Het is dat ik het van mijn Engelse ex heb gehoord, anders wist ik het ook nietquote:Op maandag 20 maart 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weer wat geleerd... Ik dacht dat het simpelweg geluksdag betekende...
Op het nummer zingt een Russisch koor en er komen ook een paar woorden uit de Bijbel in voor.
synthpopquote:Op maandag 20 maart 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
En ik blijf jullie op de proef stellen, met een vrij pittig, nieuw synthpop-nummer uit Noorwegen....
Er komt nog meer uit dat vaatje. Maar deze track vind ik nogal... bijzonder. Luistert niet meteen makkelijk weg, maar is erg sterk, vind ik.quote:
quote:VNV Nation
Gisteren om 1:55 ·
My neighbours downstairs (German Marines) are having a welcome home party. I just called to complain because, for a bunch of people playing hip-hop ... that party's waaaaay too quiet. I also requested anything by The Roots or Seed. Well, they turned it up. My requests are now blasting through the floor, and a bunch of Germany's seafaring finest are singing along at the top of their voices
Lijkt me een toffe buurmanquote:
Deze draai je niet voor de eerste keer toch? Klinkt leukquote:Op maandag 20 maart 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wat je van deze vindt, Knokkels
Tweede keer. Na Sondre Lerche besloot ik even in Noorwegen te blijven.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze draai je niet voor de eerste keer toch? Klinkt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
En wat ik hierboven schreef, geldt precies zo voor deze plaat. Maar dan Zweden, in plaats van Noorwegen
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
10cc, een bandnaam die is vernoemd naar de omvang van de gemiddelde zaadlozing...
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
10cc, een bandnaam die is vernoemd naar de omvang van de gemiddelde zaadlozing...
Nopequote:
alleen is de gemiddelde zaadlozing 3 à 4 ccquote:Op maandag 20 maart 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er gaan verschillende verhalen over, maar dit is er één van ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |