Ga even op mijn vraag in?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Denk is groter dan Baudet. Die kakker heeft niks te zoeken aan die tafel. Hij moet achter aan de rij.
Nee... dat zijn ze niet per definitie.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Referenda zijn vooral heel gevaarlijk.
Brazzersquote:
Ik kan 't woord populisme, gamechanger etc. niet meer aanhoren. Wordt te pas en ongepast gebruikt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft een populistische campagne gevoerd.
CDA heeft ineens gewoon op die vluchtelingen en de NEDERLANDSE IDENTITEIT lopen zagen
D66 met 'BESTE ZORG BESTE ONDERWIJS' alleen maar holle termen
GL, VVD, PVV, etc
Typisch Nederland, constant dooremmeren, Thierry heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een referendum laten houden omdat er eentje gehouden moet worden is echt belachelijk
Heeft ie je moeder geneukt ofzo?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
Baudet is 1.64
Dat compenseert zijn lul
Swing state Noord-Brabantquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik kan 't woord populisme, gamechanger etc. niet meer aanhoren. Wordt te pas en ongepast gebruikt.
TielemansGoden. Keukenconcurrent oplichting.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:25 schreef PowerLoungen het volgende: [..] Het kopen van een keuken moet een feest zijn
Dan heb je wel recht van spreken.quote:
2mquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
Baudet is 1.64
Dat compenseert zijn lul
Zolang mensen niet op de inhoud stemmen maar op basis van achterliggende, irrelevante sentimenten, (noem het principieel) zitten er extreem veel haken en ogen aan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee... dat zijn ze niet per definitie.
Ik hoop het. Veel genuanceerder.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Baudet. Ik zie hem groter worden dan Wilders volgende verkiezingen. Wie nog?
Wat moet dat kosten Tonny Keijzers ?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TielemansGoden. Keukenconcurrent oplichting.
Dit dus helaas.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef Drolflap het volgende:
Het grootste gevaar van een referendum is de gemiddelde Nederlander
Bedankt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan heb je wel recht van spreken.
Jawel want jij vraagt om bewijs dat Kuzu geen afstand heeft genomen van Erdogan. Dat vind ik een heel aparte opmerkingquote:
Wel opletten, Harry.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten Tonny Keijzers ?
Hij is de good cop en W de bad copquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Qua gedachtegoed gelukkig ookquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:28 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ik stem links, maar hij heeft iets qua uitstraling van een Fortuyn..
Er zijn onderwerpen waarbij referenda een heel goed middel kunnen zijn. En uiteindelijk is het de taak van de politiek om de burger goed te informeren, en dat is in beide voorbeelden niet gebeurd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang mensen niet op de inhoud stemmen maar op basis van achterliggende, irrelevante sentimenten, (noem het principieel) zitten er extreem veel haken en ogen aan.
Zie Brexit/Oekraine referendum, hoewel in het laatste geval het natuurlijk een totaal onzinreferendum was
Neequote:Op donderdag 16 maart 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ja preciesquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Gijs Rademaker zei al wat ik vind
Elke dag open?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten Tonny Keijzers ?
Neem je de speculaaspop nog mee? Tijd is om, ga je mee?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huh ? Maar nog even over Feyenoord Willem
Uiteraard zware botten.quote:
Irrelevant in mijn mening.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel want jij vraagt om bewijs dat Kuzu geen afstand heeft genomen van Erdogan. Dat vind ik een heel aparte opmerking
Op naar Suze, zij gaat naar de Schaaij-skihutquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Elke dag open?
- Zondag dicht.
Zondag dicht.
Heel die partij wegquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij moet je gewoon wieberen Asscher.
Klopt. Maar als een oekraine referendum uiteindelijk een soort principieel tegen stemmen wordt 'omdat de EU voor iets is wat wij niet kunnen beslissen' is het natuurlijk een... vreemd gebeuren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn onderwerpen waarbij referenda een heel goed middel kunnen zijn. En uiteindelijk is het de taak van de politiek om de burger goed te informeren, en dat is in beide voorbeelden niet gebeurd.
Scooter met Mariaquote:
Als Baudet groter wordt dan is het een overwinning. Geert wil niks en kan niks, heb je niks aan.quote:
Dat is niet rendabel met dat stropdassiequote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Neem je de speculaaspop nog mee? Tijd is om, ga je mee?
In Zwitserland doen ze het leuk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een oekraine referendum uiteindelijk een soort principieel tegen stemmen wordt 'omdat de EU voor iets is wat wij niet kunnen beslissen' is het natuurlijk een... vreemd gebeuren.
Maar ik vind wel dat bij een referendum de burger beter ingelicht moet worden.
Parels vissen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op naar Suze, zij gaat naar de Schaaij-skihut
Ik zeg ook niet dat de PVV beter is dan FvD, maar ik zie het gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als Baudet groter wordt dan is het een overwinning. Geert wil niks en kan niks, heb je niks aan.
Dat komt doordat die indruk gewekt werd. Zelfs ik begon die onzin bijna te geloven.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een oekraine referendum uiteindelijk een soort principieel tegen stemmen wordt 'omdat de EU voor iets is wat wij niet kunnen beslissen' is het natuurlijk een... vreemd gebeuren.
Maar ik vind wel dat bij een referendum de burger beter ingelicht moet worden.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Nintex het volgende:
Baudet paradeert over het graf van de PvdA
negeW ewueiNquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Nieuwe Wegen omgedraaid. Efteling boos.
Het geeft aan hoe ze staan in de samenleving. Kennelijk voelen ze zich niet zo Nederlands dat ze hier afstand van willen nemen. Dan gaat het niet om het weigeren van de minister maar om de uitlatingen van Erdogan daarna. Ons nazi's noemen met onze geschiedenis is ronduit verwerpelijk. Als politicus moet je je daartegen uitspreken. Dat hij dat niet doet, neem ik hem kwalijk.quote:
Redelijk systeem ja, maar ik ben bang dat het moeilijk wordt om dat goed te repliceren. Ik begrijp het idee achter een bindend referendum wel, maar ik ben altijd heel sceptisch over stemgedrag van de gemiddelde mens.quote:
Ja snap ik. Maar ik zie liever FvD groter worden dan PVVquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de PVV beter is dan FvD, maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
Man man man, blijven we anders even nuchter jongens?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Nintex het volgende:
Baudet paradeert over het graf van de PvdA
Moslims vinden het helemaal niet raar dat ze iemand facsist noemen, dat zijn ze zelf namelijk ook.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het geeft aan hoe ze staan in de samenleving. Kennelijk voelen ze zich niet zo Nederlands dat ze hier afstand van willen nemen. Dan gaat het niet om het weigeren van de minister maar om de uitlatingen van Erdogan daarna. Ons nazi's noemen met onze geschiedenis is ronduit verwerpelijk. Als politicus moet je je daartegen uitspreken. Dat hij dat niet doet, neem ik hem kwalijk.
Ja. DENK is een enorm enge club. Eigenlijk moet er bekeken worden waar er veel op DENK is gestemd, dat zijn duidelijke aandachtsgebieden.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe ze staan in de samenleving. Kennelijk voelen ze zich niet zo Nederlands dat ze hier afstand van willen nemen. Dan gaat het niet om het weigeren van de minister maar om de uitlatingen van Erdogan daarna. Ons nazi's noemen met onze geschiedenis is ronduit verwerpelijk. Als politicus moet je je daartegen uitspreken. Dat hij dat niet doet, neem ik hem kwalijk.
Jij spreek ze aan op hun afkomst. Irrelevant.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zoals je zegt, iig zorgen voor deugdelijk inlichten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Redelijk systeem ja, maar ik ben bang dat het moeilijk wordt om dat goed te repliceren. Ik begrijp het idee achter een bindend referendum wel, maar ik ben altijd heel sceptisch over stemgedrag van de gemiddelde mens.
Ik mis Bos nog steeds als PvdA-leider. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
Bos. Stiekem een held. Die duidelijkheid heeft Asscher nooit gehad.
Hij zal Volkert ook wel een appie hebben gestuurd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:32 schreef bluemoon23 het volgende:
Ha, Klaver heeft Wijnand Duvendak bedankt na de overwinning.
Zo zie je maar dat terroristen nooit ver weg zijn bij Groen Links.
Nog meer geld naar amsterdam?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. DENK is een enorm enge club. Eigenlijk moet er bekeken worden waar er veel op DENK is gestemd, dat zijn duidelijke aandachtsgebieden.
robot warsquote:
Quarantainegebiedenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. DENK is een enorm enge club. Eigenlijk moet er bekeken worden waar er veel op DENK is gestemd, dat zijn duidelijke aandachtsgebieden.
Dat vooral gaat nogal een probleem zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja zoals je zegt, iig zorgen voor deugdelijk inlichten.
Op wijkniveau vooralquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog meer geld naar amsterdam?
Ik sluit niet uit dat die tijdens de uitzending al 'even weg' zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:31 schreef Drolflap het volgende:
Volgens mij is Eva nat geworden door Baudet aan die blik te zien
Asscher draait om veel dingen heen. Bos heeft dat niet zo aan zich gehad.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis Bos nog steeds als PvdA-leider. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Kok al.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Bos, begin van de ondergang voor de PvdA. Een ijdele, rancuneuze man.
Dat is niet irrelevant. Het is een groep, zoals Baudet ook al zegt, waar er naar gekeken moet worden. Want zij voelen zich duidelijk niet thuis in Nederland. Dan is het de vraag waarom, Kuzu moet het goede voorbeeld geven. Maar zijn opmerkingen geven mij niet het gevoel dat hij wel wil gaan verbindenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij spreek ze aan op hun afkomst. Irrelevant.
Denk is het gevolg van naïef links immigratie- en integratiebeleid. Dat is een duidelijk aandachtsgebied.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vrouw.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
Is er iemand die deze miljonair serieus kan nemen?
Geschikte kerel was dat idd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis Bos nog steeds als PvdA-leider. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Dat heeft ie het dan ook. Financieel gezien.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Bos heeft het goed gedaan verhaaltje.
Bos heeft recent gezegd dat Wilders de onvrede goed verwoordt. Dijsselbloem heeft onlangs gezegd dat Fortuyn gelijk had.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Asscher draait om veel dingen heen. Bos heeft dat niet zo aan zich gehad.
De euro zzal nooit totaal stabiel kunnen zijn. Maar goed, je zit er wel aan vast - de verliezen als je eruit stapt zijn immens. Op de lange termijn zóu het overigens wel goed kunnen zijn, maar zelfs dat durf ik niet te zeggen want in hoogconjuctuur is er weinig mis met de euroquote:
In het eerste jaar is de schade geleden. Daar hebben ze er gewoon teveel consessies moeten deoenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef Handleiding het volgende:
Ik heb helemaal niets met de PVDA maar snap niet zo goed dat ze de afgelopen coalitie wordt verweten.
New left begon eerder, in de jaren 90, we wisten het alleen nog niet.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:35 schreef Nintex het volgende:
Wouter Bos heeft zijn eigen partij verkocht aan de VVD voor een baantje bij KPMG
Veel haar denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een lelijke kut.
nou nou nouquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een lelijke kut.
Zekerquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef Handleiding het volgende:
De boobies van Eva komen er mooi uit vanavond
Geweldig inderdaad.quote:
Identiteit verloren? Misschien wel. En een zeer matig bestuur.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het eerste jaar is de schade geleden. Daar hebben ze er gewoon teveel consessies moeten deoen
True.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:36 schreef Handleiding het volgende:
De boobies van Eva komen er mooi uit vanavond
Dat is redelijk stabiel hoor.quote:
Dat is zijn zusje van 14. Pedo gespot.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou haar geven, van rechts dan.
Over 4jaar is het nog erger.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is redelijk stabiel hoor.
mwoa ik denk gewoon stabielquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is redelijk stabiel hoor.
Eens, maar het blijft spannend met landen in Zuid-Europa. Stond laatst interessant topic in nieuws.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De euro zzal nooit totaal stabiel kunnen zijn. Maar goed, je zit er wel aan vast - de verliezen als je eruit stapt zijn immens. Op de lange termijn zóu het overigens wel goed kunnen zijn, maar zelfs dat durf ik niet te zeggen want in hoogconjuctuur is er weinig mis met de euro
Want?quote:
Beter dan asscherquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon dat Bos terugkomt. Misschien kan -ie partijvoorzitter worden, of zo.
Zijlstra staat al met de sleutels bij de werkkamer van Asscher op SZWquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:38 schreef Nintex het volgende:
De VVD ramt een kabinet in elkaar. Lekt alle linkse plannetjes via de telegraaf.
Zijlstra dreigt dat te blokkeren in de kamer
Rutte voert lachend rechts beleid met D66 en CU of GL op sleeptouw.
Yes.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon dat Bos terugkomt. Misschien kan -ie partijvoorzitter worden, of zo.
Laten rijpen, vier jaar in de Belgische kelder dan maar.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is zijn zusje van 14. Pedo gespot.
Jij gaat weer terug over 4 jaar?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
ja je moet hier de schade oppoetsen die in die landen wordt geleden. Twee euro's is denk ik wel de beste oplossing, iets waar die zuidelijke landen alleen aan gaan als de noordelijke landen eens wat harder wordenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft spannend met landen in Zuid-Europa. Stond laatst interessant topic in nieuws.
ah ja, fijn dat je het goed onderbouwt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat het dus gelul is dat het goed gaat met de euro.
Ben je bekend met "lorem ipsum" ? Ken je iemand in je omgeving die grafisch vormgever / dtp'er is?quote:
Welke uitzending kijk jij? Lolquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Bos zet Baudet even op z'n plek, dat is wel mooi.
Bos zadelde ons op met een lege schatkist en een waardeloze bankquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Dat was tot de jaren 90 niet zo.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
En wat hier over het CDA wordt gezegd, geldt precies zo voor D66. Bij voorkeur over rechts, alleen over links als het niet anders kan.
Dat weet ik nog niet. Het zal afhangen van het programma (dat flink moet veranderen) en van de lijsttrekker, want op Asscher stem ik zeker niet. En het hangt zeker ook af van de toekomst van Nieuwe Wegen, of eventuele andere alternatieven die dan beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:40 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jij gaat weer terug over 4 jaar?
Ja, of eigen valuta ernaast.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja je moet hier de schade oppoetsen die in die landen wordt geleden. Twee euro's is denk ik wel de beste oplossing, iets waar die zuidelijke landen alleen aan gaan als de noordelijke landen eens wat harder worden
Dat krijg je als je een PVDA-er aan het woord laat, veel gelul, weinig actie.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:43 schreef Onnoman het volgende:
Bij Thierry mis ik nog een heel klein beetje overtuigingskracht.. hij laat zich makkelijk overrulen
Dat was zijn fout?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Bos zadelde ons op met een lege schatkist en een waardeloze bank
Haten op de Baudetraketquote:
ja ik vind dat wel echt een gladjanus.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:44 schreef Ingolstadt het volgende:
Die kop van Baudet tijdens die toespraakangstaanjagend
Hoezo, omdat hij zegt dat FvD groter moet worden ?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat nu nog over is van de PvdA, kan probleemloos opgaan in GroenLinks.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
PvdA moet gewoon fuseren met DENK.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:44 schreef Ingolstadt het volgende:
Die kop van Baudet tijdens die toespraakangstaanjagend
Baudet is gewoon een baasjequote:
Die ogenquote:
En uiterst eenvoudig ook.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hoezo, omdat hij zegt dat FvD groter moet worden ?
Wat is dat voor slap gelul ? Helemaal aangezien "zijn" PvdA gedecimeerd is.
Het gaat voorbij aan het feit dat ministers gekozen worden omdat ze lid zijn van een partij, en niet puur vanwege hun capaciteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |