Om heel eerlijk te zijn maakt het me allemaal niet zoveel uit maar als jij dat graag wil ben ik voor AZquote:Op zondag 19 maart 2017 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Tagliano en ik vandaag voor AZ.
Dit lijkt mij evidentquote:Op zondag 19 maart 2017 16:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax wint de Europa League. Feyenoord de titel en PSV wordt tweede en gaat via de playoffs naar de CL.
Drie ploegen in de Champions League
Moeten jullie weten.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
9 uur gaan Coco, Roland en ik PSG-Lyon kijken
Zeker, AZ is niet echt in vorm.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik hebben daar alle vertrouwen in.
YES!quote:Op zondag 19 maart 2017 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn maakt het me allemaal niet zoveel uit maar als jij dat graag wil ben ik voor AZ
Bij Barca - Arsenal was ik nog wel voor Barca denk ik. Hadden ook gewoon niet zoveel vervelende spelers. Puyol, Xavi, Iniesta, Giuly, etc.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij maken allemaal eens allemaal fouten. Voor Barca juichen is een van de grootste fouten wat je kan begaan in het leven.
Goede zaakquote:Op zondag 19 maart 2017 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Excelsior heeft vandaag gewoon 3x vol mogen trappen voor slechts 1 gele kaart
Nee hoor, dan ga je haxen,.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
9 uur gaan Coco, Roland en ik PSG-Lyon kijken
Heeft kampioen volgend jaar nog rechtstreeks CL?quote:Op zondag 19 maart 2017 16:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax wint de Europa League. Feyenoord de titel en PSV wordt tweede en gaat via de playoffs naar de CL.
Drie ploegen in de Champions League
Daarom Heraclesquote:Op zondag 19 maart 2017 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij maken allemaal eens allemaal fouten. Voor Barca juichen is een van de grootste fouten wat je kan begaan in het leven.
Ja, laatste jaar.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft kampioen volgend jaar nog rechtstreeks CL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |