The Witcher 3 is van een niveau die nauwelijks gehaald is in deze generatie van games en ook, denk ik, nauwelijks gehaald gaat worden.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De afgelopen maanden zijn er fantastische AAA games uitgekomen die zowel een goede critische receptie hadden als van de spelers ( Horizon Zero Dawn, Nioh, Nier Automata, Zelda BOTW etc ). Zelfs een game als The Witcher 3 lijkt qua quests alsnog veel beter in elkaar te zitten dan ME:A. Toch jammer als zo'n top RPG niet als voorbeeld word genomen, maar er verder word gebouwd op de MMO type quests van Dragon Age Inquisition.
Ik heb geen idee, ik ga de game wel halen...ik zie het wel. Is het niet goed, dan is het jammer.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:08 schreef MMaRsu het volgende:Ik vindt het prima als je skeptisch bent, maar ik denk dat deze game de moeite niet waard is om 60 uur in te steken. Ik denk dat ik persoonlijk liever nog een x de oude ME trilogy ga spelen ipv deze game. Maar dat is puur mijn mening na t lezen van de reviews en het kijken van de Giantbomb Quicklook
Yup, ik lees ook veel positieve dingen die een beetje ondergesneeuwd worden door bijv. onhandige game mechanics zoals te uitgebreide inventory screens met veel te veel menu'tjes (en niet on the fly wapens kunnen switchen). De loyalty missions bijvoorbeeld schijnen weer erg goed in elkaar te zitten. Die vond ik in de Dragon Age-games ook altijd erg vet (zoals die van Sten en Morrigan in DA:Oquote:Op maandag 20 maart 2017 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat ik vooral lees is dat de kwaliteit van het schrijfwerk nogal wisselt per quest, maar ik ga het wel zien.
Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat ze te veel hebben ingezet op die relatieontwikkeling en te weinig op de main story.quote:The loyalty missions from Mass Effect 2 have returned, after a fashion, and they’re almost uniformly great, buddy-cop episodes breaking off from the main arc of the game. These are missions you’ll work toward over dozens of hours, and they feel appropriately climactic. They tended to be where relationships with characters reached their (non-sexual) culmination before, but loyalty missions are now supplemented by several additional opportunities to spend quiet time with them. One character wants you to meet their extended family; another to meet their platonic lifemate. Other crew are fixated on your team as a whole, on ensuring that your group becomes closer as the stakes become higher.
quote:you're left with a zesty but unsurprising third-person shooter, struggling through a soup of mundane chores - a game of mesmerising, gargantuan landscapes sabotaged by uneven writing and (at the time of review) an astonishing quantity of bugs. Perhaps above all, there's a shortage of drama or real consequence to Andromeda
away from the flexible yet impactful narratives of previous games and towards the spineless, anything-goes tepidity of an open world.
The lion's share of Andromeda's missions are busywork - go to a waypoint, scan 10 Remnant collapsible shelving units with your ugly wrist-mounted display, scoop up five mineral deposits for some lazy boffin back on the Nexus, blow up three raider outposts, and so forth.
Klinkt een tikkeltje als de Sims.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:19 schreef 2dope het volgende:
Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat ze te veel hebben ingezet op die relatieontwikkeling en te weinig op de main story.
Onprettige vergelijking.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:23 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik de review van Eurogamer lees klinkt het als een verschrikkelijk saaie mix van DAI quests
[..]
Nog niet zo hilarisch als de 'zwevende oogbollen en gebit' bug uit de vorige ME'squote:Op maandag 20 maart 2017 09:32 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ea had de serie niet zo ten grabbel moeten gooien. Mass effect is idd een legendarische serie.. als je een nieuw deel maakt een in een nieuw universum die het dan gewoon goed idd :s
Dat is niet echt een bug.. kijk een paar uur playthrough en enorm veel animaties zijn gaar. Dat gaat nirt gepatched worden, het zit door heel het spel.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog niet zo hilarisch als de 'zwevende oogbollen en gebit' bug uit de vorige ME's
En deze bug heb ik met Shepard ook zo vaak gehad.
En dat zit dus in elk bioware spel, dat is het ergste nog.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is niet echt een bug.. kijk een paar uur playthrough en enorm veel animaties zijn gaar. Dat gaat nirt gepatched worden, het zit door heel het spel.
'dat is het ergste nog' zeg ik niet voor niets.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:04 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat een excuus voor matigheid? Dat het nooit beter is geweest?wtf
Mass effect had prima animatie voor zijn tijd.
Blijkbaar heb ik wat gemist, geen van deze games spreekt mij aan dus ik heb er niks aan als ze goed ontvangen worden.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De afgelopen maanden zijn er fantastische AAA games uitgekomen die zowel een goede critische receptie hadden als van de spelers ( Horizon Zero Dawn, Nioh, Nier Automata, Zelda BOTW etc ).
Ik heb in de vorige mass effect games niet zulke dood ogende robot characters gezien als in deze mass effect.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'dat is het ergste nog' zeg ik niet voor niets.
Grappig dat mensen er nu zo over vallen, maar dat is blijkbaar nu de druppel waarbij de vorige ME's gered werden door het verhaal en de dialogen.
Oke ja leuk dat het jou niet aanspreekt maar bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn is een van de beste nieuwe rpg's in jaren, en ook nog eens 1 van de tofste scifi verhalen in videogames. Enorm origineel.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik wat gemist, geen van deze games spreekt mij aan dus ik heb er niks aan als ze goed ontvangen worden.
Ik ga vanavond verder, als de SP kut is dan is het jammer. Heb hem gekocht met de intentie om 2x de mainquest te doen (keer Scott, keer Sara) de rest van tijd gaat in de MP. Als het echt kut is dan doe ik de SP 1x (zoals ME3) en ga ik snel MP doen. Als ik daar net zoveel uur instop als ME3 dan ben ik dik tevreden.
Nee, de character models van de mensen zien er gewoon slechter uit dan de vorige ME's. Maar heb me meerder malen de tering gelachen als Shepard's hoofd weer eens een 360 deed bijv.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige mass effect games niet zulke dood ogende robot characters gezien als in deze mass effect.
Saarnaast was de voice acting, de cast, het verhaal en de missies in de vorige Mass Effect games geweldig. De actie was middelmatig,maar het was nooit een echte third person cover shooter. Voor mij was Mass Effect altijd meer praten met mensen met af en toe wat actie. Waarbij je je eigen keuzes kon maken die impact hadden op missies en quests.
Gebaseerd op de eerste 20 uur, ik kom er simpelweg gewoon niet in.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
Dan zou ik The Witcher 3 toch nog maar eens opnieuw gaan spelen. Ik weet niet hoeveel je hebt gespeeld, maar het is ongetwijfeld 1 van de beste rpg's van ik weet niet hoelang.
Het is ff inkomen omdat alles nieuw is en de combat is ook niet je van het totdat je er wat beter in word, maar qua quests, story, lore en characters staat TW3 ver bovenaan vele rpg's/
De combat van ME1 was houterig en stijf, maar die van ME 2 & 3 was al een stuk gestroomlijnder en je zag dat daar veel meer nadruk op kwam. Hoewel men toch de balans tussen combat en RPG wisten te behouden voor het grootste deel...maar ik heb wel het idee dat je de vorige serie een beetje op hemelt.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige mass effect games niet zulke dood ogende robot characters gezien als in deze mass effect.
Saarnaast was de voice acting, de cast, het verhaal en de missies in de vorige Mass Effect games geweldig. De actie was middelmatig,maar het was nooit een echte third person cover shooter. Voor mij was Mass Effect altijd meer praten met mensen met af en toe wat actie. Waarbij je je eigen keuzes kon maken die impact hadden op missies en quests.
Mwuah, de serie als geheel was geweldig mede om het verhaal, maar ook de setting. Tussen de legio aan zwaard/schild/magie RPGs was een scifi-setting fris en prachtig uitgewerkt uiteraard. Dat sprak mij in ieder geval aan, want voor mij hoeft zwaard/schild/magie niet al te vaak.
Ik begrijp je teleurstelling en ik denk dat de game de verwachtingen (in ieder geval bij release) niet gaat waarmaken...maar goed, het lijkt me dat je daar pas echt iets over kan zeggen als je het zelf speelt.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:18 schreef MMaRsu het volgende:Dit schijnt allemaal zwaar beperkt te zijn, de cast niet interessant, de voice acting slecht, de characters lelijk en de animaties belachelijk houterig. Het ziet er gewoon niet uit. De oude games waren voor de consoles zoals Xbox 360 gewoon geweldige spellen. Daar had je ook niet de mogelijkheden die je nu op een ps4 hebt qua rekenkracht.
Hoe dan ook, het spel is gemaakt door een developer die door EA is aangesteld om het klusje te klaren, ondanks dat zij nog nooit een volledig spel hebben gemaakt, alleen maar de multi en dlc voor Mass Effect 3. Combineer dat met de Dragon Age Inquisition achtige quests en gameplay, en je hebt een tegenvallende, middelmatige opvolger aan een legendariache serie.
Prima als je er 60 euros voor wil neertellen, maar voor mij is het een enorme teleurstelling. Ze hadden hier de kans om een prachtige nieuwe serie neer te zetten.
Alles na je "maar" is niet relevant voor mij. HZD spreekt me niet aan en dan blijft het kut ook als alle bouwstenen goed zijn.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke ja leuk dat het jou niet aanspreekt maar bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn is een van de beste nieuwe rpg's in jaren, en ook nog eens 1 van de tofste scifi verhalen in videogames. Enorm origineel.
Schijnbaar wel aangezien je hier een soort lobby aan het houden bent tegen mensen die het potentieel toch willen kopen, met opmerkingen als "niet kopen mensen!!1", echt wtf maakt jou dat nou uit.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
blijf jij toch lekker alleen maar games spelen die je wel leuk lijken, alsof mij dat wat boeit.
Dit inderdaad, bij Fallout 4 was hij ook zo'n anti-lobby aan het voeren. Prima als het je niet bevalt, gebaseerd op wat reviews en selectieve beelden, maar val daar niet iedereen keer op keer mee lastig.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schijnbaar wel aangezien je hier een soort lobby aan het houden bent tegen mensen die het potentieel toch willen kopen, met opmerkingen als "niet kopen mensen!!1", echt wtf maakt jou dat nou uit.
Is het niet genoeg om het gewoon zelf kut te vinden (op basis van andermans meningen, overigens) en daarmee basta? Moeten andere mensen het ook per se kut vinden? Wat voor voldoening krijg jij daaruit vraag ik me dan af.
Rustaaag...quote:Op maandag 20 maart 2017 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
blijf jij toch lekker alleen maar games spelen die je wel leuk lijken, alsof mij dat wat boeit. Ik geef alleen aan dat er dit jaar al veel fantastische games zijn uitgekomen, dus dan druipt Andromeda helemaal af met zoveel teleurstellende dingen erin.
het spreekt me niet aan dus het is kutook weer zoiets. Lekker kortzichtig. Je zal wel veel buiten je comfort zone komen of niet.
Het maakt mij echt niet uit als mensen het geweldig vinden hoor!quote:Op maandag 20 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schijnbaar wel aangezien je hier een soort lobby aan het houden bent tegen mensen die het potentieel toch willen kopen, met opmerkingen als "niet kopen mensen!!1", echt wtf maakt jou dat nou uit.
Is het niet genoeg om het gewoon zelf kut te vinden (op basis van andermans meningen, overigens) en daarmee basta? Moeten andere mensen het ook per se kut vinden? Wat voor voldoening krijg jij daaruit vraag ik me dan af.
Hahahah dat is echt fantastisch!quote:
Omg, hoe durf je!quote:Op maandag 20 maart 2017 12:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga het spel spelen en ik zal er van genieten en niemand die mij tegenhoudt!
Door reacties als die van jou krijg ik eerder de neiging de game alsnog meteen voor de volle pond te kopenquote:Op maandag 20 maart 2017 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het maakt mij echt niet uit als mensen het geweldig vinden hoor!
Ik vind het alleen in en in triest dat een goede serie als Mass Effect zo verkracht word. Beter verkoopt het voor geen meter dan snappen ze bij EA hopelijk dat ze niet soort shit games moeten uitbrengen.
Kijk deze schijt dan, hoe durf je dit uit te brengen
Ik vind het wel zonde als mensen hier 60 euro aan gaan spenderen, dat wel. Juist omdat er zoveel fantastische games zijn uitgekomen de afgelopen tijd! Enaan EA.
Dat is een Mass Effect 3 character hack, geen glitch of bugquote:Op maandag 20 maart 2017 12:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hahahah dat is echt fantastisch!
Ik neem aan dat dat een bug is, en dat je niet je character zo kan customizen?
Mja ik vind daarom grotere / drukkere subreddits niets. Wordt te hard naar de ene kant of de andere kant getrokken. Nuance is meestal ondergesneeuwd daar.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:17 schreef Rezania het volgende:
Nou, de ontkenning is al weer sterk in r/masseffect hoor.
Moet je een broodje stront ook eerst zelf eten voordat je weet dat het smerig is dan?quote:Op maandag 20 maart 2017 12:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Door reacties als die van jou krijg ik eerder de neiging de game alsnog meteen voor de volle pond te kopen![]()
En dat alles m.b.t. een game die je zelf nog niet eens gespeeld/geprobeerd hebt
Iedere gamingsub is eigenlijk één grote cirklejerk rond release, altijd al zo geweest. r/Fallout was bijvoorbeeld even erg toen dat net uitkwam, maar dan weer totaal de andere kant op (alles was kut).quote:Op maandag 20 maart 2017 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja ik vind daarom grotere / drukkere subreddits niets. Wordt te hard naar de ene kant of de andere kant getrokken. Nuance is meestal ondergesneeuwd daar.
Nou nou nouquote:Op maandag 20 maart 2017 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je een broodje stront ook eerst zelf eten voordat je weet dat het smerig is dan?
Als ik de reviews lees, dan weet je genoeg. Ik heb ook genoeg uitgelegd waarom ik dat enorm teleurstellend vind.
Als jij daarom de neiging krijgt om het spel voor de volle pond te doen, moet je zeker doen, veel plezier met de half afgemaakte kutgame.
Ik ga lekker Mass Effect 3 spelen
Ik heb eigenlijk al wel genoeg gepost over Andromeda denk ik. Mensen zullen me wel weer een zuurpruim vinden of wat dan ook, maar ik heb wel duidelijk gemaakt waarom ik specifiek teleurgesteld ben. Ik heb enorm veel genoten van de originele Mass Effect trilogy, maar blijkbaar is daar weinig meer van terug te vinden in de nieuwe Andromeda game.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou nou nou
Hier help je je zaak nou ook niet mee
quote:
Nee maar de manier waarop je men aanspreekt is ook niet bevorderlijk voor de discussie.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al wel genoeg gepost over Andromeda denk ik. Mensen zullen me wel weer een zuurpruim vinden of wat dan ook, maar ik heb wel duidelijk gemaakt waarom ik specifiek teleurgesteld ben. Ik heb enorm veel genoten van de originele Mass Effect trilogy, maar blijkbaar is daar weinig meer van terug te vinden in de nieuwe Andromeda game.
Dus tja, ik ga de game zeer zeker niet kopen voordat ik mijn mening erover geef, dat lijkt me in deze dan ook niet nodig.
Wat ik wil zeggen is dat smaak iets persoonlijks is, meer niet. Dat jij alleen games speelt die goede reviews krijgen is jou keuze.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
blijf jij toch lekker alleen maar games spelen die je wel leuk lijken, alsof mij dat wat boeit. Ik geef alleen aan dat er dit jaar al veel fantastische games zijn uitgekomen, dus dan druipt Andromeda helemaal af met zoveel teleurstellende dingen erin.
het spreekt me niet aan dus het is kutook weer zoiets. Lekker kortzichtig. Je zal wel veel buiten je comfort zone komen of niet.
Ik heb ook van de originele ME serie genoten, maar zag ook daar gebreken die nu ook terugkomen en daar ben ik niet heel verbaast over.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al wel genoeg gepost over Andromeda denk ik. Mensen zullen me wel weer een zuurpruim vinden of wat dan ook, maar ik heb wel duidelijk gemaakt waarom ik specifiek teleurgesteld ben. Ik heb enorm veel genoten van de originele Mass Effect trilogy, maar blijkbaar is daar weinig meer van terug te vinden in de nieuwe Andromeda game.
Het is niet jouw teleurstelling an sich. Op basis van de cijfers e.d. acht ik de kans aardig aannemelijk dat die teleurstelling terecht zal zijn. Zoals je hebt kunnen lezen, ben ik op basis daarvan nu zelf ook minder enthousiast. Het is de manier waarop je die teleurstelling uit... Je laat de wensen en meningen van anderen totaal niet in hun waarde. En ja, ZO fanatiek zijn in je negativiteit puur op basis van de meningen van anderen vind ik raar en storend. Al helemaal omdat er toch ook wel een aantal positieve reacties zijn en dat de meeste van de geplaatste gifjes gewoon een paar bugs/glitches betreffen die er áltijd zijn en jij je dáárover al onwijs loopt op te winden...quote:Op maandag 20 maart 2017 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus tja, ik ga de game zeer zeker niet kopen voordat ik mijn mening erover geef, dat lijkt me in deze dan ook niet nodig.
[..]
Dit is nog altijd het Mass Effect topic, niet het Andromeda topic. Dus ik kan hier gewoon blijven posten hoor.
HZD is een voorbeeld van 'beter goed gejat dan slecht verzonnen'. Het geheel speelt gewoon heerlijk soepel weg. Tomb Raider vs Zoids. Heb er een PS4 voor aangeschaft en daar iig geen spijt van.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef 2dope het volgende:
HZD is sowieso overrated trouwens, als je door de gruwelijke graphics heenkijkt blijft er een doorsnee actie-RPG over. Wel één met briljante vijanden/gevechten.
Have fun (alvast)!quote:Op maandag 20 maart 2017 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
HZD is een voorbeeld van 'beter goed gejat dan slecht verzonnen'. Het geheel speelt gewoon heerlijk soepel weg. Tomb Raider vs Zoids. Heb er een PS4 voor aangeschaft en daar iig geen spijt van.
ME:A preordered en die blijft staan. Vanaf donderdag vrij en dan lekker met een fles cola en een bak chips aan de slag
quote:Op maandag 20 maart 2017 13:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is niet jouw teleurstelling an sich. Op basis van de cijfers e.d. acht ik de kans aardig aannemelijk dat die teleurstelling terecht zal zijn. Zoals je hebt kunnen lezen, ben ik op basis daarvan nu zelf ook minder enthousiast. Het is de manier waarop je die teleurstelling uit... Je laat de wensen en meningen van anderen totaal niet in hun waarde. En ja, ZO fanatiek zijn in je negativiteit puur op basis van de meningen van anderen vind ik raar en storend. Al helemaal omdat er toch ook wel een aantal positieve reacties zijn en dat de meeste van de geplaatste gifjes gewoon een paar bugs/glitches betreffen die er áltijd zijn en jij je dáárover al onwijs loopt op te winden...
Oh, maar jou punt over mijn comfort zone is wel valide? Je moet niet voor anderen denken. Laat iedereen gewoon zelf oordelen, gun mensen hun plezier als ze het goed of acceptabel vinden.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
@IeRe Ik speel helemaal niet alleen games die goede reviews krijgen. Dat is waanzin. Ik speel enorm veel verschillende games! Maar als ik de review van Rock Paper Shotgun lees dan klinkt dit als een budget game van 5 euro ipv een game die 60 euro en zoveel tijd waard is.
Nou ja, dit bedoel ik dus een beetje toen ik zei dat je de vorige ME trilogie wat aan het ophemelen was...quote:Op maandag 20 maart 2017 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
Dat er in de oude Mass Effect games houterige animaties zaten okay, maar bijvoorbeeld het verhaal, de companions, de tactische opties in combat dmv je power wheel, de keuzes die je kon maken die echt invloed hebben op het verhaal...
Hiermee beschrijft hij _elke_ Bioware game mee...wat had hij verwacht?quote:This is endemic, permeating from conversations through to grand ideas. Entire races are still described as having a single personality type. “Quick-minded, sharp” someone says of the Angara, as if that’s going to be a common trait across an entire sentient species. A single philosophy is attributed to the entire species, across multiple planets, as if no one would disagree, ever, across space and time.
Giant decisions sproing out of nowhere, with no warning. You’re just idly clearing out yet another identikit ‘dungeon’, and then suddenly you’re asked to decide if you should kill a bunch of innocent people for some potential wider benefit. There’s no flow, no sense of history, just bonkers false choices when a nuanced response would be far more valid (and in BioWare games, previously optional).
Klopt inderdaad, Gamespot geeft ook aan dat ze al ruim 60+ uur gespeeld hebben en er nog graag mee verder gaan. Dan is een 6 gewoon erg laag, ondanks de negatieve punten.quote:Op maandag 20 maart 2017 13:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tot nu toe vind ik de reviews vooral erg tegenstrijdig.
Als je die van gamespot beluisterd is het soms letterlijk in dezelfde zin dat hij zichzelf eigenlijk tegenspreekt.
Met dan als conclusie een 6/10.
Beetje raar.
Er is geen PvP mode. MP is Coop PvE.quote:Op maandag 20 maart 2017 13:50 schreef Semisane het volgende:
Een review die alles (inclusief PvP heel kort) aanstipt.
Sorry nee ik bedoelde MP ipv PvP...vergissing.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Er is geen PvP mode. MP is Coop PvE.
Voor de duidelijkheid. Nu maar hopen dat Bioware niet naar skillup* en die andere "youtube-experts" gaat luisteren voor PvE-gameplay.
*youtuber die het voor elkaar heeft gekregen om de al kapotte PvE en PVP in The Division nog kapotter te maken met zijn suggesties. En dat is een hele prestatie als je weet hoe broken The Division is.
Om eerlijk te zijn vond ik DA:I best vermakelijk hoor, maar toen je eenmaal met z'n alle naar die andere plek ging en ineens zoveeeeeel quests kreeg. Toen werd het me echt teveel en was ik er ook meteen klaar mee. Maar los van dat vond ik het stiekem best een vermakelijk spelquote:Op maandag 20 maart 2017 14:18 schreef Mordin het volgende:
De DLC van de eerdere trilogy is nergens een beetje goedkoop te pikken he?Blijft toch jammer dat er geen bundel (remaster) oid is met alles er in.
Overigens heb ik ook genoten van de laatste Dragon Age en zelfs deeltje twee vond ik vermakelijk. Dus ik maak mij niet zo druk om de reviews.![]()
Leuke blog.. sjonge jonge.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:08 schreef Vance het volgende:
Hallo,
Dit vind ik een van de betere reviews->
https://www.forbes.com/si(...)ns-sky/#3a13cc5839f0
Ik had hem besteld bij bol maar net geannuleerd redenen zijn ten eerste ben ik net weer begonnen met ME1 geupgrade met Meuitm (Hd textures) te downen op de nexus mod site . Het maakt de game zoveel mooier! en ik speel nu op een game pc. 2 Multiplayer vind ik niks en het heeft zover ik begreep weer een grote rol en ook micro transactions.
Bioware heeft zijn forums opgeheven. (dat was zowiezo een zooi helemaal met de mods Stanley Wu en Chris Priestley indertijd (wat een horken zijn dat).
Ik heb sterke voorkeur voor me 1 dan 2 en deel 3 vond ik maar matig . Het installeren van Mehem maakt het einde wel acceptabel voor mij vooral als je daarna de citadel dlc speelt.
Het komt er eigenlijk op neer dat ik het wel gehad heb met Bioware en EA en ze dan ook niet meer wil ondersteunen door hun producten te kopen.
Bovendien heb ik TW 1, 2 en 3 nog staan met alle DLC en nog nooit gespeeld evenals Rise of the Tombraider en Cities Skylines.
De mensen hier die hem wel gaan kopen of hebben gekocht wens ik veel spelplezier toe.
Ik ga eerst weer een complete ME 123 tour doen maar dan met zwaar gemodde versies.
Female adept Shepard.
Owja ik ben ook nog steeds bezig met alweer zwaar gemodde Fallout New Vegas.
Take Care.
Ik ook (al word ik iedere keer dat ik wat beelden zie toch wel weer erg enthousiast)...quote:Op maandag 20 maart 2017 17:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Man baal er nog steeds van. Dit was echt de titel voor mij waar ik na uitkeek en dan valt die even goed tegen zeg![]()
De reviews van vandaag zijn toch van de hele game?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
Wacht nou eerst maar eens de reviews van de hele game af ipv de early acces, en de ervaringen van gamers zelf.
Dat dacht ik ook, maar dacht dat SoM misschien de reviews bedoelde die pas komen na de daadwerkelijke release van het spel (met eventueel nog wat verbeteringen) oid...quote:Op maandag 20 maart 2017 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
De reviews van vandaag zijn toch van de hele game?
Ik ga het risico in elk geval niet nemen voor 60 euro. Voor de helft van de prijs durf ik het wel aan, dus ik wacht nog een half jaar.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:56 schreef Forbry het volgende:
Maar wat StateOfMind hierboven zegt en ik ben er echt nog niet 100% van overtuigd dat ik dit zelf een zwaar teleurstellende game ga vinden...
Dat snap ik op zich wel, zelf twijfel ik nog...quote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga het risico in elk geval niet nemen voor 60 euro. Voor de helft van de prijs durf ik het wel aan, dus ik wacht nog een half jaar.
Zo jammer dat HZD er (nog) niet voor de pc is.quote:Op maandag 20 maart 2017 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben momenteel net aan Horizon Zero Dawn (![]()
![]()
) begonnen en daarna wil ik Ghost Recon Wildlands gaan spelen, dus tegen de tijd dat ik met beide games klaar ben zal ME Andromeda sowieso wel wat afgeprijsd zijn.
drivers en het spel geupdate?quote:Op maandag 20 maart 2017 20:27 schreef Mordin het volgende:
Mijn PC draait de game niet echt lekker op de eerste grote planeet.
Toch maar de console versie aanschaffen denk ik. Waar hebben jullie hem besteld?
Prima "review", uitlegquote:
Lijkt me niet aangezien het al 1.04 is, en de "Day one" patch zou al bij de trial/demo zitten.quote:
Denk dat het ook niet slim was om die game eerder uit te brengen voor een gedeelte . Helemaal met de steeds extremere media van vandaag die je gewoon kapot maken als het bugged is .quote:Op maandag 20 maart 2017 20:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Dit doet toch zeer man als je dit ziet![]()
Mass Effect
(X360) 91
(PC) 89
(PS3 85
Mass Effect 2
(X360) 96
(PC) 94
(PS3 94
Mass Effect 3
(X360) 93
(PS3 93
(PC) 89
(WIIU) 85
Mass Effect Andromeda
(PC) 78
(XONE) 77
(PS4) 75
Ben bang dat dit voorlopig ook de laatste Mass Effect is (of het einde moet echt naar een nieuw deel leiden). Bedoel bij Dead Space zijn ze na het matige deel 3 ook gestopt. Daar hoor je ook helemaal niks meer over terwijl deel 1 en 2 echt super scoorde
Dan was bij de launch de hel wel losgebarsten.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat het ook niet slim was om die game eerder uit te brengen voor een gedeelte . Helemaal met de steeds extremere media van vandaag die je gewoon kapot maken als het bugged is .
Zakelijk gezien was het dom want nu kopen mensen die aan het twijfelen waren de game zeker niet voor de volle mep .quote:Op maandag 20 maart 2017 21:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dan was bij de launch de hel wel losgebarsten.
De game is al uitgesteld want die zou begin dit jaar meen ik al uitkomen.
klopt, dit is wat dat betreft geen slimme zet, ze hadden imo de game beter verder af kunnen maken voor die playfirst trial.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zakelijk gezien was het dom want nu kopen mensen die aan het twijfelen waren de game zeker niet voor de volle mep .
Het oude bekende verhaaltje waarschijnlijk : Aandeelhouders die snel willen cashen voordat het boekjaar aflooptquote:Op maandag 20 maart 2017 21:29 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
klopt, dit is wat dat betreft geen slimme zet, ze hadden imo de game beter verder af kunnen maken voor die playfirst trial.
echt huilen dat dit ten koste van zo'n leuke franchise moet gaanquote:Op maandag 20 maart 2017 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het oude bekende verhaaltje waarschijnlijk : Aandeelhouders die snel willen cashen voordat het boekjaar afloopt
Zucht..
Bijna elke goeie franchise gaat zo kapot helaasquote:Op maandag 20 maart 2017 21:31 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
echt huilen dat dit ten koste van zo'n leuke franchise moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |