Geen leuke dingen gedaan?quote:
quote:
Nog bedankt, Elfletterig. Ik was te druk bezig met een presentatie voor te bereiden om mee te kunnen posten, maar ik heb wel van de muziek genoten.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan, jullie bedankt voor het luisteren.
Blij dat je het leuk vond.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog bedankt, Elfletterig. Ik was te druk bezig met een presentatie voor te bereiden om mee te kunnen posten, maar ik heb wel van de muziek genoten.
Heerlijk, die kwetterende vogeltjes 's morgens. Ik kan daar echt van genieten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 06:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen! Leuk dat het lente is, maar van die vogels 's ochtends word ik niet vrolijk.
Oscar! Welkom terug. Hoe was je verjaardag?
Welkom terug Oscar.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goeie smorreges
Verjaardag was prima.heb er zo weinig mogelijk aandacht aan besteed
Ach, ik word dagelijks een dagje ouder. Dat vier ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug Oscar.
Als je geen verjaardag viert, wil dat niet zeggen dat je niet oud word hè?
Ik op zich ook, maar niet dat ik er wakker van word op tijden dat ik nog niet wakker hoef te worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk, die kwetterende vogeltjes 's morgens. Ik kan daar echt van genieten.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goeie smorreges
quote:Op maandag 20 maart 2017 21:53 schreef Tuned22 het volgende:
Zou er bijna iets van Ome Henk ingooien maar knokkels is vast al pleite om back-up te verlenen
Dank uquote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:31 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
met haasten en vliegen toch op tijd op werk, verslapen dus![]()
welkom terug Oscar
tsssk niet eens taart, taart hoort erbijquote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goeie smorreges
Ouwe taartquote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
tsssk niet eens taart, taart hoort erbij
Takes one to know onequote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ouwe taart
* OscarMopperkont haalt straks wel saucijzenbroodjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Takes one to know oneThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is waar hoor. Ik ben zo oud als een fossiel. Er zijn dagen dat ik mij net zo goed kan bewegen als hun.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Teerbaden hielpen toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks!
Maar het is waar hoor. Ik ben zo oud als een fossiel. Er zijn dagen dat ik mij net zo goed kan bewegen als hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |