SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Apart.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Deze is gedraaid op de crematie van mijn opa.
Waarschijnlijk geen idee waar het over ging.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
En dan te bedenken dat mijn opa een hekel aan homo's had... Dit nummer vond hij mooi.
Klopt. Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Apart.
Ik kan dit nooit horen zonder aan die stofzuiger te denken...
Dat denk ik. Hij vond het gewoon leuk klinken denk ik. Eigenlijk was hij helemaal niet zo modern.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen idee waar het over ging.
Maar wel een moderne opa dan.
Ik ga mijn favoriete Dolly Dot song maar niet noemen...quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben betere nummers gemaakt...
Do tellquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn favoriete Dolly Dot song maar niet noemen...
Ik gok Waldolala...... ow wacht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn favoriete Dolly Dot song maar niet noemen...
Dat was toch Luv?quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik gok Waldolala...... ow wacht.
Wel goed gegokt dan.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel goed gegokt dan.
Ik had het er niet uitgehaald.
De stem wel, met dat niet Engelse accent...quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel goed gegokt dan.
Ik had het er niet uitgehaald.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Dank voor het draaien heer Melting. Ik vond het leuk
Jullie bedankt voor het luisteren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, Melting. Er zat veel fijne muziek bij.
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:01 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
![]()
envoor de raders van de muziekjes
quote:
Graag gedraaid. Allemaal bedankt voor het luisteren.quote:
Flix ze net.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even languit op de bank Netflixenfijne avond nog!
one secquote:Op vrijdag 17 maart 2017 07:59 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen! En gefeliciteerd Oscar!
Beetje druk gehad deze week dus nauwelijks op het forum geweest.
Maar vanavond wil ik wel draaien![]()
Dus als een roosteraar mij in wil plannen van 20.00-22.00... dank alvast. Titel volgt nog.
Beter dan dit kan ik het niet maken, dus ik sluit me hier bij aan...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 07:45 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
enne.... gefeliciteerd met je verjaardag Oscar Mopperkont![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is wat stil he?!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:08 schreef just me het volgende:
Namens Oscar bedankt voor de felicitaties
dat is vaker zo met mensen die niet mogen postenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat is vaker zo met mensen die niet mogen posten
quote:
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat is vaker zo met mensen die niet mogen posten
stout geweest in het stok topicquote:
quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 Dj peaceman -16 Friday random tunes
Koffietijd?quote:
mijn koffie was in de aanbieding dus meteen 6 pakken van 'n pond gekochtquote:
3 kilo koffiequote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
mijn koffie was in de aanbieding dus meteen 6 pakken van 'n pond gekocht
Forum Opties | |