quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Dat is Annekim en terecht!quote:Op zondag 19 maart 2017 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me zwaar klote als je lievelings naar huis wil gaanMaar dit is niet de favo voor Marc
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Heeft die Marc nou gewoon catering op de boederie ? Ziel hele lading schalen daar op een tafel staan. Of soort thuisbezorgd.nl in Zambia ?![]()
invriezen.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:47 schreef zoem het volgende:
Hij oogst even hele planten tegelijk, dat krijg je nooit op![]()
Hij is geen bedrijfsleider maar een slavendrijverquote:Op zondag 19 maart 2017 20:47 schreef loekf het volgende:
Heeft die Marc nou gewoon catering op de boederie ? Ziel hele lading schalen daar op een tafel staan. Of soort thuisbezorgd.nl in Zambia ?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Dat ze dan in de laatste uitzending die bril, inclusief neus afzet.Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 20:47 schreef HRC2020 het volgende:
'We hebben heel veel gemeen, in mijn familie spelen ook mensen een muziekinstrument'![]()
![]()
Is dat die blije krullenbol?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Nee hoor, hier gaat heus wel wat mest op enzo... En een middeltje tegen koolvlieg enzoquote:Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Herman gaat voor de dubbelzinnige opmerkingen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Polygamie ftwquote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Schuine moppen met Herman."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Herman laat ze allebei snoepen van zijn baguettequote:
quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik denk dat hij oprecht met die 2 zou willen samenwonen, lekker met zijn drie in een huis.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij heeft in ieder geval nog niet lopen ruften..quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Herman wil zijn zakje wel legen in Fleur's oren.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Net zoals de hond van Marc zojuist?quote:Op zondag 19 maart 2017 20:49 schreef matthijst het volgende:
Sandra lijkt me echt zo'n kakkertje.
Wat doet die daar?![]()
Dat wordt een bloedbadquote:Op zondag 19 maart 2017 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht met die 2 zou willen samenwonen, lekker met zijn drie in een huis.
Ze zijn allebei nog maagd"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Alberdien heeft echt het meest dooie kapsel ooit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Herman wil zijn zakje wel legen in Fleur's oren.![]()
Nog even en ik ga die wanhopige nog lief vinden ook
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Herman the pussydestroyerquote:Op zondag 19 maart 2017 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat wordt een bloedbad
Ze zijn allebei nog maagd
Dat kan hij vergetenquote:Op zondag 19 maart 2017 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht met die 2 zou willen samenwonen, lekker met zijn drie in een huis.gaan die meiden nooit accepteren
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Herman gaat 1 keer erin en is wel klaar hoorquote:Op zondag 19 maart 2017 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat wordt een bloedbad
Ze zijn allebei nog maagd
Dat kost toch geen drol in dat soort landen.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:47 schreef loekf het volgende:
Heeft die Marc nou gewoon catering op de boederie ? Ziel hele lading schalen daar op een tafel staan. Of soort thuisbezorgd.nl in Zambia ?
Je kunt wel de geëmancipeerde westerling uithangen en zeggen dat je geen personeel in huis wilt, maar aan de andere kant bezorg je daar ook weer een paar dorpelingen een inkomen mee.![]()
Lijken me wel het type ervoor.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan hij vergetengaan die meiden nooit accepteren
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zou wel een enorme plottwist zijnquote:
Olke moet praten over zijn gefoellus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja lekker met 3 flirten Yvon, natuurlijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2017 20:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Met schommelstoel op de veranda zitten is wel baas op zich.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar doet ze mee aan denken
Hij moet er gewoon eentje nemen achterin de stal. Krijg je meer competitie onderling en dan zeuren ze niet meer.![]()
Vegi gaat wegOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Omdat ze vegetarisch is... Wat een dombo."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Olke zal nooit een Frysk uit zichzelf wegsturenquote:
Sandra vind ik qua persoonlijkheid het leukst, ze ziet er alleen al zo oud uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dus jullie vrouwen kicken er blijkbaar op als wij mannen met drie vrouwen tegelijk flirten. Yvon bedankt!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Harriet ziet er eerder 33 uit dan Eline
Ik vond haar en Sandra leuk
Ze is vegetariër en Olke wil wel bevredigd worden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
de beestenquote:Op zondag 19 maart 2017 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Harriet, maar ze was wel de beste met de dieren.![]()
Voor een vegetariër is dit toch ook een soort concentratiekamp? Ik zie dat ook niet goed aflopen hoor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sandra is leuk, heeft een karakter, weet van aanpakken... ik hoop dat hij haar kiest
Alberdien heeft een keutel dwarszittenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
*trekt handschoentjes aanquote:Op zondag 19 maart 2017 20:54 schreef loekf het volgende:
Harriet weg, hoe gaat Olke nou insemineren ?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gvd
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit is weer lekker gemonteerd.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Stikt de moord van de tandpijnquote:Op zondag 19 maart 2017 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Alberdien heeft een keutel dwarszittenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ze moest hem afbreken.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Alberdien heeft een keutel dwarszitten![]()
Of ze nog even op wil schietenquote:Op zondag 19 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Lekker akward wachten tot iemand klaar is op de wc
Heeft net stevig zitten schijtenquote:Op zondag 19 maart 2017 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Alberdien heeft een keutel dwarszitten![]()
Alberdien moest even schijten.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Denk ik ook.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Olke kiest voor Sandra als uiteindelijke date.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Sandra.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:55 schreef Jinkx het volgende:
Ah. De hand op de schouder van Claudia was een teken van genegenheid van Olke.Your beauty never ever scared me.![]()
Moeder geeft formatieadvies aan Herman zijn vrouwkesJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ze moest even Sven Kramer op de juiste baan zetten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik ook netquote:Op zondag 19 maart 2017 20:55 schreef zoem het volgende:
[..]
De hond van Marc ook al. Wat een schijtaflevering![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 20:56 schreef matthijst het volgende:
Herman kruipt straks per ongeluk bij mama in bed.![]()
![]()
Moeders wil bitchfight."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Soms denk ik het ook, maar ik wil het niet zeggen.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze lijken allemaal een verstandelijke handicap te hebbenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2017 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze moest even Sven Kramer op de juiste baan zetten.
Is dit Herman zijn schoonzus of zus?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom komt die milf niet herkenbaar in beeld?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Anne en moeder lijkt enorm op elkaar
Moeders voert ze dronken en dan kan Herman er straks overheen
nvmLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zit er nog inquote:Op zondag 19 maart 2017 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Zit Voorhoofd nog in dit programma eigenlijk?
Of is er die al uitgekickt?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Stokbrood in de hol.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
Dat wordt één grote orgie daar in Frankrijk![]()
Is er nogquote:Op zondag 19 maart 2017 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Zit Voorhoofd nog in dit programma eigenlijk?
Of is er die al uitgekickt?
Die vader is Herman over 30 jaar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Mara
Dus je ligt straks met je moeder of met je minderjarige zusje in bed. Moeilijke keuze.quote:Op zondag 19 maart 2017 20:59 schreef matthijst het volgende:
Die ene lijkt op zn moeder, die andere op zn zusje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 20:59 schreef matthijst het volgende:
Die ene lijkt op zn moeder, die andere op zn zusje.![]()
Z'n kapsel heeft wel wat weg van die tv-vent van RTL-Z waar ooit zo'n [PAINT} topique van was op fokpindazakje![]()
Zal die oudste vertrekken bij Deevid?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 19 maart 2017 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je ligt straks met je moeder of met je minderjarige zusje in bed. Moeilijke keuze.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voorhoofd is echt een saaie muts man. Ik heb niks met die meid.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb je bij Voorhoofd ook.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:00 schreef matthijst het volgende:
Die mond gaat nooit vervelen.
Kan je uren naar kijkenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie niks anders meer, net als bij voorhoofdquote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 21:00 schreef Chai het volgende:
Hopelijk mogen omgekeerde mond en voorhoofd blijven, die zijn leuker dan die saaie SuzanneYour beauty never ever scared me.![]()
Die Dennis met dat hardcorekapsel jaquote:Op zondag 19 maart 2017 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Z'n kapsel heeft wel wat weg van die tv-vent van RTL-Z waar ooit zo'n [PAINT} topique van was op fok![]()
![]()
Suzanne is de leukste.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:00 schreef Chai het volgende:
Hopelijk mogen omgekeerde mond en voorhoofd blijven, die zijn leuker dan die saaie Suzanne"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze zien echt niet dat Voorhoofd elke keer vooraan staat, voorin zit, etc
Mara haar wereld staat letterlijk op zijn kop.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Voorhoofd 2 lijkt onwijs op Nynke de Jong.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja, ze is dominant. Wil niet zeggen dat David haar ook het leukst vindt.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zien echt niet dat Voorhoofd elke keer vooraan staat, voorin zit, etc![]()
Degene die het snelst de zak van David leeg kan zuigen mag blijven.
Dat zou nog een leuk element zijn om toe te voegen aan bzv
Lekker zo met die bolle een boerderij proberen te maken van pure schroot in Roemenië
Moet je sadistisch voor zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat hij haar ook uiteindelijk kiest. 2 dominante types.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, ze is dominant. Wil niet zeggen dat David haar ook het leukst vindt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
2e scherm genot.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat zou nog een leuk element zijn om toe te voegen aan bzv![]()
Wint Yvon elke keer.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat zou nog een leuk element zijn om toe te voegen aan bzvHaters everywhere but I don't really care.![]()
Mara exit
En Jorien is niet op haar mondje gevallen zeg maarquote:Op zondag 19 maart 2017 21:02 schreef loekf het volgende:
Mond mag naar huis, David valt op mooie mondjes![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Mara haar wereld staat letterlijk op zijn kop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
David is zelf nog een kind.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:02 schreef -Magica- het volgende:
Suzanne is ook geen goed idee die wil binnen een paar jaar kinderen![]()
![]()
WTF
Voorhoofd gaat weg, nice“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ooooooooh daar sta je dan met je zekere houding
Hij zei het bij het begin al; 'lijken we niet teveel op elkaar'.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Het is zoals het is"
heb zo'n ontzettend hekel aan die uitspraak he
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Zou zij straks nog een sneer uitdelen?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Psycho ogen van Jorien
REMEMBER THIS FACE"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Pissed.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
Psycho ogen van Jorien
REMEMBER THIS FACE
Ghehequote:Op zondag 19 maart 2017 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij gaat voor de mond, met al haar mogelijkheden.![]()
Ze is echt woest volgens mijThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Duimen.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou zij straks nog een sneer uitdelen?![]()
Qua uiterlijk is Jolien wel de leuksteThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die is de weg wel kwijt
Ik wil een referendum zodat David met Jorien gaatVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mwaquote:Op zondag 19 maart 2017 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua uiterlijk is Jolien wel de leukste![]()
Zou Jorien hem naderhand ook nog zijn gaan stalken?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
She got playedquote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wie is Jolien? De mond? Want dat is wel de lekkerste afgezien van de mont.quote:Op zondag 19 maart 2017 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua uiterlijk is Jolien wel de leukstepindazakje![]()
Wow echt, ze is bezetenquote:Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
Psycho ogen van Jorien
REMEMBER THIS FACE![]()
Vind MondMara toch leukerquote:Op zondag 19 maart 2017 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua uiterlijk is Jolien wel de leukste![]()
Bel Thierry Baudet maar evenquote:Op zondag 19 maart 2017 21:04 schreef Maraca het volgende:
Ik wil een referendum zodat David met Jorien gaat
Hij wil een lievere, die NIET voorin zit
Komt een beetje onvolwassen over.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit snap ik wel hoor. David heeft gelijk, die lijken teveel op elkaar... En denk dat David een iets minder dominant persoon zoekt wat hem niet klem kan lullen...![]()
Heel raar dit.
Sta je daar blij te doen met de vrouw die dezelfde dude wil
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die mond van Mara heeft iets waanzinnigs aantrekkelijks, terwijl het eigenlijk een hele lelijke mond is."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind het super ongemakkelijkquote:Op zondag 19 maart 2017 21:06 schreef marcodej het volgende:
Die mond van Mara heeft iets waanzinnigs aantrekkelijks, terwijl het eigenlijk een hele lelijke mond is.
Dat laatstequote:Op zondag 19 maart 2017 21:06 schreef Kinga het volgende:
Dit snap ik wel hoor. David heeft gelijk, die lijken teveel op elkaar... En denk dat David een iets minder dominant persoon zoekt wat hem niet klem kan lullen...Ze had het al over dat het even botst bij een ruzie. Tja dat heb je ook niet bij iedereen.
Misschien is ze wel heel vaardig met dat mondjequote:Op zondag 19 maart 2017 21:06 schreef marcodej het volgende:
Die mond van Mara heeft iets waanzinnigs aantrekkelijks, terwijl het eigenlijk een hele lelijke mond is.
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: