Deze schalde hier vanmorgen van de steigers een stukje verderopquote:
Die havenwerkers genieten van elk momentjequote:Op donderdag 16 maart 2017 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze schalde hier vanmorgen van de steigers een stukje verderop
Ik was thuisquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die havenwerkers genieten van elk momentje
Scheve bek heet dat Moquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd een schurfthekel aan die Van Duin gehad, met zijn domme grijns.
Ik ook, laatst vroeg iemand of ik mee ging naar een theatershow van hem.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd een schurfthekel aan die Van Duin gehad, met zijn domme grijns.
Dus het is niet eens een grijns, nee, nou wordt ie mooi, nee, nou wordt ie fraai!quote:
Prima dat de man volle zalen trekt, maar mij zul je er ook niet vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, laatst vroeg iemand of ik mee ging naar een theatershow van hem.
Ik heb gezegd dat ik allergisch voor hem ben
quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:14 schreef Karzai het volgende:
ik had als kleine jongen een casette bandje van andre van duin die heb ik wel grijs gedraaid
stond deze ook op![]()
Ik zou ook geen kaartje kopen, maar soms moet ik wel om hem lachenquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima dat de man volle zalen trekt, maar mij zul je er ook niet vinden.
Dik voor mekaar vond ik wel grappig, maar misschien kwam dat wel door Ferry de Groot...quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ook geen kaartje kopen, maar soms moet ik wel om hem lachen
De geluidsman , begrijpelijkquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dik voor mekaar vond ik wel grappig, maar misschien kwam dat wel door Ferry de Groot...
Tja....dat zal het zijn.quote:
vreemd de abn automaat staat er nog de optie kies een ander bedragquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja....dat zal het zijn.
Jeetje, ik moet 60 euro cash hebben, dus ga naar de geldautomaat, ik kan daar alleen maar 70 euro pinnen, krijg een biljet van 50 en een van 20, wil bij de balie geld wisselen, daarna bij de kassa en nog bij de Action, maar helaas, anno 2017 is het blijkbaar onmogelijk om nog ergens geld te wisselen.
Ja maar heb je de keuze van welke briefjes wil hebben.. En heb je wel eens 60 geprobeerd..quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
vreemd de abn automaat staat er nog de optie kies een ander bedrag
ja heb ik weleens gedaan hij geeft niet altijd de keuze van briefjesquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar heb je de keuze van welke briefjes wil hebben.. En heb je wel eens 60 geprobeerd..
20, 50 70, 100 enz....quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
vreemd de abn automaat staat er nog de optie kies een ander bedrag
Volgens mij is dat mn dag. maximum die ik kan uitgeven via betalingen , niet qua opnames.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:53 schreef Karzai het volgende:
ik zie op de site dat je tot 10.000 kan opnemen met een maximum van 40 biljetten wat vreemd is want hoger dan 50 zit er niet in en 40 keer 50 = 2000 dus dan moet je 5 geld automaten af
Denk dat het 10tje er niet in zitquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20, 50 70, 100 enz....
En dan afwachten wat je krijgt.
Zo vaak haal ik geen geld meer, omdat ik altijd het meeste pin.. Maar in het buitenland nog wel regelmatig.. En dan als je 250 pint, krijg je 10 briefjes van 20 en 1 van 50quote:
dit staat op hun sitequote:Op donderdag 16 maart 2017 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat mn dag. maximum die ik kan uitgeven via betalingen , niet qua opnames.
Ik doe het niet dagelijks btw.
Dat wordt dan idd vaker pnnenquote:Op donderdag 16 maart 2017 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit staat op hun site![]()
De factuur van de schilder contant betalen? Een bedrag tot ¤ 10.000,- in biljetten neemt u op bij de geldautomaat. Hiervoor betaalt u geen kosten. Wel is het van belang dat de limiet van uw Betaalpas hoog genoeg is. En dat uw saldo hoog genoeg is. Per transactie kunt u maximaal 40 biljetten opnemen.
Het was voor je broertje.. Wat een drukte om niksquote:Op donderdag 16 maart 2017 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is al geregeld, mijn broertje had 10 terug van 20.
Het ging erom dat je tegenwoordig nergens meer je geld schijnt te kunnen wisselen, fijne samenleving als elk briefje verdacht is en vals zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was voor je broertje.. Wat een drukte om niks
Koop je pakje vloeitjes, probleem opgelost.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ging erom dat je tegenwoordig nergens meer je geld schijnt te kunnen wisselen, fijne samenleving als elk briefje verdacht is en vals zou kunnen zijn.
Het kwam gewoon uit de geldautomaat, dat zag het meisje aan wie ik vroeg om te wisselen.
Weet ik toch, maar ik vond het gewoon raar, oftewel, ik word oud.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Koop je pakje vloeitjes, probleem opgelost.
Betaal alles cash, da's pas ouderwets.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar ik vond het gewoon raar, oftewel, ik word oud.
Net als mijn broertje, die heeft niet eens een pc, nooit gehad ook.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Betaal alles cash, da's pas ouderwets.
Deed ik toen ik nog wel eens bestelde ook altijd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:46 schreef chufi het volgende:
Alleen mn thuisbezorgd pizza betaal ik contant.. Want die 1 Euro voor de online betaling geef ik dan liever aan de bezorger
Ik moet wel altijd even checken of ik het geld in huis heb.. Heb een apart potje voor dat soort geld.. Maar ik moet gewoon af en toe contant in de super betalen om weer eens wat kleingeld terug te krijgenquote:Op donderdag 16 maart 2017 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deed ik toen ik nog wel eens bestelde ook altijd.
Ik heb zelden geld in huis, normaliter hooguit een 10 - 15, maar meestal zelfs minder.quote:Op donderdag 16 maart 2017 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd even checken of ik het geld in huis heb.. Heb een apart potje voor dat soort geld.. Maar ik moet gewoon af en toe contant in de super betalen om weer eens wat kleingeld terug te krijgen
Ik heb meestal wel 100+ in de portemonnee, maar verder los in huis niet behalve dan dat potje voor besteld etenquote:Op donderdag 16 maart 2017 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zelden geld in huis, normaliter hooguit een 10 - 15, maar meestal zelfs minder.
Ik pin pas wanneer ik het nodig heb.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel 100+ in de portemonnee, maar verder los in huis niet behalve dan dat potje voor besteld eten
Ik heb graag altijd iets in the wallet..quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pin pas wanneer ik het nodig heb.
Mijn bankpas komt hoogst zelden het huis uit.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pin pas wanneer ik het nodig heb.
Nee, je muts rekent af in de supermarkt, zo ging het bij mij vroeger ook.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn bankpas komt hoogst zelden het huis uit.
Maar pin je wel eens dan of krijg je ook altijd alles kontant betaald?quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn bankpas komt hoogst zelden het huis uit.
Nope, ik doe de boodschappen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, je muts rekent af in de supermarkt, zo ging het bij mij vroeger ook.
Ik ging heel vaak niet eens mee.....
Vaste lasten gaan via de bank, de rest komt cash binnen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar pin je wel eens dan of krijg je ook altijd alles kontant betaald?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vaste lasten gaan via de bank, de rest komt cash binnen.
Zou dat nu de smeerlap zijn die die arme vrouw heeft ondergepist?quote:De politie heeft vandaag een 39-jarige man uit Beverwijk aangehouden voor betrokkenheid bij het lekken van de seksvideo van Patricia Paay.
Lekken vind ik wat stemmingmakerij in deze...quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou dat nu de smeerlap zijn die die arme vrouw heeft ondergepist?
Blij dat ze hem hebben.
ha! aap uit mouw enzoquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook weinig hoor .. om eerlijk te zijn..
prakkenquote:Op donderdag 16 maart 2017 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er maar iets is om te kunnen prakken..
quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds 29 zetels verlies voor de PvdA...
Wie?quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds 29 zetels verlies voor de PvdA...
OH want die dacht ? Arm meissie..quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:29 schreef sacha het volgende:
mijn schoonmoeder heeft op Sylvana gestemd
Ja daar zeg je wat..quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat ze elke dag ander haar heeft![]()
sommige mensen zouden niet mogen stemmen
Strakplan, maak jij dat de partijen voor over 4 jaar wijs?quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik zeg met een IQ onder de 100 mag je niet stemmen
Dat vind ik minder dramatisch dan op Denk stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:29 schreef sacha het volgende:
mijn schoonmoeder heeft op Sylvana gestemd
Mijn broertje werd zaterdag 4 keer aangesproken en gecheckt toen ie in het centrum was, de 2e keer had ie toevallig andere kleding aangetrokken, dat vonden ze verdacht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:53 schreef chufi het volgende:
Mijn favo serie weer op de Spaanse tv.. Gaat over de ETA aanslagen in Benidorm.. Laat ik daar dat jaar ook zijn geweest.. Ik ben daar ook ooit in het veld staande gehouden door de Guardia Civil op een onverhard binnenweggetje daar ietsjes in het binnenland.. Wat ik daar deed in een Spaanse auto.. Was de auto van mn zwager die ik mocht lenen voor die periode.. Ik heb het uitgelegd en mocht door ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje werd zaterdag 4 keer aangesproken en gecheckt toen ie in het centrum was, de 2e keer had ie toevallig andere kleding aangetrokken, dat vonden ze verdacht.
Hij heeft ook een fiets met een karretje erachter en dat is afgedekt met een zeiltje, ding is voor de honden, maar die waren er deze keer niet bij.
Is ie zich daarna nog 2 keer gaan omkleden (ander hoedje op en andere bril) en daar weer gaan rondfietsen, en ja hoor.....![]()
Dat was wat je al aankondigde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook ooit nog een keer aangehouden in Spanje toen ik in de binnenlanden in een busje reed met met mn jongste zwager.. Weet niet meer waar we naar toe moesten.. Maar goed.. toen waren de tijden streng in Spanje.. De 80-er jaren doel ik op
Mijn oudste broer houden ze altijd aan (in het buitenland) vanwege de combi auto en uiterlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was wat je al aankondigde..
Ben ook ooit nog een keer aangehouden in Spanje toen ik in de binnenlanden in een busje reed met met mn jongste zwager.. Weet niet meer waar we naar toe moesten.. Maar goed.. toen waren de tijden streng in Spanje.. De 80-er jaren doel ik op
Ik ook niet.. Het meest verdacht dat ik ooit heb vervoerd waren of lijkkisten of stenen...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oudste broer houden ze altijd aan (in het buitenland) vanwege de combi auto en uiterlijk.
Ach ja, wij maken ons er niet zo druk om, we doen toch niets dat niet mag.
Langharig figuur uit Nederland, duurdere auto, dan gaan in het buitenland de alarmbellen af.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Het meest verdacht dat ik ooit heb vervoerd waren of lijkkisten of stenen...
Ja maar dat kun je wel zo zeggen... Maar dan kan ie er toch nog wel in handelen?!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Langharig figuur uit Nederland, duurdere auto, dan gaan in het buitenland de alarmbellen af.
Tijd voor een drugscontrole, mijn broer rookt nog niet eens sigaretten, nooit gedaan ook, laat staan dat ie blowt of welke drugs dan ook gebruikt.
Zeker, maar als je drugs smokkelt kun je er beter niet met een dusdanig uiterlijk (type 'langharig tuig') bij gaan lopen, dat is niet verstandig, dan ga je kort geknipt in je nette pak zoals Frank Masmeijer.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je wel zo zeggen... Maar dan kan ie er toch nog wel in handelen?!
Ah ja maar die deed toch coke..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker, maar als je drugs smokkelt kun je er beter niet met een dusdanig uiterlijk bij gaan lopen, dat is niet verstandig, dan ga je kort geknopt in je nette pak zoals Frank Masmeijer.
quote:
Yeps, en geloof maar dat ie niet onschuldig is, maar hij wil er wel graag onderuit komen.quote:
Ja tuurlijk zat ie fout.. Gebruikte zelf ook en dan ja ga je de fout inquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Yeps, en geloof maar dat ie niet onschuldig is, maar hij wil er wel graag onderuit komen.
Zoals je weet, ik heb niks met drugs en beschouw mijn cannabis niet als zodanig.quote:
Ik rook het puur en alleen omdat ik er zo fijn relaxt van word terwijl ik van nature een nogal opgefokt mannetje kan zijn, dus niet alleen ik heb er baat bij, maar ook mijn omgeving.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:54 schreef chufi het volgende:
Cannabis is ook het meeste dat ik dan ooit gebruikt heb.. De rest was meer experiment.. en tijdelijk.. Heb ook nooit coke gekocht of zo. wel gesnoven. XTC pillen heb ik wel ooit gekocht .. (via via) maar dan denk je de volgende dag .. pfff shit wat voel ik me kut.. Dus 2003 df zo voor het laatst..
Ja maandag ga ik het weer proberen. Dat heb ik gisteren al naar mn werk geventileerd .. Belangrijkste is dat we gezond zijn dus liever iets langer afwezig... Alhoewel mn manager wel vroeg of ik niet toevallig mn laptop mee had ... Had ik thuis kunnen werken.. Jaja.. Maar gelukkig neem ik die alleen mee wanneer ik on-call benquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook het puur en alleen omdat ik er zo fijn relaxt van word terwijl ik van nature een nogal opgefokt mannetje kan zijn, dus niet alleen ik heb er baat bij, maar ook mijn omgeving.![]()
En het is niet zo dat ik er van de wereld van raak of totaal niet meer na kan denken, ik doe de dingen alleen iets rustiger aan en da's weer goed voor je hart.![]()
En jij, maandag weer aan de slag?
Ik begrijp dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:22 schreef chufi het volgende:
Ik ben een brave jongen, maar ga me niet lopen stressen wanneer ik ziek thuis zit..
hoef ik nietmeer te doen..Gewoon niet meer stoken tot het ergens in oktober weer te koud wordtquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag mijn meterstanden doorgegeven, krijg ik binnenkort weer wat terug.
Kan je nu ook al melden dat ik afgelopen jaar niet veel gestookt heb.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
hoef ik nietmeer te doen..Gewoon niet meer stoken tot het ergens in oktober weer te koud wordt
Ik heb nu zo'n digimeter.. en opeens ben ik toch goedkoper dan de rest ... We wachten afquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je nu ook al melden dat ik afgelopen jaar niet veel gestookt heb.
Ik met 30, maar niet gedaan dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:47 schreef chufi het volgende:
Wat ik eerder al meldde .. mocht mn tarief met 20 E verlagen...
Ja, maar stel dat je toevallig veel moet stoken, dan hoef je niet bij te betalen...quote:
Jajawe gaan het wel zien..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat je toevallig veel moet stoken, dan hoef je niet bij te betalen...
Achterafje vind ik leuker.
Wat een drama idd .. Gelukkig zijn er meer bruggen over de kostverlorenvaartquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:57 schreef Karzai het volgende:
yesssss weekend was wel chaos op de weg naar huis de wiegbrug was stuk, moest omrijden en bij de supermarkt gooide iemand z'n spaarpot leeg bij de kassa. enige vertraging opgelopen dus
En zijn daar bij jullie wel bruggen?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oude smoes van me van toen ik op de middelbare school zat, de brug was dicht!
openquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oude smoes van me van toen ik op de middelbare school zat, de brug was dicht!
Het is niet mijn tekst, maar ik vind het wel een 'story', ik zie de beelden vaak voor me bij de liedjes van Billy.quote:
Nee, niet één, het was een manier om even subtiel aan te geven dat het me niet zo boeide, ik ben er nu toch.quote:
Daar heb je het al, daarom trapten ze er nooit in.quote:
Kijk das een beloning voor alle geleden schadequote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:07 schreef Karzai het volgende:
gelukkig was het bier wel in de aanbieding
OK op die manier..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, niet één, het was een manier om even subtiel aan te geven dat het me niet zo boeide, ik ben er nu toch.![]()
Beter laat dan nooit....
Ze kenden me wel....quote:
Ik had nooit ergens last van.. Liep ook altijd in het gareel.. 1 keer kreeg ik een schop onder mn kont tijdens de schoolweek in Parijs en ik me op de meisjes afdeling bevond..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kenden me wel....
Kon over het algemeen goed met leraren op de middelbare school, maar had wel gedoe met ze omdat ik nooit in het gareel liep.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:52 schreef chufi het volgende:
De pasta saus voor straks is al weer klaar.. En maandag word ik weer op mn werk verwacht volgens mn chef..
Heb een paar boodschappen gedaan, heb steak, pizzabodem, champs, eieren en burgers in huis, ik kom het weekend wel door, morgenavond een verjaardag.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:52 schreef chufi het volgende:
De pasta saus voor straks is al weer klaar.. En maandag word ik weer op mn werk verwacht volgens mn chef..
Klinkt van heel ver...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Top, mijn pakketje is verzonden, nu hoop ik niet dat ie dinsdag komt want dan moet ik weer naar zkh.
TNT, die hebben hier tenminste een goed afgiftepunt mocht ik niet thuis zijn.quote:
Paella doe het zelf kit ?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
TNT, die hebben hier tenminste een goed afgiftepunt mocht ik niet thuis zijn.
Uit Spanje....
Nope, het is een ESX-1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:24 schreef chufi het volgende:
Daar ben je wel weer even zoet mee...
Maar levert het ooit nog eens iets op? Of maak je tunes voor de baardaap?Wat moet het opleveren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik amuseer me ermee.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja dat begrijp ik. maar ik zou me kunnen voorstellen dat je een originele tune zo wil maken.. Iets dat nog niet gevonden/gemaakt isquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet het opleveren?
Ik amuseer me ermee.
Gewoon jammen en zien waar je uit komt, zolang je maar plezier hebt. .quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. maar ik zou me kunnen voorstellen dat je een originele tune zo wil maken.. Iets dat nog niet gevonden/gemaakt is
Hoelang ben je al wakker dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eindelijk een hap eten voor mijn neus, eerste van vandaag, begon wel honger te krijgen.
Ben vanaf 12 uur vanmiddag op.quote:
Hoe is het mogelijk krijg je het toch nog drukquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vanaf 12 uur vanmiddag op.
Kut, willen ze dat pakje uitgerekend op dinsdag bezorgen.
Juist.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk krijg je het toch nog druk
Ach komt wel goed.. Maar alweer ziekenhuis? Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vanaf 12 uur vanmiddag op.
Kut, willen ze dat pakje uitgerekend op dinsdag bezorgen.
De ene keer is het onderzoek en bloed afnemen, en 2 weken daarna krijg je de uitslag.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach komt wel goed.. Maar alweer ziekenhuis? Hoe zit dat?
Ah OK.. Was ik vergeten...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De ene keer is het onderzoek en bloed afnemen, en 2 weken daarna krijg je de uitslag.
Het gesprek duurt hooguit 10 minuten, heen en weer reizen duurt langer maar gaat toch vrij vlot, maar het kost me toch tussen de 1,5 a 2 uur, afhankelijk van welke bus ik kan nemen, en dat is weer afhankelijk van de tijd waarop ik klaar ben en dat weet ik niet exact want het kan ook zijn dat de afspraken niet volgens de tijdlijn lopen...quote:
En dan je roze Korg missenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gesprek duurt hooguit 10 minuten, heen en weer reizen duurt langer maar gaat toch vrij vlot, maar het kost me toch tussen de 1,5 a 2 uur, afhankelijk van welke bus ik kan nemen, en dat is weer afhankelijk van de tijd waarop ik klaar ben en dat weet ik niet exact want het kan ook zijn dat de afspraken niet volgens de tijdlijn lopen...
Er kan een hoop fout gaan........
ik kreeg alleen pakjes uit colombiaquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:55 schreef sacha het volgende:
ik kreeg vandaag een pakje uit de U S of A
er zit al een gat in hemel, en misschien worden we in een black hole gezogen als tante truus staat te stofzuigenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:03 schreef sacha het volgende:
straks valt de hemel naar boven, das pas écht een probleem
Black hole of Truus... Nee dankquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit al een gat in hemel, en misschien worden we in een black hole gezogen als tante truus staat te stofzuigen
Een strik in je haar.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:13 schreef sacha het volgende:
zeg, 'feestelijke kleding' voor een trouwerij, wat zou ik mij daar bij voor moeten stellen?
De rode tuinbroek uit de kast trekken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:13 schreef sacha het volgende:
zeg, 'feestelijke kleding' voor een trouwerij, wat zou ik mij daar bij voor moeten stellen?
ik heb een blauwe, das vast niet feestelijk genoegquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De rode tuinbroek uit de kast trekken.
doe je der een blommetje inquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik een blauwe, das vast niet feestelijk genoeg
ik blijf hangen in rozequote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:17 schreef Karzai het volgende:
zolang het niet zwart, grijs of bruin is zit je goed
Tuinbroek staat je beter denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:33 schreef sacha het volgende:
http://www.dresscode.nl/dresscodes/feestelijk/
zoals daar staat ligt een beetje aan de mensen naar wie je gaatquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:33 schreef sacha het volgende:
http://www.dresscode.nl/dresscodes/feestelijk/
Ook meestal mijn mottoquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe niet aan dresscodes, bepaal zelf wel wat ik aantrek.
Als ik het idee heb dat een gelegenheid op netjes gaat dan trek ik wel een colbertje aan, maar meer dan dat doe ik niet.quote:
Dat ja ..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik het idee heb dat een gelegenheid op netjes gaat dan trek ik wel een colbertje aan, maar meer dan dat doe ik niet.
Lijkt me geen fijne kotsquote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:56 schreef Karzai het volgende:
eten, erdogan docu kijken op de belg laters
Kom maar langs en dan zeg i het jequote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:08 schreef sacha het volgende:
een roze broekpak met zilveren kistjes, is dat wat?
Refurbished ik wil perse Windows 7 ipv 10quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:28 schreef chufi het volgende:
Hoe nieuw is ie vraag ik me wel af Hut, nieuw nieuw of refurbished nieuw?
Op 'oudere' hardware loopt dat waarschijnlijk ook soepeler.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Refurbished ik wil perse Windows 7 ipv 10
OK.. Zolang je blij bent met het resultaat zou ik zeggen .. Prima tochquote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Refurbished ik wil perse Windows 7 ipv 10
quote:
Ga weg man, ben al vele jaren liefhebber van Pere Ubu.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stijgt steeds meer in m'n achting.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg man, ben al vele jaren liefhebber van Pere Ubu.
Hopelijk niet teveel van het goede...quote:
Rustig aan beginnenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk niet teveel van het goede...
Nou nou, toe maar zeg.quote:De Turkse president Erdogan heeft zijn in Europa levende landgenoten opgeroepen meer kinderen te nemen om zo de invloed te vergroten. ,,Neem niet drie, maar vijf kinderen'', zei hij tijdens een campagnebijeenkomst in Eskisehir in het westen van Turkije.
Denk niet dat er een goed gesprek in zit met die man.quote:
Denk dat ie niet meer zo lang leeftquote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk niet dat er een goed gesprek in zit met die man.
Dat heb ik allemaal niet, van mij is er alleen familie in de VS en Duitsland te vinden.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog 2 half Turkse nichtjes.. Maar die wonen gelukkig niet meer daar
Ja, ding komt uit Gerona, dat ligt er iets boven zag ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je rooie Korgje. Barcelona.. Daar is een vliegveld
Gerona heeft ook een vliegveld... Maar goed.. gewoon afwachten Mo.. Maar het is wel duidelijk dat je er op zit te wachten ..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ding komt uit Gerona, dat ligt er iets boven zag ik.
Nee, komt niet op en dag aan, het gaat me erom dat ie onderweg is.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerona heeft ook een vliegveld... Maar goed.. gewoon afwachten Mo.. Maar het is wel duidelijk dat je er op zit te wachten ..
Ja, ken dat gevoel.. maar wel kut dat je dan toevallig dinsdag langs het ZKH moet..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, komt niet op en dag aan, het gaat me erom dat ie onderweg is.
Ja, is toeval, maar goed of ik ben net op tijd weer hier, of ze geven het even aan mijn buurman, of ze brengen het om de hoek naar het servicepunt.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, ken dat gevoel.. maar wel kut dat je dan toevallig dinsdag langs het ZKH moet..
Daarom .. Eenmaal in Nederland.. en door de douanequote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, is toeval, maar goed of ik ben net op tijd weer hier, of ze geven het even aan mijn buurman, of ze brengen het om de hoek naar het servicepunt.
Komt wel goed.
Ja, ik weet, mijn dag en nacht ritme is nogal verneukt.quote:
Ach tot een paar maanden terug had ik dat ook .. Ik ken hetquote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik weet, mijn dag en nacht ritme is nogal verneukt.
Wat een dwaas.quote:Een onbekende man valt al zeker twee jaar vrouwen lastig vallen door briefjes op hun auto te plakken met daarop het verzoek hem op te bellen. Wanneer hij ze aan de lijn heeft, vraagt hij of ze willen afspreken. De man heeft de afgelopen tijd toegeslagen in onder meer Nijmegen, Wageningen, Wijchen en Beuningen.
Op zich is er niets mis lijkt me .. Ja als je dn als vrouw gaat bellen en ook nog afspreekt.quote:
Het is gewoon een beetje weird, denk niet dat dit de manier is om 'punten te scoren'.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is er niets mis lijkt me .. Ja als je dn als vrouw gaat bellen en ook nog afspreekt.
Tis iig goedkoper dan een datingsite..
Zijn ze morgen niet open dan ?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even snel broodjes halen anders heb ik morgenochtend niks...
Ja ok dat wel, maar volgens mij is er niets verboden aan om een briefje achter te laten..quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje weird, denk niet dat dit de manier is om 'punten te scoren'.
Jawel, maar dan moet ik de deur uit voor ik kan eten.quote:
Lijkt me niet, maar je staat wel voor paal in de landelijke kranten..quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok dat wel, maar volgens mij is er niets verboden aan om een briefje achter te laten..
Als het publiekelijk wordt uitvergroot wel ja ..quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar je staat wel voor paal in de landelijke kranten..
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het publiekelijk wordt uitvergroot wel ja ..
quote:De politie vraagt mensen die meer informatie hebben over de mysterieuze Eric zich te melden. En, voegt een aan Eric gericht verzoek toe om 'te stoppen met deze wanhopige acties.'
Niet echt, misschien toen ik op de lagere school zat.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dus niks verbodens aan.. Vroeger liet je toch ook briefjes achter bij een meisje ..
OK maar goed.. of een sms je .. Maar goed to much is not donequote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet echt, misschien toen ik op de lagere school zat.
Ben denk ik ook niet zo'n casanova.....quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar goed.. of een sms je .. Maar goed to much i not done
Ik heb het gehad en ben er klaar mee.. Het gebeurt of het gebeurt nietquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben denk ik ook niet zo'n casanova.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |