en weet ik het allemaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat is prima.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:45 schreef Kaas- het volgende:
Jeroen Dijsselbloem zal Euribob en Disana waarschijnlijk de middelvinger geven en bedanken voor hun voorkeursstem, en zijn zetel in de Tweede Kamer opgeven als hij aan mag blijven als voorzitter van de Eurogroep.
Is toch vrij normaal? Je mag alleen niet met een kloon posten als een van je accounts een ban heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dank jeDit is waarschijnlijk het eerste forum waar ik ooit actief ben geweest waar je een kloon mag hebben.
Iedereen in loondienst moet arbeid verrichten voor de grote dieven met hun loszittende grote poten. Want er moet van hen wel iets te stelen zijn. Toch.?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iedereen in loondienst is een arbeider of men het zo benoemen wil of niet, het is zo!
Knecht of slaaf van de arbeidsgever?
Oeps. Ik had de zinsopbouw veranderd en dat woord vergeten aan te passen.quote:
Dus je kan denken dat je met verschillende personen aan het praten bent terwijl het eigenlijk maar één persoon is. Goed om te weten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klonen wordt toegestaan en de privacy van de gebruiker achter die klonen wordt ook beschermd. Zolang er geen regels mee overtreden worden mag je een miljoenmiljard klonen aanmaken voor al je persoonlijke verhalen en weet ik het allemaal.
Dan geeft men maar inplaats van een account ban een ipban toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal? Je mag alleen niet met een kloon posten als een van je accounts een ban heeft.
Je hebt gelijk. Dit maakt Pokkel wel erg verdacht.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef Monolith het volgende:
Het zou ook wel heel tragisch zijn als iemand zoveel tijd zou verdoen met een infantiele trollkloon.
Nee men verricht arbeid om het goed te hebben, zodat men een betere auto als de rest kan hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen in loondienst moet arbeid verrichten voor de grote dieven met hun loszittende grote poten. Want er moet van hen wel iets te stelen zijn. Toch.?
Veel fora willen het volgens mij niet hebben omdat klonen toch vaak gebruikt worden om te klieren. Nu is FOK! natuurlijk ook wel zo groot (incl. gedeeltes waar persoonlijke verhalen worden gedeeld) dat het eigenlijk ook wel logisch is dat het hier wel kan.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal? Je mag alleen niet met een kloon posten als een van je accounts een ban heeft.
En dan heb je ook nog gevallen waarbij er meerdere mensen op één account zitten. Of meerdere mensen die meerdere accounts delen. Als FOK! een legertje juristen met tijd teveel had zouden die ellenlange discussies voeren over de manier waarop overtredingen van dergelijke accounts behandeld zouden moeten worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dus je kan denken dat je met verschillende personen aan het praten bent terwijl het eigenlijk maar één persoon is. Goed om te weten.
Ja man communisme 4 lyfequote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen in loondienst moet arbeid verrichten voor de grote dieven met hun loszittende grote poten. Want er moet van hen wel iets te stelen zijn. Toch.?
En een deel met de ip adressen van iedere account, of is dat in strijd met de privacy.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog gevallen waarbij er meerdere mensen op één account zitten. Of meerdere mensen die meerdere accounts delen. Als FOK! een legertje juristen met tijd teveel had zouden die ellenlange discussies voeren over de manier waarop overtredingen van dergelijke accounts behandeld zouden moeten worden.
Open er een topic over in WGR.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog gevallen waarbij er meerdere mensen op één account zitten. Of meerdere mensen die meerdere accounts delen. Als FOK! een legertje juristen met tijd teveel had zouden die ellenlange discussies voeren over de manier waarop overtredingen van dergelijke accounts behandeld zouden moeten worden.
Liever niet. Dat moeten die rechtenstudentjes zelf maar oppakken.quote:
Kan dat als je geen minister bent?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:45 schreef Kaas- het volgende:
Jeroen Dijsselbloem zal Euribob en Disana waarschijnlijk de middelvinger geven en bedanken voor hun voorkeursstem, en zijn zetel in de Tweede Kamer opgeven als hij aan mag blijven als voorzitter van de Eurogroep.
Dan ben je zo acht jaar verder.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever niet. Dat moeten die rechtenstudentjes zelf maar oppakken.
Kreunen we toevallig ook zachtjes in elkaars oren, in deze fantasie van je?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken met een afgebroken stoelpoot in de aanslag
quote:
Op dit moment niet maar er gaat al een tijd een discussie rond om het voorzitterschap een reguliere functie te maken en geen toewijzing aan een FM van een lidstaat. We shall see.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik dacht van niet namelijk.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee men verricht arbeid om het goed te hebben, zodat men een betere auto als de rest kan hebben.
Of men van de baas zijn paperclips kan afblijven weet ik niet?
Oja, waarom moet dan alles wat men produceren kan van huis, bananen appels, peren, podiums tot auto's enz reuzengroot zijn.?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee men verricht arbeid om het goed te hebben, zodat men een betere auto als de rest kan hebben.
Of men van de baas zijn paperclips kan afblijven weet ik niet?
Dat is wel ernstig treurig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog gevallen waarbij er meerdere mensen op één account zitten.
Whehe.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kreunen we toevallig ook zachtjes in elkaars oren, in deze fantasie van je?
Als men dat groot wil hebben doet het de economie alleen maar goed, anderen het licht in de ogen niet gunnen ook trouwens!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:34 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Oja, waarom moet dan alles wat men produceren kan van huis, bananen appels, peren, podiums tot auto's enz reuzengroot zijn.?
EN ZO IS HET!!1!~!111quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:59 schreef torentje het volgende:
Alsof de grote dieven met hun loszittende grote poten betalen willen voor geleverde producten, levensmiddelen of diensten. Als men iets heeft en er niet 24 uur per dag oplet is het binnen de kortste tijd verdwenen, als dat niet vastgespijkerd zit.
Of steeds meer mensen zien het licht door toedoen van John?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:00 schreef remlof het volgende:
Oh god een kloon van Sjon die net zo vaag orakelt.
Volgens mij zit Danny hier achter om ons een duurder abo te laten nemen waarmee we meer mongolen kunnen blocken.
Er staat geen enkel vraagteken in de post van torentje. Dat kan John niet zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:00 schreef remlof het volgende:
Oh god een kloon van Sjon die net zo vaag orakelt.
Volgens mij zit Danny hier achter om ons een duurder abo te laten nemen waarmee we meer mongolen kunnen blocken.
Oók geen uitroeptekens. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er staat geen enkel vraagteken in de post van torentje. Dat kan John niet zijn.
Al lid geworden van CU trouwens. Beetje actief worden kan heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oók geen uitroeptekens. Je hebt gelijk.
Maar verder lijkt het er wel heel erg op. Misschien is dit niet z'n vragende maar z'n antwoordende alter ego.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er staat geen enkel vraagteken in de post van torentje. Dat kan John niet zijn.
Actief worden in de vorm van steunen in harde valuta, zou ik nou of niet, maar wel dus ??????!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje actief worden kan heel leuk zijn.
Streel mijn ego nog maar iets zolang het mijn ega maar niet is!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar verder lijkt het er wel heel erg op. Misschien is dit niet z'n vragende maar z'n antwoordende alter ego.
Zet jij jouw oudje dan te koop met deze link?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ere-nieuwe-ipad.html
Och wat haat ik Apple en alles wat het maakt. Binnenkort wel nieuwe ifoon aanschaffen.
Haha.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar verder lijkt het er wel heel erg op. Misschien is dit niet z'n vragende maar z'n antwoordende alter ego.
wat alter ego is? vraag ik me af?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Tussen al die Christelijke gekkies?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al lid geworden van CU trouwens. Beetje actief worden kan heel leuk zijn.
Oeh, ook nieuwe iPhone SE's, met 32 en 128Gbquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ere-nieuwe-ipad.html
Och wat haat ik Apple en alles wat het maakt. Binnenkort wel nieuwe ifoon aanschaffen.
Ze deed jou na, mafklapper.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een andere persoonlijkheid is dat meisje.
Die gristengekkies waar je op hebt gestemdquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Tussen al die Christelijke gekkies?
Dat doe ik elke morgen, in de spiegel kijken en zeggen "Goeiemorgen mafklapper!".quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Neem eens een spiegel en dan zeg jij tegen dat spiegelbeeld maf klapper.
Als dat zo was, zou ik er acuut mee ophoudenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
Het zijn allemaal troll-accounts van Disana denk ik.
Dan bevestig jij dus mijn gedachte, dank daarvoor, wat zegt het spiegelbeeld terug?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik elke morgen, in de spiegel kijken en zeggen "Goeiemorgen mafklapper!".
Wat is eigenlijk een bombrief?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Een Griekse mafklapper probeerde Dijsselbloem te vermoorden.
Ik heb gestemd op CU omdat ik het inhoudelijk eens was met het partijprogramma. Niet omdat ik ''de waarden van Jezus Gristus'' deel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gristengekkies waar je op hebt gestemd
Een pakketje kan ik me voorstellen, maar wat past er in een brief, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is toch een explosief dat eruitziet als een postpakketje?
Explosieven kunnen tegenwoordig heel klein zijn hoor. Zelfs kneedbaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een pakketje kan ik me voorstellen, maar wat past er in een brief, vraag ik me af.
Oh oké, bedankt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Explosieven kunnen tegenwoordig heel klein zijn hoor. Zelfs kneedbaar.
Als het in je handen afgaat heb je aan een beetje explosief snel genoeg hè. Kijk maar naar al die vuurwerkslachtoffers - dan gaat het ook maar om een paar gram springstof.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een pakketje kan ik me voorstellen, maar wat past er in een brief, vraag ik me af.
Ja, maar alleen springstof in een envelop is toch niet voldoende? Of gaat dat wel vanzelf af.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het in je handen afgaat heb je aan een beetje explosief snel genoeg hè. Kijk maar naar al die vuurwerkslachtoffers - dan gaat het ook maar om één paar gram springstof.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar alleen springstof in een envelop is toch niet voldoende? Of gaat dat wel vanzelf af.
Blijkbaar identificeer jij je ermee, want je stemt erop. Hen belachelijk maken is jezelf belachelijk maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Tussen al die Christelijke gekkies?
Dit beter?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo'n envelop. Ja dat kun je nog net brief noemen.
En als je daar 100 gram explosief materiaal in kan krijgen kun je aardig wat schade aanrichten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo'n envelop. Ja dat kun je nog net brief noemen.
Hoe ziek ben je dan.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:50 schreef Tchock het volgende:
Jezus. Dat grijze is kneedbaar explosief, voor de duidelijkheid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:50 schreef Tchock het volgende:
Jezus. Dat grijze is kneedbaar explosief, voor de duidelijkheid.
[ afbeelding ]
Dat is een flinke knal. Mijn denkfout is dat ik zo'n ouderwetse bom met een tikkend klokje voor me zie. Maar er zijn andere materialen en explosieven.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je daar 100 gram explosief materiaal in kan krijgen kun je aardig wat schade aanrichten.
Dit is iets dat mensen met een beejte scheidkundige kennis zelf kunnen maken.
Dit is professioneel spul.
Vooral omdat het 9/10 keer medewerkers en secretaresses en postbodes treft en niet het doelwit. Gelukkig worden ze meestal onderschept.quote:
Dat is wel heel kortzichtig gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijkbaar identificeer jij je ermee, want je stemt erop. Hen belachelijk maken is jezelf belachelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |