Ik ben oorspronkelijk uit India en kan goed koken!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geen vereiste, maar geniet wel mijn voorkeur. En als echt niet kan liefst wel iemand uit Noord-Afrika.
Het draait niet alléén om karakter, zou men kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Draait het niet om karakter? Dat is toch belangrijk.
Small penisquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben oorspronkelijk uit India en kan goed koken!!!
Dokter Bombay, bent U dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Sorry, je maakt geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Oh, geloof mij maar wanneer ik zeg dat ik absoluut niet lelijk ben.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Het draait niet alléén om karakter, zou men kunnen zeggen.
Ik ben mede door jouw vele eisen benieuwd of je op het gebied van uiterlijk tekort schiet.
Ik twijfel er niet aan dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:12 schreef Karina het volgende:
Als je zelfs op FOK! na vijf topics nog geen man hebt gevonden dan kun je het wel vergeten hoor. Je DM zou vol moeten zijn gelopen
Hoi zelf ben ik ook vrij kieskeurige, als ik een vrouw zoek vind ik maar 1 van de 1000 echt leuk!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:12 schreef Karina het volgende:
Als je zelfs op FOK! na vijf topics nog geen man hebt gevonden dan kun je het wel vergeten hoor. Je DM zou vol moeten zijn gelopen
Ja, bizar he! Wat doe ik fout? Moet ik mezelf maar laten zien?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:12 schreef Karina het volgende:
Stiekem zou ik die wel willen lezen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat dat het geval is.
Hoi er zitten zeker meer dan 1000 mannen op FOK!... dus dan zou je toch denken dat er eentje leuk genoeg zou zijn voor haar.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:14 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi zelf ben ik ook vrij kieskeurige, als ik een vrouw zoek vind ik maar 1 van de 1000 echt leuk!
Nou ik zou niet op FOK! zoeken eerlijk gezegd. Dat is sowieso kansloos.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, bizar he! Wat doe ik fout? Moet ik mezelf maar laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |