Dat roep ik ook steeds, maar mensen lachen dat een beetje weg.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
CU en D66 gaat niet samen vrees ik
quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ballen net leeggezogen door een stagiaire/flufffer
Alleen al op vervroegd levenseinde en wietwet gaat het stuklopenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat roep ik ook steeds, maar mensen lachen dat een beetje weg.
Meeste zijn vrouwen die alleen om uiterlijk hebben gestemd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:18 schreef Drolflap het volgende:
Dit is echt bullshit, echt niet dat 80% van GL dit wilt
En zo wel, zijn GL stemmers nog dommer dan ik dacht
Alleen op medisch ethische thema's. Voor de rest liggen ze dichter bij de rest, dan GL.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat roep ik ook steeds, maar mensen lachen dat een beetje weg.
GGMMquote:
Jup, daarin gaat D66 juist niet echt concessies doen denk ik, nu dat net in goede stadia is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen al op vervroegd levenseinde en wietwet gaat het stuklopen
Zo erg is dat niet als je nog 15 bent.quote:
Mooi zo, oprotten met die kutkinderen.quote:
Een kind maken puur zodat je kan blijven is dan ook het makkelijkste om te doen.quote:
twitter:kortekarel twitterde op donderdag 16-03-2017 om 23:19:34@meggelenm ook u zou graag uw kut gevuld zien worden door dhr baudet reageer retweet
PvdD ligt theoretisch het dichtst bij, behalve op Europese samenwerking. Maar die gaan niet willen regeren. En hebben hele specifieke punten waar de andere partijen ook wel lak aan zullen hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen op medisch ethische thema's. Voor de rest liggen ze dichter bij de rest, dan GL.
hadden ze het weer over diana?quote:
Zeg dat maar tegen de Mauro's van deze wereld.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi zo, oprotten met die kutkinderen.
Bestwel zielig dat DENK gisteren bijna alle media weerde. Bestwel zielig dat Kuzu geen afstand neemt van Turkije. Bestwel zielig dat Denk een dubbele loyaliteit lijkt te hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:20 schreef Atak het volgende:
Best we zielig dat ze Baudet uitnodigen die net 2 zetels haalde en niet de grotere nieuwe partij.
Vluchtelingenstandpunt was voor mij de enige reden om D66 mogelijk niet te overwegen. Maar VVD is mij economisch echt wel té rechts.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Ik geloof dat er weinig mensen GroenLinks hebben gestemd om het vluchtelingenstandpunt, eerder om Groen en Jesse.
Frits heeft een zeilboot. Die is af.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:21 schreef richolio het volgende:
Frits Wester moeten altijd een beetje lachen om een zakenkabinet
Met alle genoegen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Mauro's van deze wereld.
weet nietquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Jullie UI verschilt van kleur, of lijkt dat zo?
Omdat ie zo leuk is. Hoeveel procent was ook alweer vrouw die op gl hebben gestemd?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Ik geloof dat er weinig mensen GroenLinks hebben gestemd om het vluchtelingenstandpunt, eerder om Groen en Jesse.
Bewijs?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bestwel zielig dat DENK gisteren bijna alle media weerde. Bestwel zielig dat Kuzu geen afstand neemt van Turkije. Bestwel zielig dat Denk een dubbele loyaliteit lijkt te hebben.
Je wil beweren dat DENK afstand heeft genomen van Erdogan?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Bewijs?
Feit:
Denkgoden > BaudetPauper.
Hoorde iets over pick-up artistsquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326855
wat is ditquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:kortekarel twitterde op donderdag 16-03-2017 om 23:19:34@meggelenm ook u zou graag uw kut gevuld zien worden door dhr baudet reageer retweet
Ga je stinksnor scheren manquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Bewijs?
Feit:
Denkgoden > BaudetPauper.
wat ivm mobielquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik citeer de goede posts vanavond ivm mobiel. Zie me als een eenmansjury.
40 cm hierquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Neem Pechtold, die komt als kleintje over, maar die is dus 1m85.
Denk is groter dan Baudet. Die kakker heeft niks te zoeken aan die tafel. Hij moet achter aan de rij.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil beweren dat DENK afstand heeft genomen van Erdogan?
Komt door die bolle toetquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Neem Pechtold, die komt als kleintje over, maar die is dus 1m85.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |