Ja godver lul, zeg dan meteen dat jij het bentquote:Op zaterdag 18 maart 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
Vosss weet hoe ver weg schuumert was, iets met witte terrasstoelen.
DE muziek is nog haast hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 02:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja godver lul, zeg dan meteen dat jij het bent
Jewel, maar dat wist ik toch niet. Zelfs niet toen je zei die kloont vrolijk verderquote:Op zaterdag 18 maart 2017 02:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
DE muziek is nog haast hetzelfde.
Het boeit toch ook niet eik.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 02:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jewel, maar dat wist ik toch niet. Zelfs niet toen je zei die kloont vrolijk verder
Mijn kloonradar faalt nogal de laatste jaren
Eik niet nee.quote:
Hier zit een sample van The Knightrider in toch?quote:
Knal alles door elkaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 02:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hier zit een sample van The Knightrider in toch?
I have it in the gatesquote:
Volgend weekend gaat het eindelijk weer losquote:
Hoeveel ijsjes gaan we wedden?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 03:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgend weekend gaat het eindelijk weer los
Het was een lange winter. Kimi gaat het boven verwachting goed doen komend jaar. Minimaal 2 overwinningen. Schrijf die maar vast op.
Bwoahquote:Op zaterdag 18 maart 2017 03:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel ijsjes gaan we wedden?
Goedemorgen.quote:
Dat mag jij, het is zaterdagquote:
quote:
Wij hebben ook een verjaardag.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nog een drukke dag voor de boeg.
Zo meteen boodschappen doen, daarna naar een verjaardag, en vanmiddag aan de poets.
Over een kwartier regel ik dat.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een kwartier regel ik dat.
Dan er uit om daarna de benodigde spullen voor vandaag in te slaan...
Ik krijg 12 man/vrouw op bezoek voor een (m)alternatieve tasting.quote:
Aha.... en als hij lekker is, gaat de fles dan leeg?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg 12 man/vrouw op bezoek voor een (m)alternatieve tasting.
Oftewel, dit keer eens geen whisky, maar allerlei andere distillaten.
Ik trek vandaag zelf o.a. een Armagnac uit 1966 open. Heb 'm zelf ook nog niet geproefd, ben benieuwd...
Ooit vast wel eens, maar niet vandaag.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... en als hij lekker is, gaat de fles dan leeg?
15 minuten kan ik nog wel wachtenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een kwartier regel ik dat.
Dan er uit om daarna de benodigde spullen voor vandaag in te slaan...
Ze hoeven niet allemaal leeg hè?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit vast wel eens, maar niet vandaag.
Het is een proeverij, er staan straks iets van 20 flessen op tafel...
Er komt nog meer moois voorbij, dus rustig aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hoeven niet allemaal leeg hè?
Maar veel plezier en proost alvast.
Leuk!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg 12 man/vrouw op bezoek voor een (m)alternatieve tasting.
Oftewel, dit keer eens geen whisky, maar allerlei andere distillaten.
Ik trek vandaag zelf o.a. een Armagnac uit 1966 open. Heb 'm zelf ook nog niet geproefd, ben benieuwd...
En een sake die te zien is in de docu 'The birth of sake' op Netflix...
Oh ja.... dan pas gaan gieten als het bezoek weg is.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt nog meer moois voorbij, dus rustig aan.
En ik ben gastheer, hè...
dan komt het zeker goedquote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt nog meer moois voorbij, dus rustig aan.
En ik ben gastheer, hè...
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja.... dan pas gaan opruimen als het bezoek weg is.
Laat het smaken.
Oeh, dat spel... brings back C64 memoriesquote:
koffiequote:Op zaterdag 18 maart 2017 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag![]()
Nieuwe muziek luisteren,erbij...
Afgelopen dagen tussen 6 en 8 wakker geworden, vandaag om 13 uurquote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd goed hè? Hoe is het in Hellywood?
Deze week vooral de verkiezingen nauwgezet gevolgd; beetje weinig aandacht besteed aan Radio 49. Ga ik snel goedmakenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Afgelopen dagen tussen 6 en 8 wakker geworden, vandaag om 13 uur![]()
Whut![]()
Beetje grijs, beetje vochtig
En daar, in Elfletterigencounty?
Coolcool:Pquote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week vooral de verkiezingen nauwgezet gevolgd; beetje weinig aandacht besteed aan Radio 49. Ga ik snel goedmaken
Verder weinig nieuws, alles goed hier.
Nu weet ik natuurlijk weer niet wat DAW is...quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Coolcool:P
Ik heb net een nieuw speeltje ontdekt. Reaper DAW. Softwarematige DAW. Best geinig, lastig om mee te beginnen tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |