Iets bovengemiddeld, he.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:43 schreef MMaRsu het volgende:
Een 73 op meta is absoluut geen bovengemiddelde rpg! Zeker niet voor een serie die consequent 90+ reviews naarbinnen sleepte.
Ah ok...dan nog je hebt het over, wat, < 20 uur spelen. Het minimum dus, ja dat dit niet de beste RPG wordt van bioware was ik al bang voor (DA:I was namelijk ook niet zo heel goed na de eerst 10 uur).quote:Op maandag 20 maart 2017 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast dit zijn reviews van het volledige spel. Ff wakker worden jongen
Lees anders gewoon de eerste regels van die review van RPS.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah ok...dan nog je hebt het over, wat, < 20 uur spelen. Het minimum dus, ja dat dit niet de beste RPG wordt van bioware was ik al bang voor (DA:I was namelijk ook niet zo heel goed na de eerst 10 uur).
Dat neemt niet weg dat pre-release reviews vaak maar erg minimaal zijn, ik wacht meestal op post-review reviews bij gasten die in een beetje rpg er eerst +/- 50 uur trappen.
quote:Strap in. Mass Effect Andromeda [official site] is out on Tuesday in the US, and then because EA still lives in 1987, in Europe on Thursday. I’ve played it for over 70 hours, seen the main ending, and am entirely ready to tell you wot I think.
Wat ik zo gelezen heb zitten de meeste op 40 uur, of zelfs door de complete story line heen, bij hun review.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah ok...dan nog je hebt het over, wat, < 20 uur spelen. Het minimum dus, ja dat dit niet de beste RPG wordt van bioware was ik al bang voor (DA:I was namelijk ook niet zo heel goed na de eerst 10 uur).
Dat neemt niet weg dat pre-release reviews vaak maar erg minimaal zijn, ik wacht meestal op post-review reviews bij gasten die in een beetje rpg er eerst +/- 50 uur trappen.
Uhh.. de reviewers hebben de game al een week of meer? Misschien moet je de slaap uit je ogen halen en even wat reviews lezen lol. De meeste reviews zijn niet op minder dan 20 uur gebaseerd.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mwuah, wanneer zijn de review copies eruit gegaan? Laten we zeggen dat RPS van overdrijven houd...ik ken zijn reviews.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lees anders gewoon de eerste regels van die review van RPS.
[..]
Hier komt de game ook gewoon deze week. Hopelijk kunnen ze wel nog een aantal dingen met patch(es) verbeteren. Al lees ik wel overal dat het nog steeds een prima game is ondanks wat foutjes links en rechts.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, dus deze komt er gewoon en dan eens gaan kijken wat het is
Blijven volhouden jongen.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mwuah, wanneer zijn de review copies eruit gegaan? Laten we zeggen dat RPS van overdrijven houd...ik ken zijn reviews.
Kan...quote:Op maandag 20 maart 2017 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uhh.. de reviewers hebben de game al een week of meer? Misschien moet je de slaap uit je ogen halen en even wat reviews lezen lol. De meeste reviews zijn niet op minder dan 20 uur gebaseerd.
Wellicht ja, maar dat verwacht ik eigenlijk niet meer van AAA-games. De meeste worden tegenwoordig onvolledig afgeleverd en daarna gepatched. Dat is het nadeel van pre-order cult.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:48 schreef MMaRsu het volgende:Ze hadden de game gewoon moeten uitstellen naar ergens in de herfst of winter, dan hadden ze hem kunnen polishen.
Wat denk jij precies dat ik vol hou?quote:
Je kritiek op reviews. Eerst stel je dat ze op basis van een demo zijn, wat niet klopt, dan dat ze maar 20 uur gespeeld hebben, wat ook niet klopt, en daarna dat je ze evengoed niet gelooft. Dat mag jij dan 'niet mee gaan in negativity-fest' noemen, ik noem het gewoon je ogen sluiten en hopen dat alle reviews er naast zitten omdat redenen.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat denk jij precies dat ik vol hou?
Ik ga gewoon niet mee met de negativity-fest die is uitgebroken na de demo...maar dat wilt niet zeggen dat ik deze game goed ga vinden.
Precies, de technische issues worden er wel uitgepatched. Slecht schrijfwerk daarentegen doe je weinig aan.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hier komt de game ook gewoon deze week. Hopelijk kunnen ze wel nog een aantal dingen met patch(es) verbeteren. Al lees ik wel overal dat het nog steeds een prima game is ondanks wat foutjes links en rechts.
Dat heb je het mis.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kritiek op reviews. Eerst stel je dat ze op basis van een demo zijn, wat niet klopt, dan dat ze maar 20 uur gespeeld hebben, wat ook niet klopt, en daarna dat je ze evengoed niet gelooft. Dat mag jij dan 'niet mee gaan in negativity-fest' noemen, ik noem het gewoon je ogen sluiten en hopen dat alle reviews er naast zitten omdat redenen.
Dat laatste is het enige probleem wat ik zie...buiten the usual fetch-quest fest, als het verhaal drek is dan houd het snel op met een rpg.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, de technische issues worden er wel uitgepatched. Slecht schrijfwerk daarentegen doe je weinig aan.
Wat ik vooral lees is dat de kwaliteit van het schrijfwerk nogal wisselt per quest, maar ik ga het wel zien.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat laatste is het enige probleem wat ik zie...buiten the usual fetch-quest fest, als het verhaal drek is dan houd het snel op met een rpg.
Ehh nee. Ze hebben al 5 jaar aan het spel gewerkt, ze hebben het spel naarbuiten gegooid omdat ze niet meer geld in de ontwikkeling wilden steken (EA).quote:Op maandag 20 maart 2017 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, de technische issues worden er wel uitgepatched. Slecht schrijfwerk daarentegen doe je weinig aan.
Kan zijn, maar lijkt me stug dat er niets meer gepatched wordt. Er staat een Day One patch klaar voor wat bugs / technische issues, daar zal heus nog wel wat achteraan komen.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee. Ze hebben al 5 jaar aan het spel gewerkt, ze hebben het spel naarbuiten gegooid omdat ze niet meer geld in de ontwikkeling wilden steken (EA).
De afgelopen maanden zijn er fantastische AAA games uitgekomen die zowel een goede critische receptie hadden als van de spelers ( Horizon Zero Dawn, Nioh, Nier Automata, Zelda BOTW etc ). Zelfs een game als The Witcher 3 lijkt qua quests alsnog veel beter in elkaar te zitten dan ME:A. Toch jammer als zo'n top RPG niet als voorbeeld word genomen, maar er verder word gebouwd op de MMO type quests van Dragon Age Inquisition.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan...
[..]
Wellicht ja, maar dat verwacht ik eigenlijk niet meer van AAA-games. De meeste worden tegenwoordig onvolledig afgeleverd en daarna gepatched. Dat is het nadeel van pre-order cult.
Ik denk dat jij denkt dat ik een fanboy ben en de game enkel maar wil verdedigen, maar je mag weer adem halen. Ik ben enkel gewoon sceptisch naar zowel AAA-games als het gros van de reviewers.
De trial was inclusief day one patch, en ook de volledige game zit vol met bugs en progression errors waardoor je oude saves moet reloaden.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan zijn, maar lijkt me stug dat er niets meer gepatched wordt. Er staat een Day One patch klaar voor wat bugs / technische issues, daar zal heus nog wel wat achteraan komen.
Dat is toch geen antwoord op wat ik stelde of wel?quote:Op maandag 20 maart 2017 09:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De trial was inclusief day one patch, en ook de volledige game zit vol met bugs en progression errors waardoor je oude saves moet reloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |