SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Ahhhquote:Op maandag 20 maart 2017 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het liedje heet Green Light....
cooolquote:Op maandag 20 maart 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb hier ooit, met heel simpele middelen, zelf eens een remixje van gemaakt, trouwens....
Klinkt spann0nd!quote:Op maandag 20 maart 2017 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
De plaat hierna vormt de opmaat naar een heel extreem blokje...
quote:Op maandag 20 maart 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Herinnert u zich deze nognognognognognog?
Ik weet niet waarom. Maar ja. Ik herinner deze nogquote:Op maandag 20 maart 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Herinnert u zich deze nognognognognognog?
quote:Op maandag 20 maart 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik haak ook even in.
Dit was lange tijd ons laatste wapenfeit mbt het ESF volgens mij. Daarna hebben we jarenlang de finale niet gehaald.
Oh ja, wat Elfletterig al zei dus![]()
Is deze nou beter, of de Light versiequote:
Klopt. Ik vond het leuk om deze weer eens van stal te halen, als opwarmertje voor - uiteraard - Extreme. De plaat die je wist dat ging komenquote:Op maandag 20 maart 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik haak ook even in.
Dit was lange tijd ons laatste wapenfeit mbt het ESF volgens mij. Daarna hebben we jarenlang de finale niet gehaald.
Ha, livelinkquote:Op maandag 20 maart 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik haak ook even in.
Dit is 100x beter!quote:Op maandag 20 maart 2017 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is deze nou beter, of de Light versie
Ow, je had het idee zelf ook al opgevat?quote:Op maandag 20 maart 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond het leuk om deze weer eens van stal te halen, als opwarmertje voor - uiteraard - Extreme. De plaat die je wist dat ging komen
Uiteraardquote:Op maandag 20 maart 2017 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, je had het idee zelf ook al opgevat?
Ik snap 'm niet?quote:Op maandag 20 maart 2017 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
De hele show naar de tering laten lopen vanwege technische problemen!
omdat ik meestal inspiratie haal uit wat er in het topic gezegd wordtquote:
quote:
Owwwww!quote:Op maandag 20 maart 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
omdat ik meestal inspiratie haal uit wat er in het topic gezegd wordt
Maar je had zelf de link ook al gelegd tussen Extreme en ehh.. Extreme Light![]()
Best goede gelijkenis
Nietus!quote:Op maandag 20 maart 2017 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
De hele show naar de tering laten lopen vanwege technische problemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 20 maart 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nietus!
Owjah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah zo... - Ik had gewoon een "extreem" blokje voorbereidquote:Op maandag 20 maart 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
omdat ik meestal inspiratie haal uit wat er in het topic gezegd wordt
Maar je had zelf de link ook al gelegd tussen Extreme en ehh.. Extreme Light![]()
Best goede gelijkenis
Met de Bourne's Ultimatum-versie van Extreme Ways. Het nummer is een paar keer opnieuw opgenomen na de originele release op het album 18.quote:
Moby is okee, vinnikwelquote:Op maandag 20 maart 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met de Bourne's Ultimatum-versie van Extreme Ways. Het nummer is een paar keer opnieuw opgenomen na de originele release op het album 18.
Het is altijd één van m'n favoriete Moby-tracks geweest.
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is alweer de laatste track van het extreme blokje
Ik krijg Baywatch visioenen hiervan. Whutquote:Op maandag 20 maart 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is alweer de laatste track van het extreme blokje
Beetje wel hè? Je hoort het David Hasselhoff zo zingen...quote:Op maandag 20 maart 2017 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik krijg Baywatch visioenen hiervan. Whut
Ja, dat was wel engquote:Op maandag 20 maart 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje wel hè? Je hoort het David Hasselhoff zo zingen...
quote:A red letter day (sometimes hyphenated as red-letter day or called scarlet day in academia) is any day of special significance or opportunity. Its roots are in classical antiquity; for instance, important days are indicated in red in a calendar dating from the Roman Republic (509–27 BC).[1] In medieval manuscripts, initial capitals and highlighted words (known as rubrics) were written in red ink. The practice was continued after the invention of the printing press, including in Catholic liturgical books. Many calendars still indicate special dates and holidays in red instead of black. The practice did not originate,[citation needed] as it often assumed, from Medieval church calendars or a requirement that important holy days be marked in red from First Council of Nicaea in 325 AD, as has widely been claimed.
On red letter days, judges of the English High Court (Queen's Bench Division) wear, at sittings of the Court of Law, their scarlet robes (see court dress). Also in the United Kingdom, other civil dates have been added to the original religious dates. These include anniversaries of the Monarch's birthday, official birthday, accession and coronation. In the universities of the UK, scarlet days are when doctors may wear their scarlet 'festal' or full dress gowns instead of their undress ('black') gown.
In Norway, Sweden, Denmark and South Korea and some Latin American countries, a public holiday is sometimes referred to as "red day" (rød dag, röd dag, 빨간 날), as it is printed in red in calendars.
absoluutquote:Op maandag 20 maart 2017 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze van Billy Joel paste mooi in het blokje
Weer wat geleerd... Ik dacht dat het simpelweg geluksdag betekende...quote:
Het is dat ik het van mijn Engelse ex heb gehoord, anders wist ik het ook nietquote:Op maandag 20 maart 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weer wat geleerd... Ik dacht dat het simpelweg geluksdag betekende...
Op het nummer zingt een Russisch koor en er komen ook een paar woorden uit de Bijbel in voor.
synthpopquote:Op maandag 20 maart 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
En ik blijf jullie op de proef stellen, met een vrij pittig, nieuw synthpop-nummer uit Noorwegen....
Er komt nog meer uit dat vaatje. Maar deze track vind ik nogal... bijzonder. Luistert niet meteen makkelijk weg, maar is erg sterk, vind ik.quote:
quote:VNV Nation
Gisteren om 1:55 ·
My neighbours downstairs (German Marines) are having a welcome home party. I just called to complain because, for a bunch of people playing hip-hop ... that party's waaaaay too quiet. I also requested anything by The Roots or Seed. Well, they turned it up. My requests are now blasting through the floor, and a bunch of Germany's seafaring finest are singing along at the top of their voices
Lijkt me een toffe buurmanquote:
Deze draai je niet voor de eerste keer toch? Klinkt leukquote:Op maandag 20 maart 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wat je van deze vindt, Knokkels
Tweede keer. Na Sondre Lerche besloot ik even in Noorwegen te blijven.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze draai je niet voor de eerste keer toch? Klinkt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
En wat ik hierboven schreef, geldt precies zo voor deze plaat. Maar dan Zweden, in plaats van Noorwegen
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
10cc, een bandnaam die is vernoemd naar de omvang van de gemiddelde zaadlozing...
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
10cc, een bandnaam die is vernoemd naar de omvang van de gemiddelde zaadlozing...
Nopequote:
alleen is de gemiddelde zaadlozing 3 à 4 ccquote:Op maandag 20 maart 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er gaan verschillende verhalen over, maar dit is er één van ja...
zoietsquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is Vouter dan ik dacht... En het komt ook nog gewoon uit mijn eigen collectie
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 20 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd naar jullie mening over dit nummer...
Vrij rustig, moet je voor in de stemming zijn denk ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd naar jullie mening over dit nummer...
Ik had het vandaag met een nieuw nummer van Yellow Claw.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het intro-pingeltje van de nieuwe Clean Bandit zou feilloos in dat Belgische nummer passen. Ik heb het geprobeerd.... - beide tracks lopen feilloos in elkaar over.
dag heerquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 20:45 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik dametjes had gezegd was het nog beroerder
Jaaa tis al goedquote:Op maandag 20 maart 2017 20:45 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Mwah ik weet vrij zeker dat ik een man ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |