Neem jij het niet allemaal net even te serieus?quote:Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en voor die mongolen die, terwijl het zand nog niet op het graf lag, over mij gingen roddelen gister: de tyfus voor jullie. Bedankt ieder die hun daarop aan heeft gesproken.
Of jij mijn opmerkingquote:Op maandag 20 maart 2017 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neem jij het niet allemaal net even te serieus?
quote:Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en voor die mongolen die, terwijl het zand nog niet op het graf lag, over mij gingen roddelen gister: de tyfus voor jullie. Bedankt ieder die hun daarop aan heeft gesproken.
Geen dank.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
hafcfanquote:Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Huh wat? Is dit beeldspraak of moet ik je condoleren.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Beeldspraak. Mijn graf. Mijn ban. Mijn alles. Mijn leven. Mijn Feyenoordquote:Op maandag 20 maart 2017 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh wat? Is dit beeldspraak of moet ik je condoleren.
Je hebt van het weekend weer niet geneukt dus?quote:Op maandag 20 maart 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beeldspraak. Mijn graf. Mijn ban. Mijn alles. Mijn leven. Mijn Feyenoord.
Je moeder telt niet, dus neequote:Op maandag 20 maart 2017 19:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt van het weekend weer niet geneukt dus?
Dat kan kloppen want mijn moeder zit op dit moment op Bonaire.quote:
Echt een kuteiland.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat kan kloppen want mijn moeder zit op dit moment op Bonaire.
Zal best, ze is daar puur om te zonnen .quote:
Lekker hoor.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat kan kloppen want mijn moeder zit op dit moment op Bonaire.
Wat is er mis met Bonaire?quote:
Moet ze lekker zelf wetenquote:Op maandag 20 maart 2017 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal best, ze is daar puur om te zonnen .
Welk resort?quote:Op maandag 20 maart 2017 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal best, ze is daar puur om te zonnen .
Geen idee.quote:
Volgens mij is zijn vriendin er, hij zal wel bang zijn dat we over zijn sexavonturen beginnen als zij erbij is.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:42 schreef Scrummie het volgende:
Over het zonnige buitenland gesproken; waar is knut? Die is al een weekje ofzo stil toch?
Hehe, goed punt.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn vriendin er, hij zal wel bang zijn dat we over zijn sexavonturen beginnen als zij erbij is.
Waarom ben je zo ongeïnteresseerd in het leven van je moeder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |