ook fijnquote:Op zaterdag 18 maart 2017 11:56 schreef Allures het volgende:
[..]
die Hosti is er vandoor met zijn vrienden dit weekend
Ik help wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die kan ik wel maken
Maar dan moet ik hem zelf helemaal opeten.
quote:
Vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:00 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat nog wat aparts of is het het zelfde als marmercake
Nog een bonus ook dan. Tof.quote:
ik zal de caissière eens lief vragen bij de appiequote:
Die kan toch niet tippen aan CLquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:09 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zal de caissière eens lief vragen bij de appie
altijd uit op je money die wijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, moet je weer geld aan haar geven daarvoor. k*thoer dat ze is!
Nu ook zin in cake
Precies. En dan ook niet eens niet altijd maar klaarstaan voor gelijk seks... stom gedoe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. En dan ook niet eens niet altijd maar klaarstaan voor gelijk seks... stom gedoe.haha tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snap ik die traditie niet zo, hij houdt zichzelf redelijk in leven en zo![]()
![]()
Wat zei Elvi de vorige keer ook alweer? Gewoon zelf voor jezelf betalen dan ben je geen seks verschuldigdquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:32 schreef Allures het volgende:
[..]
haha tnx
Al snap ik die traditie niet zo, hij houdt zichzelf redelijk in leven en zo![]()
oh ik bedoelde elkaar feliciteren met een derde partijquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat zei Elvi de vorige keer ook alweer? Gewoon zelf voor jezelf betalen dan ben je geen seks verschuldigd![]()
Maar vraag me wel af hoeveel % van de mannen echt die verwachting hebben (wanneer ze echt eerlijk zijn).
Oh sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:40 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ik bedoelde elkaar feliciteren met een derde partij
Ik denk meer mannen dan wij hopen. Vooral als ze echt eerlijk zijn zonder dat iemand er achter kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft de mannen, denk dat een eerlijk antwoord krijgen ook lastig is,of dat gewoon alle verzuurde mannen dat vinden, dat kan ook nog.
Ik betaal over het algemeen sws voor mijzelf want ik vind gewoon dat dat hoort aangezien mannen en vrouwen tegenwoordig redelijk gelijk zijn.
De tijd dat alleen mannen een inkomen hadden (bijv jaren 50) en dat dan de man alles hoorde te betalen is ook echt wel voorbij. Voor die tijd gewoon logisch en vanzelfsprekend maar begrijp niet dat we/vrouwen daaraan vast willen houden in 2017.
Maar vind jij het wel vanzelf sprekend dat jij alles betaalt?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:46 schreef Ruse het volgende:
ik ben goed opgevoed door mijn moeder denk ik, want ik snap echt niet waarom de rekening en wel of niet sex met elkaar verbonden zouden zijn.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:46 schreef Ruse het volgende:
ik ben goed opgevoed door mijn moeder denk ik, want ik snap echt niet waarom de rekening en wel of niet sex met elkaar verbonden zouden zijn.
nee, ook nietquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar vind jij het wel vanzelf sprekend dat jij alles betaalt?
Naar gelang inkomen toch? Hoewel dat bij een eerste paar dates beetje lastig is. Loonstrookjes vergelijken is niet echt romantisch.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar vind jij het wel vanzelf sprekend dat jij alles betaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |