Pussy haat Faxie tochquote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat minder klagen en wat meer schijt aan de wereld hebben Faxie dan rollen de poezen vanzelf om je heen, ge bent 'n goei menneke zouden we hier zeggen
sounds like a planquote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey dit ja. Gezicht vol in de make-up. Likeurtje.
Party tonight
Lekker wild doen?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Party tonight
Vol in de make up was me iets te ambitieus, maar verder cheers babequote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Party tonight
Deze avond gaat eindigen met je nek achterover en piemel in jequote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Party tonight
oh ja dat kan ik allemaal niet johquote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ow ik heb trouwens bij de Etos een hele mooie highlighter gekocht! Een roze, van Revolution.
Misschien op de locatie zelf? Waar ga je heen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal niksZelfs de zeekoeien lusten er geen brood van
Dit ben ikquote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:37 schreef Allures het volgende:
Ik zit met 2 dekentjes en een kruik op de bank. Zo soep als avond eten en dan een filmpje en naar bedzo sprankelend
Kijkduinquote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien op de locatie zelf? Waar ga je heen eigenlijk?
Ja maar toch een likequote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een zeekoe. Ga je toch weer lopen huilen.
Nee, slaap alleen vannachtquote:Op zaterdag 18 maart 2017 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze avond gaat eindigen met je nek achterover en piemel in je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |